Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Má cenu řešit nějaké smlouvy ke kterým i jako zaměstanci DPP máte tak daleko, že vám možná dají přečíst název, ale nikdy se nedozvíte co tam je za kličky.
Co spíš nějakou konkretní informaci zda problém byl vyřešen, zda se znovu začali jezdit kilometry. atd. To bude 10x přínosnější, než JPP
Co spíš nějakou konkretní informaci zda problém byl vyřešen, zda se znovu začali jezdit kilometry. atd. To bude 10x přínosnější, než JPP
Re: Škoda 15T ForCity
že v současné době chybí peníze snad na všechno, je všem jasné, že rekonstrukce tramvají nejsou výjimkou
tehdy jsi tvrdil, že jsi "zaslechl" informaci
Smlouva ovšem kupodivu obsahuje i sankce pro případ jejího neplnění ze strany dodavatele, že...
Pochybyuji, že obsahuje možnost snížení objednávky na 50 kusů. Do toho by Škodovka nikdy nešla.
tehdy jsi tvrdil, že jsi "zaslechl" informaci
Smlouva ovšem kupodivu obsahuje i sankce pro případ jejího neplnění ze strany dodavatele, že...
Pochybyuji, že obsahuje možnost snížení objednávky na 50 kusů. Do toho by Škodovka nikdy nešla.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
...je spekulace, kterou kategoricky vyloučil sám nejvyšší představitel DPP.m@rtin píše:nedávné ukončení rekonstrukcí KT8 bylo zapříčiněno jen a jen nedostatkem peněz.
Prezentoval jsem tu informace v té době platné, tedy že se vyjednává o možnosti neodebrání všech 60 kusů 14T z důvodu konstrukčních vad a nedodržení smlouvy ze strany Škody. Fakta, nikoliv spekulace ! Bohužel k tomu tenkrát nedošlo a dnes si vedení rve vlasy...m@rtin píše:...jako informace o neodebrání všech 60 tramvají 14T, kterou jsi tu tehdy prezentoval také ty.
Smlouva ovšem kupodivu obsahuje i sankce pro případ jejího neplnění ze strany dodavatele, že...m@rtin píše:Neodebrání 250 tramvají 15T brání uzavřená smlouva, proinvestované miliardy na vývoj a politika.
O obousměrných 15T jsem pochopitelně taky slyšel, ale zjevně jsem schopen rozlišit informaci od spekulací...
Re: Škoda 15T ForCity
nedávné ukončení rekonstrukcí KT8 bylo zapříčiněno jen a jen nedostatkem penězdemon píše:A proto bych být tebou nespekuloval o možnostech a bral některé informace takové, jaké jsou...m@rtin píše:A jééé, tady se zas vyrojily spekulace. Odstoupit od smlouvy by Prahu stálo pěkný prachy, které by patrně v této době překračovaly její možnosti.
Informace o ukončení rekonstrukcí KT8 a velkých oprav T6, potažmo o jejich odprodeji na východ, z důvodu nepotřebnosti a nahrazení Škodou 15T, pochází přímo od GŘ. Ale pokud to považuješ za spekulace...
Ano, považuju to za čirou spekulaci, která bude mít stejnou váhu jako informace o neodebrání všech 60 tramvají 14T, kterou jsi tu tehdy prezentoval také ty. Nic proti, ale psát na diskuze informace typu JPP nemá žádnej smysl. Já taky slyšel, že k 250 kusům 15T má přibýt 15 obousměrných, ale ten zdroj byl tak nevěrohodný, že jsem to sem raději nepsal.
Dvořák si může říkat co chce, podstatný je to, že na modenizace tramvají došly prachy. Kdyby peníze byly, jede se dál.. Neodebrání 250 tramvají 15T brání uzavřená smlouva, proinvestované miliardy na vývoj a politika.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A proto bych být tebou nespekuloval o možnostech a bral některé informace takové, jaké jsou...m@rtin píše:A jééé, tady se zas vyrojily spekulace. Odstoupit od smlouvy by Prahu stálo pěkný prachy, které by patrně v této době překračovaly její možnosti.
Informace o ukončení rekonstrukcí KT8 a velkých oprav T6, potažmo o jejich odprodeji na východ, z důvodu nepotřebnosti a nahrazení Škodou 15T, pochází přímo od GŘ. Ale pokud to považuješ za spekulace...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
nešlo by se prosím vrátit k 15T a její výzbroji ? Aby pak ty sedačky nebylo jediné, co z ní zbyde. Chápu to správně, že ulomený pantograf nebyl jediným problémem na rámusovo mostě ?
Re: Škoda 15T ForCity
pán asi jezdil hodně SA v koženkách...
Tramvaj tě má přepravit a né že v ní budeš sedět jak doma v obýváku u tv:D To by tam pak jisté osoby seděli pořád a ty by sis ani nesedl
Tramvaj tě má přepravit a né že v ní budeš sedět jak doma v obýváku u tv:D To by tam pak jisté osoby seděli pořád a ty by sis ani nesedl
Re: Škoda 15T ForCity
No a co takhle přestup, dnes cesta linkou 14 z Barr. 9096 a pak 18 na Petřiny vozem 9097. je to skoro 50 minut, je pravda, že jsem asi započítal přestup.. A pokud to bylo méně, tím je to pro dřevo horšípiskvorrr píše:Jsem myslel, že řidič má něco pohodlnějšího - a ať dumám, jak dumám, tak mě po Praze trasa, na níž bych jako cestující seděl 50 minut v jedné tramvaji, rozhodně nenapadá - a jestli někdo přijde s tím, že třeba desítka jezdí z Řep do Ďáblic, nebo trojka z Lehovce do Modřan, tak ho budu podezírat, že netuší existenci metra (například v případě D10: dva přestupy na IP a KB vnímám jako komfortnější, než se drncat přes Vinohrady).DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut?
Re: Škoda 15T ForCity
Hm, to jsou celkem dobré argumenty - přeci jen jsem spíš myslel na provoz přes den, kdy "něco pojede" skoro odevšad a skoro hned, a ano, koukat dvacet minut do zdi není zrovna vrchol zábavy. Uznávám, že vrchol luxusu ty dřevěné sedačky nejsou na druhou stranu, hlavní důvod, proč je vítám, jsem už zmiňoval - nenasáknou a je na ně vidět (na rozdíl od textilu, kde na první pohled není moc jasné, do čeho si člověk sedá).krtinek píše:No když si to vezmu z hlediska časové úspory tak hlavně o víkendu to vyjde snad i nastejno...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
No když si to vezmu z hlediska časové úspory tak hlavně o víkendu to vyjde snad i nastejno. Než seběhneš dolu do metra a pokud ti odjede před nosem, musíš čekat 8 (nebo je ve svátek ještě delší interval?) minut. To já osobně dávám přednost klidně i delší cestě jen za cenu, abych někde zbytečně nečuměl 8 minut a ušetřil si na~štvání, že mi něco odjelo před nosem.
Nehledě na to, že se někdo radši při jízdě kouká z okna než na unuděné, otrávené tváře cestujících. Komfort v metru a tramvaji mi přijde stejný. Všude to podobně "houpe" a všude může být nával lidí, co se chtějí dostat dovnitř, i když je plno.
Jo a tramvaj je podstatně tišší, tedy pokud chci poslouchat hudbu, nemusím mít volume na maximum jako v metru.
Nehledě na to, že se někdo radši při jízdě kouká z okna než na unuděné, otrávené tváře cestujících. Komfort v metru a tramvaji mi přijde stejný. Všude to podobně "houpe" a všude může být nával lidí, co se chtějí dostat dovnitř, i když je plno.
Jo a tramvaj je podstatně tišší, tedy pokud chci poslouchat hudbu, nemusím mít volume na maximum jako v metru.
Re: Škoda 15T ForCity
Jsem myslel, že řidič má něco pohodlnějšího - a ať dumám, jak dumám, tak mě po Praze trasa, na níž bych jako cestující seděl 50 minut v jedné tramvaji, rozhodně nenapadá - a jestli někdo přijde s tím, že třeba desítka jezdí z Řep do Ďáblic, nebo trojka z Lehovce do Modřan, tak ho budu podezírat, že netuší existenci metra (například v případě D10: dva přestupy na IP a KB vnímám jako komfortnější, než se drncat přes Vinohrady).DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
I já jsem s dřevěnými sedáky nadmíru spokojen.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nevím, asi jsem zvyklý na horší, ale úsek Podolská vodárna - Dělnická jsem v dřevokachně dal, aniž by má zadní část těla trpěla a měla z toho byť jen dočasné následky.DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut. Je to horší než ty co jsme měli ve škole...
Re: Škoda 15T ForCity
Ano, seděl jsem na tom nespočetně krát v zahraničí. Jsou to sedadla, na které se nebojím sednout. Oproti "plyšákům".
Ještě si umím představit plast jako dobré řešení.
Ještě si umím představit plast jako dobré řešení.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Taky to není určené pro šotouše jezdící od konečné na konečnou.DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut. Je to horší než ty co jsme měli ve škole...OMH píše:Jestli něco mě vadí na 15T, tak to je moc sedaček, do Prahy patří uspořádání, kde je víc místa na stání a pohyb.
Dřevěné sedačky vítám. O zprovoznění 15T se nebojím. Reko 81-71 trvaly také dlouho, než zasáhly do pravidelného provozu.
Jak dlouho trvá průměrná jízda tramvají? Tipuji, že více než 20-30 minut to nebude