A rok jejich výroby znáš ?fricoolinek2 píše:Kachny mají vyjímku?
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Kachny mají vyjímku?demon píše:Neteoretizujte, už to tu zaznělo stokrát, prostě koženka je v tramvajích nepřípustná a basta.2217 píše: Taky mě toto řešení napadlo včera při cestě a-135 z Míráku do Vršovic. Navíc třeba ta červená koženka, která se nyní dává do Cytibusů je dle mého názoru i dost hezká. Netlačí to, nepřenáší to otřesy v takové míře a jeslti tam předtím seděla socka nebo ne je poznat.
Přes to nejede vlak !
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Neteoretizujte, už to tu zaznělo stokrát, prostě koženka je v tramvajích nepřípustná a basta.2217 píše: Taky mě toto řešení napadlo včera při cestě a-135 z Míráku do Vršovic. Navíc třeba ta červená koženka, která se nyní dává do Cytibusů je dle mého názoru i dost hezká. Netlačí to, nepřenáší to otřesy v takové míře a jeslti tam předtím seděla socka nebo ne je poznat.
Přes to nejede vlak !
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Taky mě toto řešení napadlo včera při cestě a-135 z Míráku do Vršovic. Navíc třeba ta červená koženka, která se nyní dává do Cytibusů je dle mého názoru i dost hezká. Netlačí to, nepřenáší to otřesy v takové míře a jeslti tam předtím seděla socka nebo ne je poznat.XSC píše:Pokud jde o pohodlí, tak pro mě nejlíp vychází šedá mramorovaná koženka, co se používala v novějších Karosách. Navíc byla docela tlustá, takže skutečně tlumila. Doteď je jízda starou Karosou o dost pohodlnější než Citybusem, není cítit každá díra.
Re: Škoda 15T ForCity
No ono tyčí je v tramvajích dost, takže asi nebude problém nechat tam i původní označovače, jako v Liberci, kde je u prostředních dveří CARDMAN a u krajních již zmíněný CAMEL COMBIProxy píše:POZOR - tento kombinovaný terminál sice umí číst čipové karty, ale papírové jízdenky umí pouze označit - tj. neumí tisknout a vydávat jízdenky! viz. odkaz níže...
Re: Škoda 15T ForCity
Kdyby to aspoň umělo natisknout čas konce platnosti u vícedenních jízdenek jako např. v Ově Kucí revizorský by měli o starost míň, že Johny
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
POZOR - tento kombinovaný terminál sice umí číst čipové karty, ale papírové jízdenky umí pouze označit - tj. neumí tisknout a vydávat jízdenky! viz. odkaz níže...Damir Holas píše:Jéé, já si to nepřečet...Bobek píše:Proč? Vždyť to dle popisu umí tisknout + navíc karty...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 15T ForCity
Oskar: V roce 1985 byly ještě kafemlejnky
Mimochodem, a to jako fakt zcela mimochodem, neví tady někdo, kdy byl někde v západní evropě zaveden první systém samoobslužného označování jízdenek schopný časového tarifu, t.j. systém že kaštan vleze do vozu, sám si označí jízdenku v nějaké mašince a ta mu tam natiskne nějaký rozsypaný čaj, ve kterém lze se štěstím vyčíst datum a čas?
Mimochodem, a to jako fakt zcela mimochodem, neví tady někdo, kdy byl někde v západní evropě zaveden první systém samoobslužného označování jízdenek schopný časového tarifu, t.j. systém že kaštan vleze do vozu, sám si označí jízdenku v nějaké mašince a ta mu tam natiskne nějaký rozsypaný čaj, ve kterém lze se štěstím vyčíst datum a čas?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Škoda 15T ForCity
Jéé, já si to nepřečet...Bobek píše:Proč? Vždyť to dle popisu umí tisknout + navíc karty...
Re: Škoda 15T ForCity
Jednou to přece přijít musí. Kdejaký DP v horní dolní už dávno přešel na elektronické odbavení, jen Praha stále trčí zaseklá v roce 1985.Damir Holas píše:Že by předehra nějaké snahy o resuscitaci Opencard, resp. jejího vytunění do podoby elektronické peněženky? Ale i tak by se ve voze měly nacházet i klasické Mypoly...
Re: Škoda 15T ForCity
No sou to krabice staršně kravský teda,,,zlatý starý dobrý píchačky,,,
Re: Škoda 15T ForCity
Proč? Vždyť to dle popisu umí tisknout + navíc karty...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Škoda 15T ForCity
Že by předehra nějaké snahy o resuscitaci Opencard, resp. jejího vytunění do podoby elektronické peněženky? Ale i tak by se ve voze měly nacházet i klasické Mypoly...Proxy píše:(...) ale místo standardních označovačů jízdenek zde budou kombinované terminály - víte někdo nějaké bližší podrobnosti, co to má znamenat?
Re: Škoda 15T ForCity
Pokud jde o pohodlí, tak pro mě nejlíp vychází šedá mramorovaná koženka, co se používala v novějších Karosách. Navíc byla docela tlustá, takže skutečně tlumila. Doteď je jízda starou Karosou o dost pohodlnější než Citybusem, není cítit každá díra.mart337 píše:No nevim, kdo si tady pochvaluje staré sedačky v T3. Na můj vkus jsou tvrdé a kloužou. Když si do nich sednu, tak se vždycky svezu a otlačím si kolena - šíleně nepohodlné. Mě vyhovuje polstr právě kvůli pohodlí a neklouzavosti. Trochu problematická je jejich údržba, to je pravda. Na dřevě jsem ještě neseděl, tak nevím, jak je to pohodlné. Otřesy bych asi neřešil, tam zase tak moc velký rozdíl nebude. Větší problém vydím v poškozování sedaček. Když někdo znečistí či poškodí polstr, tak se to většinou dá vyřešit čistírnou. Pokud jde o škrábance na dřevě, tam bude podle mne větší problém. Může dojít k poškození oděvu a to bude daleko dražší problém.