Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 07.7.2010 11:17

Má cenu řešit nějaké smlouvy ke kterým i jako zaměstanci DPP máte tak daleko, že vám možná dají přečíst název, ale nikdy se nedozvíte co tam je za kličky. :roll:

Co spíš nějakou konkretní informaci zda problém byl vyřešen, zda se znovu začali jezdit kilometry. atd. To bude 10x přínosnější, než JPP

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od m@rtin » 07.7.2010 8:58

že v současné době chybí peníze snad na všechno, je všem jasné, že rekonstrukce tramvají nejsou výjimkou

tehdy jsi tvrdil, že jsi "zaslechl" informaci

Smlouva ovšem kupodivu obsahuje i sankce pro případ jejího neplnění ze strany dodavatele, že...
Pochybyuji, že obsahuje možnost snížení objednávky na 50 kusů. Do toho by Škodovka nikdy nešla.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od demon » 06.7.2010 23:43

m@rtin píše:nedávné ukončení rekonstrukcí KT8 bylo zapříčiněno jen a jen nedostatkem peněz.
...je spekulace, kterou kategoricky vyloučil sám nejvyšší představitel DPP.
m@rtin píše:...jako informace o neodebrání všech 60 tramvají 14T, kterou jsi tu tehdy prezentoval také ty.
Prezentoval jsem tu informace v té době platné, tedy že se vyjednává o možnosti neodebrání všech 60 kusů 14T z důvodu konstrukčních vad a nedodržení smlouvy ze strany Škody. Fakta, nikoliv spekulace ! Bohužel k tomu tenkrát nedošlo a dnes si vedení rve vlasy...
m@rtin píše:Neodebrání 250 tramvají 15T brání uzavřená smlouva, proinvestované miliardy na vývoj a politika.
Smlouva ovšem kupodivu obsahuje i sankce pro případ jejího neplnění ze strany dodavatele, že...

O obousměrných 15T jsem pochopitelně taky slyšel, ale zjevně jsem schopen rozlišit informaci od spekulací...

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od m@rtin » 06.7.2010 23:27

demon píše:
m@rtin píše:A jééé, tady se zas vyrojily spekulace. Odstoupit od smlouvy by Prahu stálo pěkný prachy, které by patrně v této době překračovaly její možnosti.
A proto bych být tebou nespekuloval o možnostech a bral některé informace takové, jaké jsou... :wink:
Informace o ukončení rekonstrukcí KT8 a velkých oprav T6, potažmo o jejich odprodeji na východ, z důvodu nepotřebnosti a nahrazení Škodou 15T, pochází přímo od GŘ. Ale pokud to považuješ za spekulace... :smt102
nedávné ukončení rekonstrukcí KT8 bylo zapříčiněno jen a jen nedostatkem peněz

Ano, považuju to za čirou spekulaci, která bude mít stejnou váhu jako informace o neodebrání všech 60 tramvají 14T, kterou jsi tu tehdy prezentoval také ty. Nic proti, ale psát na diskuze informace typu JPP nemá žádnej smysl. Já taky slyšel, že k 250 kusům 15T má přibýt 15 obousměrných, ale ten zdroj byl tak nevěrohodný, že jsem to sem raději nepsal.

Dvořák si může říkat co chce, podstatný je to, že na modenizace tramvají došly prachy. Kdyby peníze byly, jede se dál.. Neodebrání 250 tramvají 15T brání uzavřená smlouva, proinvestované miliardy na vývoj a politika.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od demon » 06.7.2010 22:43

m@rtin píše:A jééé, tady se zas vyrojily spekulace. Odstoupit od smlouvy by Prahu stálo pěkný prachy, které by patrně v této době překračovaly její možnosti.
A proto bych být tebou nespekuloval o možnostech a bral některé informace takové, jaké jsou... :wink:
Informace o ukončení rekonstrukcí KT8 a velkých oprav T6, potažmo o jejich odprodeji na východ, z důvodu nepotřebnosti a nahrazení Škodou 15T, pochází přímo od GŘ. Ale pokud to považuješ za spekulace... :smt102

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od gabuliatko » 06.7.2010 20:19

nešlo by se prosím vrátit k 15T a její výzbroji ? Aby pak ty sedačky nebylo jediné, co z ní zbyde. 8-) Chápu to správně, že ulomený pantograf nebyl jediným problémem na rámusovo mostě ?

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od OMH » 06.7.2010 20:11

pán asi jezdil hodně SA v koženkách... :lol:
Tramvaj tě má přepravit a né že v ní budeš sedět jak doma v obýváku u tv:D To by tam pak jisté osoby seděli pořád a ty by sis ani nesedl :wink:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od DavidD » 06.7.2010 20:01

piskvorrr píše:
DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut?
Jsem myslel, že řidič má něco pohodlnějšího ;) - a ať dumám, jak dumám, tak mě po Praze trasa, na níž bych jako cestující seděl 50 minut v jedné tramvaji, rozhodně nenapadá - a jestli někdo přijde s tím, že třeba desítka jezdí z Řep do Ďáblic, nebo trojka z Lehovce do Modřan, tak ho budu podezírat, že netuší existenci metra (například v případě D10: dva přestupy na IP a KB vnímám jako komfortnější, než se drncat přes Vinohrady).
No a co takhle přestup, dnes cesta linkou 14 z Barr. 9096 a pak 18 na Petřiny vozem 9097. je to skoro 50 minut, je pravda, že jsem asi započítal přestup.. A pokud to bylo méně, tím je to pro dřevo horší :?

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od piskvorrr » 06.7.2010 19:03

krtinek píše:No když si to vezmu z hlediska časové úspory tak hlavně o víkendu to vyjde snad i nastejno...
Hm, to jsou celkem dobré argumenty - přeci jen jsem spíš myslel na provoz přes den, kdy "něco pojede" skoro odevšad a skoro hned, a ano, koukat dvacet minut do zdi není zrovna vrchol zábavy. Uznávám, že vrchol luxusu ty dřevěné sedačky nejsou :) na druhou stranu, hlavní důvod, proč je vítám, jsem už zmiňoval - nenasáknou a je na ně vidět (na rozdíl od textilu, kde na první pohled není moc jasné, do čeho si člověk sedá).

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od kruťák » 06.7.2010 18:54

No když si to vezmu z hlediska časové úspory tak hlavně o víkendu to vyjde snad i nastejno. Než seběhneš dolu do metra a pokud ti odjede před nosem, musíš čekat 8 (nebo je ve svátek ještě delší interval?) minut. To já osobně dávám přednost klidně i delší cestě jen za cenu, abych někde zbytečně nečuměl 8 minut a ušetřil si na~štvání, že mi něco odjelo před nosem.
Nehledě na to, že se někdo radši při jízdě kouká z okna než na unuděné, otrávené tváře cestujících. Komfort v metru a tramvaji mi přijde stejný. Všude to podobně "houpe" a všude může být nával lidí, co se chtějí dostat dovnitř, i když je plno.
Jo a tramvaj je podstatně tišší, tedy pokud chci poslouchat hudbu, nemusím mít volume na maximum jako v metru.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od piskvorrr » 06.7.2010 18:39

DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut?
Jsem myslel, že řidič má něco pohodlnějšího ;) - a ať dumám, jak dumám, tak mě po Praze trasa, na níž bych jako cestující seděl 50 minut v jedné tramvaji, rozhodně nenapadá - a jestli někdo přijde s tím, že třeba desítka jezdí z Řep do Ďáblic, nebo trojka z Lehovce do Modřan, tak ho budu podezírat, že netuší existenci metra (například v případě D10: dva přestupy na IP a KB vnímám jako komfortnější, než se drncat přes Vinohrady).

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Fořtík » 06.7.2010 18:28

I já jsem s dřevěnými sedáky nadmíru spokojen. =D>

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od milbi » 06.7.2010 18:18

DavidD píše:Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut. Je to horší než ty co jsme měli ve škole... :(
Nevím, asi jsem zvyklý na horší, ale úsek Podolská vodárna - Dělnická jsem v dřevokachně dal, aniž by má zadní část těla trpěla a měla z toho byť jen dočasné následky.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od OMH » 06.7.2010 18:05

Ano, seděl jsem na tom nespočetně krát v zahraničí. Jsou to sedadla, na které se nebojím sednout. Oproti "plyšákům".
Ještě si umím představit plast jako dobré řešení.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 06.7.2010 17:45

DavidD píše:
OMH píše:Jestli něco mě vadí na 15T, tak to je moc sedaček, do Prahy patří uspořádání, kde je víc místa na stání a pohyb.
Dřevěné sedačky vítám. O zprovoznění 15T se nebojím. Reko 81-71 trvaly také dlouho, než zasáhly do pravidelného provozu.
Zkusil jsi sedět na těch sedačkách aspoň 50 minut. Je to horší než ty co jsme měli ve škole... :(
Taky to není určené pro šotouše jezdící od konečné na konečnou.
Jak dlouho trvá průměrná jízda tramvají? Tipuji, že více než 20-30 minut to nebude

Odpovědět