Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Proxy » 30.9.2010 22:56

OMH píše:
Proxy píše:. Ostatně TOP09 na centrální úrovni prosazuje změnu rozpočtového přerozdělení daní, takže Praha přijde o hezkých pár miliard na investice
O 15 mld. tím může Praha přijít
VÍC NEŽ SI MYSLÍTE :oops:

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od OMH » 30.9.2010 22:48

Proxy píše:. Ostatně TOP09 na centrální úrovni prosazuje změnu rozpočtového přerozdělení daní, takže Praha přijde o hezkých pár miliard na investice
O 15 mld. tím může Praha přijít - pořád je to správná volba? :roll:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od P_V » 30.9.2010 22:29

Hnusnost ULF je to nejmenší, když si bude zákazník přát, určitě tam nalepí třeba čelo ála Kotas :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od demon » 30.9.2010 22:19

m@rtin píše:Umíte si představit, jak by 190 mm vysoká podlaha projela nad pražskýma tratěma? Vždyť by zavadila o první vyhřezlý békávečko za vratama vozovny.
Já bych z toho zase nedělal až takový drámo, oni se vídeňský panely od pražských zase tolik neliší a všudepřítomný bumlíky si ULF dokázal poměrně slušně přetvořit k obrazu svýmu, takže věřim, že by to dokázal i s pražskýma panelama...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Bobik » 30.9.2010 22:15

Copaseto dneska dělo před Průběžnou DC cca kolem 17hod, kdopa to ví? Chvíli tam na mě za křižovatkou mrkala výstražnými světly a když už jsem se začínal bát a chtěl "volat hore vo co de", tak se potvora rozjela a zmizela ve smyčce na Kubáni. Něco se rozbilo, nebo jen nějaká PHOF?

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od m@rtin » 30.9.2010 22:14

Hhoonnzzaa píše:
Hhoonnzzaa píše:Zde...

http://technet.idnes.cz/tramvaj-s-nejni ... ortaze_rja

... je vidět, že to s tím počtem článků nebude zase tak valné. A "podvozek" ve stylu jednoho dvojkolí je docela odvaz a asi bysme ještě byli rádi za hoblování oblouků od 14t (kéž bych se mýlil). Tím pádem adheze bude docela zajímavá a tím pádem výkon asi nebude podle pražských představ. Nemluvě o tom, že je to naprosto hnusná tramvaj, ale to je jen můj vlastní názor, který mi prosím nechte.
Uvědomujete si, že ten ULF na fotce má tolik kol, jako Astra? Nebo třeba klasika T3? Docela by mě zajímaly nápravové tlaky, ale počítám, že jsou z pádných důvodů přísně tajné.
ULF je do Prahy naprosto nevhodný. Má nejvyšší "nápravové" tlaky, jaký znám - 14 tun. To je víc než má Porschetra! ULF brousí kolejnice taky a ne že ne. Sice méně, než klasické pevné podvozky, ale zase víc než otočné. V době vzniku byl ULF opravdu špička, ale dnes už je vývoj opravdu dál. Umíte si představit, jak by 190 mm vysoká podlaha projela nad pražskýma tratěma? Vždyť by zavadila o první vyhřezlý békávečko za vratama vozovny.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od demon » 30.9.2010 22:05

Hhoonnzzaa píše:... je vidět, že to s tím počtem článků nebude zase tak valné. A "podvozek" ve stylu jednoho dvojkolí je docela odvaz a asi bysme ještě byli rádi za hoblování oblouků od 14t (kéž bych se mýlil). Tím pádem adheze bude docela zajímavá a tím pádem výkon asi nebude podle pražských představ. Nemluvě o tom, že je to naprosto hnusná tramvaj, ale to je jen můj vlastní názor, který mi prosím nechte.
Hnusná snad ani ne, ale je na nich dost vidět absence pořádný údržby a skutečná "prasáckost" místního obyvatelstva. Masivnost hoblování oblouků nemůžu posoudit, ale je fakt, že je Vídeň rozkopaná zhruba stejným způsobem jako letos Praha, jen s tím drobným rozdílem, že tam vše probíhá za provozu.
Prostě se vytahají krycí panely, vyhrabe bahno, vyměněné železo se podloží prkýnkem a přes to všechno se vesele jezdí dál... :shock:

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 30.9.2010 21:52

Hhoonnzzaa píše:Zde...

http://technet.idnes.cz/tramvaj-s-nejni ... ortaze_rja

... je vidět, že to s tím počtem článků nebude zase tak valné. A "podvozek" ve stylu jednoho dvojkolí je docela odvaz a asi bysme ještě byli rádi za hoblování oblouků od 14t (kéž bych se mýlil). Tím pádem adheze bude docela zajímavá a tím pádem výkon asi nebude podle pražských představ. Nemluvě o tom, že je to naprosto hnusná tramvaj, ale to je jen můj vlastní názor, který mi prosím nechte.
Uvědomujete si, že ten ULF na fotce má tolik kol, jako Astra? Nebo třeba klasika T3? Docela by mě zajímaly nápravové tlaky, ale počítám, že jsou z pádných důvodů přísně tajné.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 30.9.2010 21:46

Zde...

http://technet.idnes.cz/tramvaj-s-nejni ... ortaze_rja

... je vidět, že to s tím počtem článků nebude zase tak valné. A "podvozek" ve stylu jednoho dvojkolí je docela odvaz a asi bysme ještě byli rádi za hoblování oblouků od 14t (kéž bych se mýlil). Tím pádem adheze bude docela zajímavá a tím pádem výkon asi nebude podle pražských představ. Nemluvě o tom, že je to naprosto hnusná tramvaj, ale to je jen můj vlastní názor, který mi prosím nechte.

Uživatelský avatar
Jamie
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 05.12.2009 20:38

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Jamie » 30.9.2010 21:35

O tom nepochybuju, ale vím že Solaris začal nabízet 15m karoserie právě kvůli úspoře díky odstranění kloubu v porovnání s osmnáctimetrovou karoserií. Nejsem odborník, ale tipnul bych si že u jiných druhů vozidel je to analogické...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od demon » 30.9.2010 21:30

Cena vozu je rozhodně víc odvislá od jiných veličin, než je počet kloubových spojů... :lol:

Uživatelský avatar
Jamie
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 05.12.2009 20:38

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Jamie » 30.9.2010 21:22

Není to tak, že čím více kloubových propojení, tím vyšší cena vozu?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od gabuliatko » 30.9.2010 21:11

matti píše:hned konstrukčně mají navrch - hodně krátkých článků, takže do ostrých pražských oblouků jako dělané, co se týče výšky obrubníků by taky neměl být problém.
Jistě a do Trojské a na Barrandov připojíme postrk. (-X

jaydee2008
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2010 22:11
Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
Kontaktovat uživatele:

Škoda 15T ForCity

Příspěvek od jaydee2008 » 30.9.2010 21:08

Jamie píše:Legenda 9201 v 19:37 na zkušební jízdě v ulici Na Pankráci zc. Už jsem to tu jednou psal, ale ta nízká úroveň vnějšího hluku je zkrátka obdivuhodná.
Občas jí i kvůli tomu přehlédnu. :-(

jaydee2008
Uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 25.6.2010 22:11
Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
Kontaktovat uživatele:

Škoda 15T ForCity

Příspěvek od jaydee2008 » 30.9.2010 21:06

MOp píše:Hhoonnzzaa a jiní, kteří se neustále ptají na 15T:

Pražané dostanou pěkný dárek k Vánocům.
Máš na mysli ty letošní vánoce?

Odpovědět