Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
At se trochu vrátíme k problému, proč nejedou.
Podle mě to tak tragické nebude. Přehodí se kola a jede se dál. Jestli to bude vyřazení z provozu tak max měsíc a ještě se budou postupně vracet až bude "přezuto". Nebo jsem to špatně pochopil.
Podle mě to tak tragické nebude. Přehodí se kola a jede se dál. Jestli to bude vyřazení z provozu tak max měsíc a ještě se budou postupně vracet až bude "přezuto". Nebo jsem to špatně pochopil.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jak si mám přeložit "venku z vozovny"? Jest-li na lince, tak chápu, jinak ne, neb jsem ji v neděli potkal na Královském letohrádku se zdejšími uživateli...kruťák píše:No aspon se konecne ukaze 9229, o ktere vsichni mluvi, ale nikdo ji nikdy nevidel (venku z vozovny)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
No aspon se konecne ukaze 9229, o ktere vsichni mluvi, ale nikdo ji nikdy nevidel (venku z vozovny)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 15T ForCity
To co zbylo je samozřejmě na linkách na NP garancích. Myslím že zbylo 6 ks.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Třeba se dočkáme nějakých zajímavých přesunů.
Vlastně to je prakticky většina flotily mimo a co zbyde asi bude na cvičkách...
Vlastně to je prakticky většina flotily mimo a co zbyde asi bude na cvičkách...
Re: Škoda 15T ForCity
gde si hlavně napískáme vozy na garanty linek 11, 17 a 18?
ještěže mam dovču
ještěže mam dovču
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
To jsem zvědavej, jak to na Pankráci vyjezdíme...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tisková zpráva DPP:
Dopravní podnik preventivně zastaví provoz 22 tramvají Škoda ForCity
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) k zítřejšímu dni (24. září 2011) preventivně pozastaví provoz 22 tramvají Škoda ForCity (Škoda 15T) od společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Důvodem pro zastavení je zjištění 11 závad obručí kola GTM u tramvají, které již najely více než 20 000 km. Závada spočívá v protočení obruče vůči náboji jízdního kola. Z tohoto důvodu DPP preventivně pozastaví provoz i těch tramvají Škoda 15T, u kterých se závada neprojevila a najely více než 20 000 km. V provozu zůstanou vozy, které ještě 20 000 km nenajely.
Na všech dodaných tramvajích provede výrobce preventivní výměny všech kol z důvodu zachování provozuschopnosti a bezpečnosti provozu. Odstraňování vad je řešeno v rámci reklamací bezplatně.
Dopravní podnik preventivně zastaví provoz 22 tramvají Škoda ForCity
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) k zítřejšímu dni (24. září 2011) preventivně pozastaví provoz 22 tramvají Škoda ForCity (Škoda 15T) od společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Důvodem pro zastavení je zjištění 11 závad obručí kola GTM u tramvají, které již najely více než 20 000 km. Závada spočívá v protočení obruče vůči náboji jízdního kola. Z tohoto důvodu DPP preventivně pozastaví provoz i těch tramvají Škoda 15T, u kterých se závada neprojevila a najely více než 20 000 km. V provozu zůstanou vozy, které ještě 20 000 km nenajely.
Na všech dodaných tramvajích provede výrobce preventivní výměny všech kol z důvodu zachování provozuschopnosti a bezpečnosti provozu. Odstraňování vad je řešeno v rámci reklamací bezplatně.
Re: Škoda 15T ForCity
Nejspíš asi nouzově byla z Pa vyslána náhradní garance za Mo.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ne. 9227, respektive 15T jako typ si dnes skutečně odbyla smutnou premiéru na lince 14.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A nebyla to linka 17?jeffer píše:Práve teraz 9227 na l. 14 v oblasti Výstaviště
- peterkostelecky
- ovocnář
- Příspěvky: 211
- Registrován: 26.4.2010 12:47
- Bydliště: 4, 7, 12, 14, 20, 54, 104, 120, 121, 123, 130, 137, 167, 191, 217, 231, 501, 770, S65, =B=
Re: Škoda 15T ForCity
Kolikrát si už musel vystoupit takhle z vozu? Jasně řekni mi že každou chvíli, ale jinak myslim, že pokud se ti nastane tento případ jednou do roka ... Neboj, za chvíli tě to vyskakování přestane bavit ...Brejšín píše:ZRCÁTKO
ještě má funkci, že lze natočit pro pohled těsně před vůz, tak aby řidič měl v jednom pohledu do pravého zpětného zrcátka i informaci o dění před vozem (jedno otočení hlavou). Nicméně námitky o absolutní zhovadilosti tohoto řešení zrcátka jak konstruktéři vozu tak vedení DP nevěnují pozornost.
Jeho vznik byl vyvolán právě námitkou, že díky plné šířce vozu od samého začátku, řidič nemá šanci odhadnou průjezdní profil okolo velice blízkých předmětů na PŘÍMÉ trati, neb tam přes ten pravej vysokej roh není vidět a bohužel jestli už stojí vedle nějaké další překážky ani si nemůže otevřít dveře řidiče aby se přesvědčil zda projede nebo ne. Takže vznikli úvahy ohledně nějakých odrazových hranolů na spodním okraji současného zpětného zrcátka nebo na dveřích, přes kamery až přišli s tímto řešením tvrdíc, že to je super a přesně to co jsme chtěli neb v oblouku je krásně vidět jak ta plenta vyjíždí. No a na připomínku, že v oblouku mi to je úplně na ho.no, neb mi v tom místě daleko více „vyjede“ střed skříně (tudíž plenta podvozku tam zákonitě musí projet také) jaksi už nikdo nereflektoval. Takže tramvaj 15T má jednu zásadní vadu, řidič aby si byl jistej že muže projet na PŘÍMÉ trati musí vstát, otevřít dvířka do salónu, otevřít první dveře cestujících a jít se podívat jestli projede třeba kolem lehce vyvaleného obrubníku, zaparkovaného auta v míře daleko větší než tomu bylo doposud, neb jaksi nemá sebemší visuelní kontrolu nad prvním nejširším místem vozu.
Re: Škoda 15T ForCity
Práve teraz 9227 na l. 14 v oblasti Výstaviště smerom na vozovnu Kobylisy - nie je to prvý krát tento typ na tejto linke?
Re: Škoda 15T ForCity
ZRCÁTKO
ještě má funkci, že lze natočit pro pohled těsně před vůz, tak aby řidič měl v jednom pohledu do pravého zpětného zrcátka i informaci o dění před vozem (jedno otočení hlavou). Nicméně námitky o absolutní zhovadilosti tohoto řešení zrcátka jak konstruktéři vozu tak vedení DP nevěnují pozornost.
Jeho vznik byl vyvolán právě námitkou, že díky plné šířce vozu od samého začátku, řidič nemá šanci odhadnou průjezdní profil okolo velice blízkých předmětů na PŘÍMÉ trati, neb tam přes ten pravej vysokej roh není vidět a bohužel jestli už stojí vedle nějaké další překážky ani si nemůže otevřít dveře řidiče aby se přesvědčil zda projede nebo ne. Takže vznikli úvahy ohledně nějakých odrazových hranolů na spodním okraji současného zpětného zrcátka nebo na dveřích, přes kamery až přišli s tímto řešením tvrdíc, že to je super a přesně to co jsme chtěli neb v oblouku je krásně vidět jak ta plenta vyjíždí. No a na připomínku, že v oblouku mi to je úplně na ho.no, neb mi v tom místě daleko více „vyjede“ střed skříně (tudíž plenta podvozku tam zákonitě musí projet také) jaksi už nikdo nereflektoval. Takže tramvaj 15T má jednu zásadní vadu, řidič aby si byl jistej že muže projet na PŘÍMÉ trati musí vstát, otevřít dvířka do salónu, otevřít první dveře cestujících a jít se podívat jestli projede třeba kolem lehce vyvaleného obrubníku, zaparkovaného auta v míře daleko větší než tomu bylo doposud, neb jaksi nemá sebemší visuelní kontrolu nad prvním nejširším místem vozu.
ještě má funkci, že lze natočit pro pohled těsně před vůz, tak aby řidič měl v jednom pohledu do pravého zpětného zrcátka i informaci o dění před vozem (jedno otočení hlavou). Nicméně námitky o absolutní zhovadilosti tohoto řešení zrcátka jak konstruktéři vozu tak vedení DP nevěnují pozornost.
Jeho vznik byl vyvolán právě námitkou, že díky plné šířce vozu od samého začátku, řidič nemá šanci odhadnou průjezdní profil okolo velice blízkých předmětů na PŘÍMÉ trati, neb tam přes ten pravej vysokej roh není vidět a bohužel jestli už stojí vedle nějaké další překážky ani si nemůže otevřít dveře řidiče aby se přesvědčil zda projede nebo ne. Takže vznikli úvahy ohledně nějakých odrazových hranolů na spodním okraji současného zpětného zrcátka nebo na dveřích, přes kamery až přišli s tímto řešením tvrdíc, že to je super a přesně to co jsme chtěli neb v oblouku je krásně vidět jak ta plenta vyjíždí. No a na připomínku, že v oblouku mi to je úplně na ho.no, neb mi v tom místě daleko více „vyjede“ střed skříně (tudíž plenta podvozku tam zákonitě musí projet také) jaksi už nikdo nereflektoval. Takže tramvaj 15T má jednu zásadní vadu, řidič aby si byl jistej že muže projet na PŘÍMÉ trati musí vstát, otevřít dvířka do salónu, otevřít první dveře cestujících a jít se podívat jestli projede třeba kolem lehce vyvaleného obrubníku, zaparkovaného auta v míře daleko větší než tomu bylo doposud, neb jaksi nemá sebemší visuelní kontrolu nad prvním nejširším místem vozu.
Re: Škoda 15T ForCity
tohle by nebyl vubec problem,vse je otazka penez a pozadavku DP,dokazal bych si predstavit spolupraci nadrazeneho rizeni s Apexem,kdy by s relaci treba vlakovemu sel na DD kod zavady,stejne tento kod chodi po Etheretu v tramvaji no neni to vubec spatny napadgabuliatko píše: Dokonce si myslím, že by své chyby mohla hlásit dispečinku sama, aby to řidič nemusel tlumočit.