Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2012 23:04

gabuliatko píše:
MM-Mikulovsky píše:Tipuji trasu: KO - Březiněveská - Palmovka - obr.ŽI - Olšanské hřbitovy - Vinohradskou na IPP zast. l.11 - NBS zastávky l.11 a 18 - PA
Takhle od stolu bych jel městem a chladil na Florenci a v Myslikově.
když městem a vyhnout se stoupání na Krejcárek, tak by jsem volil: ... Pamovka - Vltavská u =M= - (kolem vlády a přes Mánesův most) ND l.17 na Modř. - Albertov l.7 - NBS .... vem, že pojedou asi zase značně pomalu a brzdit všechny nočky jezdící Lazarskou by určo nebyl šťastný tah! Rozhodně vhodné vybýrat trasu, kde nočkám zcela uhnou na co nejdéle či opakovaně - byť na kratší čas.

PS: Právě jsem se ještě dověděl, že příčinou má být od kola málo "odskakující" brzda a za to prý zase může blatník.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od gabuliatko » 10.10.2012 22:51

MM-Mikulovsky píše:Tipuji trasu: KO - Březiněveská - Palmovka - obr.ŽI - Olšanské hřbitovy - Vinohradskou na IPP zast. l.11 - NBS zastávky l.11 a 18 - PA
Takhle od stolu bych jel městem a chladil na Florenci a v Myslikově.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4083
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od P_V » 10.10.2012 22:46

Asi je k tomu nějaký důvod, ale i tak nevím, proč by nestačilo jen na tom kole vypnout pohon a brzdu, aby nepůsobila protáčecí síla.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 10.10.2012 22:41

Ta už má kola Bonevtrans? Tak že se budou měnit kola všem...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.10.2012 22:12

Je tu asi malér!
Prý se 9255 (čili jen po pár tisísích kilometrech) někde u KO protočilo jedno kolo
a je proto odstavena v KO a v noci ji chtějí přetáhnout na PA stylem "od obratiště k obratišti" a v každém z nich ji na chvíli odstavit a kolo chladit (nepochopil jsem jestli jen tím odstavením či ještě nějak jinak).

Tipuji trasu: KO - Březiněveská - Palmovka - obr.ŽI - Olšanské hřbitovy - Vinohradskou na IPP zast. l.11 - NBS zastávky l.11 a 18 - PA

Uživatelský avatar
J*M*B
Uživatel
Příspěvky: 105
Registrován: 02.4.2008 19:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od J*M*B » 07.10.2012 12:25


romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od romanek763 » 05.10.2012 23:04

Tak si odpovídám sám našel sem foto z 22.9.2012 http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4 ... V-Nymburk/

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od romanek763 » 05.10.2012 21:48

Jsou ještě ty 2 ks RT6 v NB?? Kolik kusů 15T je momentálně nabouraných

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 03.10.2012 21:55

Si počkej, kolo na 11 je asi 90 min, ale po 19.00 15T zatahují, zůstávají jen 2ks 15T, jedna dvojice ŽI a zbytek sólíčka.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od romanek763 » 03.10.2012 18:19

Viděna 9243 na 11 nevíte časy?,

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 03.10.2012 6:32

Vím, že jeden odtok je před prvními dveřmi do salonu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od von Špilberk » 01.10.2012 8:36

MM-Mikulovsky píše:Ta se tam pak slyšitelně podle pohybu/brždění TRAM přelévá jako v převážené vaně!
Jo, jo. Mně už také šplouchalo...
... nad hlavou. Moc příjemné to není. Jen by mě zajímalo, kde ty odtoky přesně jsou :?: A jestli je nějaký nad "čumákem" :?: Když stojí tramvaj přes noc na dvoře na PA, tak je trošku z kopce. A když jsem vyjížděl, tak to šplouchalo opravdu hodně. Přestalo to až časem.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.10.2012 2:41

Petrpes píše:... A voda jako ve vaně tam nepochybně nikde nezůstává, jistě je to dobře izolované a zároveň odvodněné. Jinak by nám brzo rezla střecha :]
Nepsal jsem, že tam zůstává, psal jsem, že občas může nastat (a už jsem to zažil sám či slyšel od kolegů) situace, kdy srážky jsou větší než kapacita odtoku - až pršet přestane/se zmírní (či TRAM vjede do tunelu/pod most), tak nahromaděná voda odteče.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Petrpes » 30.9.2012 19:03

Časem by to drnčelo, rezlo, atd...
Žádné další zbytečné věci na střechu.
A voda jako ve vaně tam nepochybně nikde nezůstává, jistě je to dobře izolované a zároveň odvodněné. Jinak by nám brzo rezla střecha :]

geby
Uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: 08.9.2012 20:08

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od geby » 30.9.2012 18:09

Ze je to funkcni, to je jasne kazdemu. Jinak by to tezko jezdilo, ze? :wink:

Pohledove zakryti prece neznamena, ze to musis neprodysne oplechovat! Ten kryt muze byt deravy jak řešeto, takze nebude delat vzduchu prekazku, nicmene dokaze ten binec schovat. Krom toho, to co topi, nejsou ty krabice na strese, ale to co je uvnitr tech krabic, ne? Takze zasadni prekazka pro chlazeni je na te strese uz ted, a pripadne pridany pohledovy kryt uz tam nehraje zasadni roli.

Ano, mas pravdu, udrzba by byla tezsi, musel by se kryt sundavat, nandavat, nebo nejak otvirat. Ale ruku na srdce, s autem take jezdis bez haubny, aby to mel technik v autoopravne snadnejsi?

Odpovědět