Pokud provoz s cestujícími umožňuje jezdit BEZ krytů podvozků, pak není námitek. Krom obrousení totiž též opadávaj.MM-Mikulovsky píše: a) Vyjede-li do zamrzlého sněhu, jímž je projetý koridor staršími TRAM, tak si obrousí (jako 9203) spodek skříně - respektive plenty podvozků. Ovšem praxe ukázala, že projede a nikoliv, že ne - jak se nám někteří snaží nabulíkovat (z důvodu vlastního zviditelnění)!
Na tomto fóru je napsáno
2.1.2011 ... 15T - stojí nikoliv proto, že by to byl zmetek, ale proto, že DP není schopný zajistit průjezdní profil ve zmrazcích a nažene do toho zbrusu nové vozy, kterým dle očekávání urazí kryty podvozků. Měl by to někdo dostat k úhradě.
29.12.2011 Tak jsem dnes koukal na 9203 stojící na 11k....no hezky obroušené všechmny plenty na podvozcích (krom přední levé ta chybí ) a to najela tak max 100km
a nejzajímavější je asi tato stránka (a o jednu vzad, tam je to i s dokumentací a barevným výstižným komentářem)
viewtopic.php?f=14&t=1231&st=0&sk=t&sd=d&start=420