Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
No, nevěřím že to někdo hledá po slepu, i na 14T se vždy přesvědším zda stisknu ten správný, už několikrát jsem musel s tágem.
Jinak ty knoflíky maj vystouplé okraje, takže když no nahmatáš tak už z něj nesjedeš. Ale už bych to nijak neřešil zvhledem k tomu že určitě do 5 let bude tlačítko "výhybka 1" muzejní záležitostí.
Dalším rozdílem proti 14T je tlačítko uvolnění na madle, které se musí držet zmáčknuté 1 vteřinu (zase údajná ochrana proti nechtěnému stisku, ale s tím nesouhlasím). Tato úprava zase prodlužuje dobu pro otevření dveří a řidiči naučení na 14T s tím budou mít taky velké potíže.
Jinak ty knoflíky maj vystouplé okraje, takže když no nahmatáš tak už z něj nesjedeš. Ale už bych to nijak neřešil zvhledem k tomu že určitě do 5 let bude tlačítko "výhybka 1" muzejní záležitostí.
Dalším rozdílem proti 14T je tlačítko uvolnění na madle, které se musí držet zmáčknuté 1 vteřinu (zase údajná ochrana proti nechtěnému stisku, ale s tím nesouhlasím). Tato úprava zase prodlužuje dobu pro otevření dveří a řidiči naučení na 14T s tím budou mít taky velké potíže.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
1.) Super!!! To se pomalu nedá srovnat s provozovanými vozy - neustále se mi občas stává, že odhlásím dvě zastávky naráz. Buď tím dvojklikem či, že po prvním zmáčknutí se dlouho nic neozývá a říkám si, že jsem jej tedy nedomáčknul a stisknu po druhé a naráz zase dvě hlášení.Brejšín píše:Hlášení je okamžité, ovšem další je možné až po 2-3 vteřinách jako obrana proti nechtěným dvojklikům.Oskar píše:Měl bych tu ještě otázky na Brejšína: Za jak dlouho to hlásí po stisku tlačítka? Připadá ti membránový ovládací panel lepší, horší, nebo stejný jako ten s kolébkovými spínači a proč?
Membrány jsou v pohodě, nějaký rozdíl proti kolíbkám tu není jelikož kolíbky jsou jen pro doplňkové funkce (vyjma výhybky 0 či 1). I když věřím že hodně řidičů s tím bude mít problém neb budou mačkat ty baravné kontrolkové body místo těch černých.
2.) Právě ta tlačítka výhybka 0 / 1 najdeš je vždy správně po hmatu (případně periferním pohledem), aniž by jsi byť jen na sekundu přestal sledovat provoz před sebou? Toho že ne se velmi bál (již jsem cca rok s ním o tom nemluvil) náš PA technik jízdy.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ty jo , to jo super fotka.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06.12.2007 21:38
- Kontaktovat uživatele:
Škoda 15T ForCity
Přináším nějaké obrazové téma dnešní 18 / 71 http://www.flickr.com/photos/49416841@N03/5065860012/#/
- honza121ludvik
- Uživatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: 19.5.2010 19:54
- Bydliště: Praha - u zastávky 117
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Hlášení je okamžité, ovšem další je možné až po 2-3 vteřinách jako obrana proti nechtěným dvojklikům.Oskar píše:Měl bych tu ještě otázky na Brejšína: Za jak dlouho to hlásí po stisku tlačítka? Připadá ti membránový ovládací panel lepší, horší, nebo stejný jako ten s kolébkovými spínači a proč?
Membrány jsou v pohodě, nějaký rozdíl proti kolíbkám tu není jelikož kolíbky jsou jen pro doplňkové funkce (vyjma výhybky 0 či 1). I když věřím že hodně řidičů s tím bude mít problém neb budou mačkat ty baravné kontrolkové body místo těch černých.
Re: Škoda 15T ForCity
V DPP nidky 9207 jezdit nebude, po ukončení zkoušek bude vrácena výrobci, najíždění km v rámci homologace může jen 9201, pokud bude mít třeba nehodu, nemůže za ni zaskočit jiné vozidlo a bude se pokračovat v najíždění až po opravě.Jeníček píše:Děkuji. A ještě by mě zajímalo, jak to teď vypadá s pražskou "druhou" T15 ev. č. 9207, ta bez toho předního hnaného podvozku, ona taky najíždí kilometry aby mohla vozit cestující?
Re: Škoda 15T ForCity
9207 je vozidlo mimo schvalovací proces probíhající na 9201 a je v trvalém majetku Škoda (dle info za DPP nikdy jezdit nebude), navíc tam probíhají jen zkoušky pro výrobce, řidiči jen z TK.MM-Mikulovsky píše:Mě teď napadla otázka - kdo jezdí s 9207, myšleno neprobíhají na ní (alespoň občas) další školení řidičů? Po schválení a příchodu i jen deseti ks 15T by jich asi nebyl hned dostatek, když by se neškolilo či jo?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
9207 dnes v Hostivaři, foto dodám
Fota zde:
http://krinek.rajce.idnes.cz/9-10-10_-_T6_a_15T/
mimo jiné obsahuje i 9201 na l.18 a pár nejstarších T6 na lince 22
Fota zde:
http://krinek.rajce.idnes.cz/9-10-10_-_T6_a_15T/
mimo jiné obsahuje i 9201 na l.18 a pár nejstarších T6 na lince 22
Naposledy upravil(a) kruťák dne 09.10.2010 23:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Mě teď napadla otázka - kdo jezdí s 9207, myšleno neprobíhají na ní (alespoň občas) další školení řidičů? Po schválení a příchodu i jen deseti ks 15T by jich asi nebyl hned dostatek, když by se neškolilo či jo?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Snad z toho chtěj udělat dvou-článek a prezentovat (oprodat?) to někam do Reichu.Jeníček píše:Dobrý den, zajímalo by mne, co se nakonec stalo s vozem Škoda 15T ev. 9200 ? nikde jsem se nedočet, zda-li byl rozebrán, někam odprodán, přečíslován na jinou tramvaj? Děkuji všem za odpoveď.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
banan- preskakovat se nic nebude. dodaji se motory a vuz se preda.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Parádní svezení. Sice při rozjezdu pár sekund píská zadní část a dveře bouchaji tak ten klid uvnitř je bomba. A když jsme jeli z Malostranský do Chotkovejch tak jsme před "levotočivym" obloukem potkali v protisměru 9207 která na křižovatce odbočovala vlevo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 93
- Registrován: 14.2.2007 11:14
Re: Škoda 15T ForCity
Az se jednoho krasneho dne zacnou dodavat do Prahy seriove 15T, bude cislo 9207 preskoceno, nebo tu uz v tu dobu ta soucasna 9207 nebude a cislo se pouzije znovu? Diky.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jedná se o interní test výrobce na pražské kolejové síti. Je třeba se ptát tam.