Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
vencavasek
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Příspěvek
od vencavasek » 03.4.2013 20:31
Brejšín píše:Klimatizace, jelikož magistrát nemá ani na zaplacení základní verze, myslíte že sežene prachy na navýšení ceny za klimu?
Asi by to zlomilo nějaké extrémně horké léto s několika kolapsy cestujících ........................
Nemluvilo se jeden čas o tom, že by nově za stejnou cenu byla 15T i s klimatizací?
Anebo mi jen špatně slouží paměť?
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 03.4.2013 19:44
ono je vícero druhů Bonatranzů, naštěstí se poškodily ty "slepé uličky" a to vždy díky externí příčině.
Hluk na 9201 je způsoben poškozenými ložisky trakčních morů díky vniku vlhkosti, zatím probíhá systematická výměna za vylepšený typ těsnění. Bohužel 9201 a 9243 mají prototypové motory které nelze zahrnout do akce kulový blesk. Takže chroupou, chroupou ................................................................až........................
Klimatizace, jelikož magistrát nemá ani na zaplacení základní verze, myslíte že sežene prachy na navýšení ceny za klimu?
Asi by to zlomilo nějaké extrémně horké léto s několika kolapsy cestujících ........................
-
Hhoonnzzaa
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Příspěvek
od Hhoonnzzaa » 03.4.2013 19:17
Děkuji za informace. Také přiložím otázku, na kterou se skoro bojím zeptat... Předpokládám, že všechny nové 15t již budou mít klimu, je tomu tak?
Bohužel, nenormálního hučení od podvozků jsem si všiml taky. Například cca před týdnem v 9225.
-
-KUBI-
- Uživatel
- Příspěvky: 118
- Registrován: 05.2.2012 18:39
Příspěvek
od -KUBI- » 03.4.2013 19:13
Na zeleném fóru se nedávno objevila zmínka o tom, že se protáčí i zkušební kola Bonatranz, že by to byl jenom planý poplach
Jinak znovu vznáším dotaz na vůz 9201, na kterém se podle mne také něco zkouší. Soudím tak dle hluku od podvozků slyšitelného v interiéru, je úplně jiný než u ostatních 15T. Ví někdo o co jde, nebo bych jenom měl více dbát na hygienu mých sluchů
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 03.4.2013 17:21
Furt se to točí. Všichni se modlí v úspěch severomoravského výrobce (nutno najet km k homologaci), nicméně je jisté že GMT skončí.
vozy s Bonatranz
7
12
26
32
37
43
45
50
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 03.4.2013 7:39
Já se taky zeptám: Stále se přezouvají kola. Je už v dohledu nějaké definitivní řešení nebo se bude pořád přezouvat po 20 000
Předem dík.
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 02.4.2013 21:48
Zatím je předpoklad od léta, teda jestli na to DP někdo půjčí.
-
m@rtin
- Uživatel
- Příspěvky: 598
- Registrován: 02.1.2007 19:29
- Bydliště: Praha - Ruzyně
Příspěvek
od m@rtin » 02.4.2013 20:06
Kdy začnou chodit nové tramvaje z Plzně pro letošní rok?
díky
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 31.3.2013 17:59
gabuliatko píše:No, že to nemá misku celkem chápu, ono je potřeba, když se to meje mokrou metodou, aby to odteklo na zem (byly by tam vidět kola a vypadalo by to fuj). Taky by bylo mnohem složitější upevňování k podstavci.
Tak by na tom sedáku mohla být nějaký drobná perforace, ne? A s upevěnim problém nevidim, někde po obvodu, no...
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 31.3.2013 6:12
gabuliatko píše:
Není jednodušší si ho vzít na klín?... Tuhle jsem z dřeva málem sletěl sám, na poslední chvíli jsem se zapřel nohou.
Právě proto. Nerad bych letěl i mrňousem. Buď držim sebe, nebo dítě. Oboje zároveň bohužel nedávám.
Do protisměru to bohužel ne vždy jde.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 30.3.2013 21:57
Jenže pak to půjde na řidiče a ten se bude muset ohánět.
-
gabuliatko
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Příspěvek
od gabuliatko » 30.3.2013 20:33
No, že to nemá misku celkem chápu, ono je potřeba, když se to meje mokrou metodou, aby to odteklo na zem (byly by tam vidět kola a vypadalo by to fuj). Taky by bylo mnohem složitější upevňování k podstavci.
Já bych i řekl, že o tom odpovědní ví, ale když čtu Brejšínovo poznámky k OIS tak na tom židle bude podobně. (promiň ale ten dodatkovej displej zhleově je jak pěst na oko, když jsou otevřené dveře tak už je pozdě řešit kam to jede)
Teď se asi řeší co s kolama a ne co s židlema. Pokud se co s kolama nevyřeší (jako že mi přijde že se zatím na nic nepřišlo) tak může mít trambvaj židle ze zlata a bude jí to k ničemu.
-
chlapecx
- problémový jedinec
- Příspěvky: 113
- Registrován: 16.8.2012 22:14
Příspěvek
od chlapecx » 30.3.2013 20:09
fricoolinek2 píše:
... a tedy je nutné mít sedadla z tvrdých materiálů bez čalounění, tak zkrátka nechápu, že bylo v DPP (nebo kde) tolik volů, že si neuvědomí naprosto idiotský tvarování sedačky. Podívejte se na sedák každé obyčejné dřevěné židle ve škole. Všechy maj miskovitý tvar a opěradlo je rovněž tvarováno tak, že je vypoulené na straně, kde se člověk neopírá. A proč tomu tak je? Protože pak dojde k rovnoměrnému rozložení tlaku zadních partií člověka. A ty sedačky v 15T mají vypoulení přesně opačné, díky čemuž se na nich nedá sedět. Fajn, designér byl nějaký mimoň, co viděl jenom to, že díky tomu prohnutí je to krásně elegantní bla bla..., ale že si toho nebyl schopen všimnount někdo jiný, to je prostě smutné...
To je tak, když tohle dělaj lidi, co viděli tramvaj dalekohledem.... a v životě v ní neseděli a nebo v ní asoň 20 minut nejeli..... lidi OD(S)TRŽENÝ OD REALITY :-/
to máte jako, že udělaj autobusouvý nádraží (novej terminál) totálně OTEVŘENÝ na NÁVĚTRNNOU stranu, ze který samozřejmě i nejvíc prší!!!! a přitom by STAČILO TAK MÁLO!!!! třeba to OTOČIT o 45 nebo 180 stupňů!!!!
-
gabuliatko
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Příspěvek
od gabuliatko » 30.3.2013 17:55
Bobik píše:(osobně to řešim tak, že si stoupnu před židli a držím ho tělem. Držení za bundu při stání zboku se neosvědčilo, mít přiškrcený dítě při každy zabrždění/rozjezdu mi nepřišlo to pravý
)
Není jednodušší si ho vzít na klín? Osobně cpu děti na židle proti směru jízdy aby bržždění nevadilo. Tuhle jsem z dřeva málem sletěl sám, na poslední chvíli jsem se zapřel nohou (kdyby nebylo kam, sem na zemi). Úraz půjde buď za řidičem nebo za cestujícím, že se blbě držel, že jsou blbý židle nikdo nepřipustí.