Osobne si nemyslim ze by poruchovost stoupla diky tomu ze se cest.chytaji za kridla. Spis potiz je v tom (ciste osobni pocit - radeji nezalozeny na nicem ) ze je mala tuhost kridel, mechanizmus dveri je prilis humpolacky a hlucny,koordinace pohonu pri zavirani taky nic moc a celkove dvere si neudrzi nastavni......ale musim smeknout nad novym pohonem a kridlech dveri IGE ktere jsou na 9210 masivnejsi kridla (kde ja je uz videl) a ohodne tissi chod,povedene,skoda ze s takovym produktem neprisli hnedMM-Mikulovsky píše:Takze chceš mi nepřímo potvrdit, že nespolehlivost současných dveří 15T může být způsobeno tím, co jsem tu nedávno napsal?:MM-Mikulovsky píše:...Jinak jaká je nyní poruchovost dveří 15T? Jeden kolega má postřeh, že za ní asi může nevhodné umístění madel, které dveře následně nahrazují zejména starým malým lidem (někdy i při těle) při nástupu v zastávkách bez (či s málo) zvýšenou nástupní hranou!
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Takze chceš mi nepřímo potvrdit, že nespolehlivost současných dveří 15T může být způsobeno tím, co jsem tu nedávno napsal?:hyaho píše:... Meli by byt spolehlivejsi,ale to ukaze provoz. Jinak jsou pevnejsi,maji uplne jinou koncepci pohonu,nejdriv se vysune cely portal i s pohonem ven a pak se otevrou samotne kridla. ...
MM-Mikulovsky píše:...Jinak jaká je nyní poruchovost dveří 15T? Jeden kolega má postřeh, že za ní asi může nevhodné umístění madel, které dveře následně nahrazují zejména starým malým lidem (někdy i při těle) při nástupu v zastávkách bez (či s málo) zvýšenou nástupní hranou!
Re: Škoda 15T ForCity
Meli by byt spolehlivejsi,ale to ukaze provoz. Jinak jsou pevnejsi,maji uplne jinou koncepci pohonu,nejdriv se vysune cely portal i s pohonem ven a pak se otevrou samotne kridla. Rozhodne jsou tissi,jedine co jde slyset je bzucak. Tyto dvere jsou na 9207 (zde jsou jen jina kridla,maji uzsi stredni sloupky) a 9239. Jinak na voze 9210 jsou ve zkusebnim provozu nove kridla a pohon fy IGE tusim ze prvni a druhe dvere pozna se to podle nerez krytek na venkovnim uzamceni kridel,maji vetsi tuhost a tissi chod. Zrejme pokus o udrzeni se ve hre.7105 píše: Čím se tyto dveře liší? Jenom zemí původu (a možná kvalitou), nebo i vzhledově či akusticky (nedělají takovou ránu)?
Re: Škoda 15T ForCity
Byla to propagacni jizda Skodovky pro Nemeckeho zakaznika, v transparentech byly nahrane Nemecke data,proto linka c.2MM-Mikulovsky píše:Dnes (vlastně již včera) po 16. hodině 9233 vyjela po l.4 z od Čechova náměstí a za Otakarkou DC odbočila po l.6. Na vnějších transparentech bylo č.2 (ostatní jsem žel nepřečetl) a navíc vzadu měla sejmutou plentu uchycení sřáhla a něco tam bylo uchyceno a zakrývalo zasahovalo to až pod číslo (zakrývalo to stříbrný střed masky).
Neví někdo něco o účelu této jízdy, při níž určitě byli v salónu nějací lidé?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Dnes (vlastně již včera) po 16. hodině 9233 vyjela po l.4 z od Čechova náměstí a za Otakarkou DC odbočila po l.6. Na vnějších transparentech bylo č.2 (ostatní jsem žel nepřečetl) a navíc vzadu měla sejmutou plentu uchycení sřáhla a něco tam bylo uchyceno a zakrývalo zasahovalo to až pod číslo (zakrývalo to stříbrný střed masky).
Neví někdo něco o účelu této jízdy, při níž určitě byli v salónu nějací lidé?
Neví někdo něco o účelu této jízdy, při níž určitě byli v salónu nějací lidé?
Re: Škoda 15T ForCity
Čím se tyto dveře liší? Jenom zemí původu (a možná kvalitou), nebo i vzhledově či akusticky (nedělají takovou ránu)?pepa z depa píše:9239 první seriovka s dveřmi ULTIMATE (ultišmejt) výrobek Korea nebo Čína.
Uvidíme jak se osvědčí v provozu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Škoda 15T ForCity
Já zahlédl dnes jednu z nich (bohužel jsem nepřečetl číslo) nabořenou zezadu - naštěstí jen lamináty - přijíždět od náměstí Míru a odbočovat směr Bruselská.
Re: Škoda 15T ForCity
A neví někdo, jak jsme na tom aktuálně s počtem provozuschopných 15T???
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13.9.2011 10:40
- Bydliště: Žižkov
Re: Škoda 15T ForCity
9239 první seriovka s dveřmi ULTIMATE (ultišmejt) výrobek Korea nebo Čína.
Uvidíme jak se osvědčí v provozu.
Uvidíme jak se osvědčí v provozu.
- valduch
- Uživatel
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.10.2008 19:59
- Bydliště: Praha 4-nejblíž ke konečné 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Na Pankráci na 12. koleji - 9239
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
O vyměněných kolech na 9207 jsem byl přesvědčen, jen jsem chtěl potvrdit mojí domněnku, že jí dali rovnou i ty motory a na střechu "technologii k nim".dejmal píše:Počet motorů je opravdu 16 a zkouší se nová kola...
Takže díky a SLÁVA, SLÁVA, SLÁVA - už nemáme v Praze 15T v (špatně brzdící) "light verzi"!
Re: Škoda 15T ForCity
Počet motorů je opravdu 16 a zkouší se nová kola...MM-Mikulovsky píše:Potkal jsem včera večer 3 15T na zkušební jízdě - jedna byla určitě 9207, jak je na tom nyní s počtem motorů? Už jich má plný počet = 16?
Jinak jaká je nyní poruchovost dveří 15T? Jeden kolega má postřeh, že za ní asi může nevhodné umístění madel, které dveře následně nahrazují zejména starým malým lidem (někdy i při těle) při nástupu v zastávkách bez (či s málo) zvýšenou nástupní hranou!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Potkal jsem včera večer 3 15T na zkušební jízdě - jedna byla určitě 9207, jak je na tom nyní s počtem motorů? Už jich má plný počet = 16?
Jinak jaká je nyní poruchovost dveří 15T? Jeden kolega má postřeh, že za ní asi může nevhodné umístění madel, které dveře následně nahrazují zejména starým malým lidem (někdy i při těle) při nástupu v zastávkách bez (či s málo) zvýšenou nástupní hranou!
Jinak jaká je nyní poruchovost dveří 15T? Jeden kolega má postřeh, že za ní asi může nevhodné umístění madel, které dveře následně nahrazují zejména starým malým lidem (někdy i při těle) při nástupu v zastávkách bez (či s málo) zvýšenou nástupní hranou!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Potkal jsem dvě 15T na cvičné jízdě - 9221 a 9226.
Re: Škoda 15T ForCity
To je otázka, jestli to někdo popíše, přijde mi, že je to firemní tajemství firmy Škoda. Ale teoretizovat by jsme o tom mohli.P_V píše:Také jsem si všiml při výjezdu z podjezdu do zastávky. Spíše to asi bude softwarový nedostatek, určitá posloupnost zakřivení koleje tramvaj asi zmate, že softwarový diferenciál nefunguje, že se špatně odhadne poloměr oblouku.
Bylo by zajímavé, kdyby někdo podrobněji popsal, jak to funguje. V obloucích o velkém poloměru se kola musí točit stejně, aby zafungoval kuželový profil kol, v obloucích o malém poloměru kuželovost profilu nestačí, takže se musí vnitřní kolo zpomalit, a když se špatně odhadne poloměr, tak to asi proklouzne.