Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Včera viděna zkušební jízda 9267.
Na PA stojí 9270 a 9271.
Na 9202 funguje generální volba do salónu.
Na PA stojí 9270 a 9271.
Na 9202 funguje generální volba do salónu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
myšleno nepřiměřeně rychle k poloměru oblouků či nepřiměřeně rychlé změny rychlosti (ať již při rozjezdu/zrychlování či naopak brždění)Petrpes píše:Rychle = bezohledně? To jsem nevěděl...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ve 21:04 viděn na Groši APB s 9270 směrem ZC.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Rychle = bezohledně? To jsem nevěděl...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
človeče, nedávno jsem si "na dřevo" sedl v unyfomě - dlouhých obkekových kalhotách mezi NBS a PA.thriller2 píše:Jedna kuriozitka pro zasmání (pro ty, co rádi černý humor), dneska jsem viděl spadnout ženu z dřevěné sedačky vlivem odstředivé (sic!) síly ve spodním oblouku v Chotkově.
Nebýt posedu zády proti směru jízdy a volné vedlejší sedačky, tak jsem byl na zemi nesčetněkrát a rozhodně kolega nejel vůbez "bezohledně" (rychle)!
Re: Škoda 15T ForCity
Jedna kuriozitka pro zasmání (pro ty, co rádi černý humor), dneska jsem viděl spadnout ženu z dřevěné sedačky vlivem odstředivé (sic!) síly ve spodním oblouku v Chotkově.
Re: Škoda 15T ForCity
Včera o půlnoci jsem předjížděl na D5 9268.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
V terénu 62 a 64.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Sice Ti tam chybí pár nehod (tady to máš pěkně v tabulce http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ac ... l_aircraft), ale diskuze byla o tom, nakolik se stroje testují než jdou do provozu. Uvedu 2 éra která šla do provozu celkem nedávno.piskvorrr píše:...
Když jsme u zmiňované A380 tak se dodělávaly výztuhy křídla (po dost dlouhé době provozu) a byly problémy s motory RR.
Problémy s baterkami u bakelitu B787 znamenaly jeho uzemnění na relativně dlouhou dobu a vypadá to že se ještě nějaké objeví.
U 15T bych si dovolil připmenout hrátky s prvním podvozkem kde mi přišlo že to takhle vlastně nikdo nechce a přesto se tím ztratilo spoustu práce a času.
Taky mi přijde, že klimatizace na tom jednom voze nefunguje dle představ zúčastněných když už se zde píší závady.
Re: Škoda 15T ForCity
Jednak většina těch událostí je z osmdesátek nebo starší; druhak, každá z těch zobrazených nehod vedla ke změnám a zvýšení bezpečnosti; a hlavně: když se podívám na letecké nehody za posledních deset let, co vidím:willyjeff píše:Dle příběhů z dokumentu Letecké katastrofy tomu tedy zdaleka tak není! Ale nevím, co se na zelenejch píše.9001 píše:Brejšín: Jak vidím analogie s letadly co píše martin na zelených je více než pravdivá. Jenom tam si nelajsnou na politické tlaky pustit do vzduchu špatné letadlo a tak se prostě čeká i pár let než to bude vše ok.
- Rusko, Afriku, Peru, Írán, Pákistán a podobné lokace typu "lítáme s ekvivalenty prorezlý Škody 105 - no hlavně se s tím nesrat" (drtivá většina fatálních nehod spadá právě do této skupiny)
vojenské sestřely (a Smolensk)
hromadu nouzových přistání bez zranění
menší hromadu nouzových přistání se zraněními, ale bez ztrát na životech
nehody malých letadel se ztrátami na životech
několik nehod nákladních letadel se ztrátami na životech
cca deset únosů
jedno ukradené letadlo (zatím ho nikdo nenašel)
Air France 358
Spanair 5022
Turkish Airlines 1951
Asiana Airlines 214
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tož dneska s 9231 fajne pojechanie. Jen ty vnější transparenty... :-S Prvnimu moc nefungoval ten vnější doplňkový, takže mě klientela furt lezla před vůz, aby zjistili co je to za číslo, což poukazuje také na fakt, že cíl nikoho moc nezajímá, bo ten roloval korektně. Druhý transp. pro změnu zapomínal číslo zobrazené v doplňkovém tablu, nebo jej tam zobrazil i když se otevřely úplně jiné dveře, přičemž vždy text v horní části roloval i s číslem. Bolo to velmi zmätené. Myslim, ze tohle nemělo spatřit světlo světa. Buď jen číslo - vzor Riga, nebo v naddveří vše (ála RT6), nebo to rolování mezi dveřmi, případně to co je na těch posledních kouscích, tedy linka do blechy a cíl roluje. Ještě přidám komentář, že dálkové ovládání dveří je fakt...na baterky, bo i kdysi na 11 i dnes mi to zafungovalojen v kokpitu a to beztak jen někdy. Nebráním se novým gadgetům, ale preferuji ty funkční
Re: Škoda 15T ForCity
Marťas nerozčiluj se, vždyť vidíš že to není diskuze, ale holý fakta. Ten, jehož nick byl psán zasekávající se klávesnicí se Tě na nic neptá, on Ti oznamuje že jsme nepřišli na prodřený hadice, nevěděli jsme že je nám v kabině zima, o destičkách škoda mluvit. Nesedli jsme si na sedačky, a proto teď kloužou. Je dobrý, že jsme pozdě, ale přece přišli na vadný dveře. Mimochodem kdy jsme je začali řešit? Je to tři roky, nebo se pletu? Ale zkrátka pozdě. Tak se neobhajuj, nikdo se Tě na nic neptal, ty věty končí tečkou. To bylo oznamování, že 99% problémů vzniklo za našeho testování a my trotlové z TK jsme si toho nevšimli
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
W: Když vezmu v dnešní době. Většina současných havárií je spíš lidskou chybou, než selháním techniky. Zkust projít na Technetu články o nehodách ČSA.
Třeba Airbas A380. První smlouvy byly podepsané v roce 2000 na 50 letounů, první let měl až v roce 2005 a až po dalších 2,5 letech šel do ostrého provozu s lidmi.
Třeba Airbas A380. První smlouvy byly podepsané v roce 2000 na 50 letounů, první let měl až v roce 2005 a až po dalších 2,5 letech šel do ostrého provozu s lidmi.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Dle příběhů z dokumentu Letecké katastrofy tomu tedy zdaleka tak není! Ale nevím, co se na zelenejch píše.9001 píše:Brejšín: Jak vidím analogie s letadly co píše martin na zelených je více než pravdivá. Jenom tam si nelajsnou na politické tlaky pustit do vzduchu špatné letadlo a tak se prostě čeká i pár let než to bude vše ok.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Brejšín: Jak vidím analogie s letadly co píše martin na zelených je více než pravdivá. Jenom tam si nelajsnou na politické tlaky pustit do vzduchu špatné letadlo a tak se prostě čeká i pár let než to bude vše ok.