Mě zase něco říká, že poznat mokrou sedačku není takový problém...trainzjohny píše:Ano pokud je z něčeho pevného. Už jsem ale by svědkem jak si kolega v autobuse do té měkké a voňavé sedačky sedl ... a hned vyletěl, bohužel s mokrým pozadím, protože celá sedačka byla mokrá. Něco mi říká, že na laminátové by se mu to nestalo
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Textilní sedačka se snadno čistí, v případě většího zašpinění se snadno vymění potah, grafity se na něj neaplikují, protože na něm jednoduše nevyniknou.hyaho píše:TEXTIL se špatně čistí, nehledě na grafity které se neodstraní,
DŘEVO je přírodní, působí uklidnujícím dojmem a když se znečistí jednoduše se setře a grafity - pokud se na povrchové úpravě vůbec chytnou tak se jednoduše přebrousí, nalakují a jede se dál.
Oproti tomu dřevěná sedačka se špatně čistí, krásně se do něj rýpá a ještě lépe čmárá, protože k tomu díky svému odstínu přímu vybízí. Vybrousit se dají leda grafity, kvůli silnějším vrypům už se bude muset měnit a to naprosto celá sedačka, nikoliv jen sedák nebo opěradlo jako u postru.
Ale no táááák.MOp píše:kolikrat se meni potah a kolikrat cela sedacka? podle me je vzajemny pomer velice blizky 1:1
Ten poměr jsi zrovna netrefil, celý sedačky se mění naprosto vyjímečně, kdežto polstry při každý revizi, takže já tipuju tak 50:1 !
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ano pokud je z něčeho pevného. Už jsem ale by svědkem jak si kolega v autobuse do té měkké a voňavé sedačky sedl ... a hned vyletěl, bohužel s mokrým pozadím, protože celá sedačka byla mokrá. Něco mi říká, že na laminátové by se mu to nestaloslonik píše:Ona pokud je ta sedačka špinává, tak tak většinou vypadá nebo zapáchá. A pokud si na ní někdo sedá tak si toho většinou všimne...
Re: Škoda 15T ForCity
Ona pokud je ta sedačka špinává, tak tak většinou vypadá nebo zapáchá. A pokud si na ní někdo sedá tak si toho většinou všimne...
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Hmm, a tegari si misto foxek zacnou nosit kladivo a dlato, ti bohatsi motorovku. Osobne proti laminau nic nemam a z vlastni zkusenosti vim ze SOLIDNE navrzena a natvarovana tvrda zidle je na delsi sezeni podstatne lepsi jak nejaky mekya neurcity polstrovany cosi . Kdyz uz musim nekde sedet 8-12 hodin temer v kuse, tak apson pohodlne. Proti tomu je nejakych 20 minut v MHD prkotina. A ze stavajici polstry nejsou zadna slava to vime vsichni, Jenom u nekterych asi vyvolava ten nevydenzifikovatelnej kus molitanu a hadru nejakej pocit komfortu.
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
no já mych byl pro laminát ala T3, ten je věčnej a bezďákama neprochcatelnej
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
kolikrat se meni potah a kolikrat cela sedacka? podle me je vzajemny pomer velice blizky 1:1
Re: Škoda 15T ForCity
Hhoonnzzaa píše:Myslím, že si slušní lidé zaslouží polstr a než omezovat slušné lidi by se měli začít omezovat bezďáci a dát víc peněz za čištění. Mimochodem co je ekonomičtější: vyměnit potah nebo vyměnit rovnou celou dřevěnou sedačku?
hyaho: Díky moc za vysvětlení!
Naposledy upravil(a) mirek dne 25.9.2009 11:47, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Škoda 15T ForCity
Pouze zopakuju názor jednoho zdejšího diskutujícího: Každý rozumný člověk ví, že po špatných zkušenostech s dřevěnými sedačkami se vrátíme k polstru. Už dnes jsou dřevěné sedačky znehodnocené (poškrábané - očividně nechtěně patentkou například od klahot nebo klíči v kapse nebo čímkoli jiným) To se u polstru nestane. A to ještě s lidmi neudělala ani kilometr!!! Myslím, že si slušní lidé zaslouží polstr a než omezovat slušné lidi by se měli začít omezovat bezďáci a dát víc peněz za čištění. Mimochodem co je ekonomičtější: vyměnit potah nebo vyměnit rovnou celou dřevěnou sedačku?
Re: Škoda 15T ForCity
Co se týče sedaček osobně bych byl za dřevo,
PLAST/GUMA časem může zavadnout, zašpinit se či zřernat či popraskat,
TEXTIL se špatně čistí, nehledě na grafity které se neodstraní,
DŘEVO je přírodní, působí uklidnujícím dojmem a když se znečistí jednoduše se setře a grafity - pokud se na povrchové úpravě vůbec chytnou tak se jednoduše přebrousí, nalakují a jede se dál.
Pohodlí mě přijde srovnatelné, sice je dřevo tvrdší ale jak dlouho člověk bude sedět, když nepřijde starší občan? max průměrně 20minut, seděl jsem tam hodinu a vpohodě
PLAST/GUMA časem může zavadnout, zašpinit se či zřernat či popraskat,
TEXTIL se špatně čistí, nehledě na grafity které se neodstraní,
DŘEVO je přírodní, působí uklidnujícím dojmem a když se znečistí jednoduše se setře a grafity - pokud se na povrchové úpravě vůbec chytnou tak se jednoduše přebrousí, nalakují a jede se dál.
Pohodlí mě přijde srovnatelné, sice je dřevo tvrdší ale jak dlouho člověk bude sedět, když nepřijde starší občan? max průměrně 20minut, seděl jsem tam hodinu a vpohodě
Re: Škoda 15T ForCity
Hlavním probémem jsou nápravové tlaky vozu 15T, panely BKV mají nějakou hranici únosnosti pro nápravové tlaky a tu 15T překračuje o pár ........ehm proto byl povolen zkušební provoz s tím že se ověří vozidlo a výzbroj jako takové a začali se podnikat ve Škodovce patřičné kroky pro zmenu vozidla tak aby byly dodrženy zadávací podmínky pro DPP, proto se muselo změnit nejen uspořádání výzbroje na článcích, ale i celkově odlehčit vůz (lehčí podvozky, karosérie). S tím přišla i zněna dveřního systému, pískovačů, změna HW řízení a CAN komunikace a dalších věcí.mirek píše: V čem 9200 nesplňuje podmínky pro provoz v naší kolejové síti?
A znamená to, že sériové provedení bude výrazně odlišné (z technického hlediska) než tento prototyp? (A že bude lehčí, na to se přišlo až teď, že Praha nepotřebuje další drtiče kolejnic ala 14T? )
Na vše se přišlo již na začátku kdy se dělala zkouška prototypu (nápravové tlaky, deformační zkoušky a další typové zkoušky potřebné pro získání povolení od DÚ k provozu/zkušebnímu provozu). Polemiku vozů 14T a drcení kolejnic raději vynechám, neradno píchat do vosího hnízda
Re: Škoda 15T ForCity
V čem 9200 nesplňuje podmínky pro provoz v naší kolejové síti?hyaho píše:aby splnila podmínky pro provoz v naší kolejové síti
A znamená to, že sériové provedení bude výrazně odlišné (z technického hlediska) než tento prototyp? (A že bude lehčí, na to se přišlo až teď, že Praha nepotřebuje další drtiče kolejnic ala 14T? )
Re: Škoda 15T ForCity
Ale pan primátor zdatně lobboval za textilní potahy, pokud si pamatujudemon píše:Tušim že už to tady proběhlo. Anketu se podařilo zdárně sfalšovat, takže "vůle lidu" jest dřevo...
Ty textilní-chlupatý co jsou v 9200 jsou krásný a pohodlný, ale dost špatně by se to udržovalo, takže bych volil spíš hladký textilní potah jako je v M1. Dřevo nevypadá špatně, ale sedět na něm delší dobu mě při kvalitě našich tratí dost děsí
Re: Škoda 15T ForCity
9200 opravdu nebude v Praza, neb na to aby se upravila dle seriové výroby a splnila podmínky pro provoz v naší kolejové síti tak by se musela kompletně přepracovat karosérie (odlehčená verze), kabeláž (změna rozmístění výzbroje) nové podvozky (změna materiálu), dveře, drobné úpravy v SW a HW - snad jediné co by zůstalo jsou ty sedačky, čelo No a do toho nikdo nebude investovat peníze, natož aby to pak prodal DPP za sníženou cenu (ani za plnou cenu seriového vozu by se to nevyplatilo) jediné co 9200 zachrání je že si ji někdo koupí, nebo zaplatí úpravy...........ale známe to z Vektry.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
demon píše:No tak to tě musim zklamat - už to nestihne...
Víte, je mi z toho nějak smutno. Moderní tramvaje (byť prototypy) jako RT6 ev. č. 9051, Astra č. 300 nebo Vektra byly zlikvidovány, zatímco zhovadilosti jako K3R-NT nebo T3R.PLF jsou u nás chrleny po desítkách.