Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
To je sázka do loterie, kam půjdou 15T nová. No uvidíme, jak to dopadne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Kdyby se vyrobily za přiměřenou cenu, tak ano. Zatím to spíš vypadá, že mají opravdu v plánu koupit a zaplatit trojčlánek, a pak si z toho dvoučlánek udělat dodatečně (HUHu je na to blbej dost.). Přebytečný (ale zaplacený) článek se postaví do kopřiv a hurá: ať žije hospodárnost. A pak že Praha nemá penízePetrpes píše:Ale pár dvoučlánků by se vyrobit mohlo
Ještě mě napadlo, že by se z těch přebytečných článků skládaly další tramvaje. Čelo s kabinou řidiče a se upálí z vyřazených T3 a máme další tramvaje úplně zadarmo.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nejen já si myslím, že na žádné hrátky s článkama nedojde...
Ale pár dvoučlánků by se vyrobit mohlo
Ale pár dvoučlánků by se vyrobit mohlo
Re: Škoda 15T ForCity
Však nemusí jezdit. Psali, že se můžou zbylé články použít na náhradní díly...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Nebude ten dvoučlánek a 4 článek potřebovat extra homologaci? To je fakt každý článek samostatná tramvaj a když se jeden vyndá nebude nic chybět? Jenom ladění software trvalo roky než se tahle tramvaj naučila jezdit ...Petrpes píše:- dvoučlánek kamkoli kde jezdí sólo
- čtyřčlánek asi nehrozí ani na té 9...
- novináři toho napíšou
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
- dvoučlánek kamkoli kde jezdí sólo
- čtyřčlánek asi nehrozí ani na té 9...
- novináři toho napíšou
- čtyřčlánek asi nehrozí ani na té 9...
- novináři toho napíšou
Re: Škoda 15T ForCity
No hlavne jsem zvedav na ty ruzne variace. 4 clanek pujde na 9, a dvouclanek poslou kam? Hlavne v jakem poctu podnik planuje delat tyto rosady…
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 15T ForCity
Do Vokovic.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
No, tak jsme se zasmáli a teď vážně - kam půjdou nové kousky? PA, VO, nebo snad dokonce MO?P_V píše:Každý týden nová tramvaj pro Prahu. Kratší i prodloužené a tři s wi-fi
http://praha.idnes.cz/tramvaje-forcity- ... zpravy_mav
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Fořtík píše:Ja to menim sam a nikdy mi nikdo nic nerekl.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ja to menim sam a nikdy mi nikdo nic nerekl.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Bobik: Postupuje se podle nejhloupější možné obsluhy...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Jo, Fořtíku, s touhle obrazovkou si mi připomněl - to je tak, když řidič dostane důvěru jezdit s tramvají za X milionů, ale tolik důvěry, aby si tam mohl sám nastavit topení dle potřeby už dostat nemůže.
(pro neznalé - v týhle "obrazovce" se dá nastavit topení/větrání dle potřeby a dokonce v jednotlivých článcích zvlášť, ale řidič do toho zasahovat nesmí, musí mít "auto". A protože si tram všecko pamatuje a dlouho, když do toho šáhne, ví se o tom)
(pro neznalé - v týhle "obrazovce" se dá nastavit topení/větrání dle potřeby a dokonce v jednotlivých článcích zvlášť, ale řidič do toho zasahovat nesmí, musí mít "auto". A protože si tram všecko pamatuje a dlouho, když do toho šáhne, ví se o tom)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
No huráFořtík píše:Poslušně hlásím, že nejspíš konečně došlo k úpravě SW automatu topení ve vozech 15T
Nejenže se po výjezdu rovná s venkovní teplotou hodinu i víc, ale stejně to s tou venkovní teplotou přehání. Ono když jsou venku zamrzlé kaluže, skla aut a jinovatka na trávě, a tramvaj hlásí (i po hodině venku) venkovní teplotu 5 nad nulou, tak někde bude problém. Bylo by dobré vědět, kde to čidlo je. Jestli je na střeše, tak je to jasné: je přihřáté od výzbroje.Fořtík píše: Ale aby té chvály nebylo moc - ten venkovní teploměr je opravdu turbodělník.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Poslušně hlásím, že nejspíš konečně došlo k úpravě SW automatu topení ve vozech 15T - zatímco donedávna ještě při venkovní teplotě 20°C vůz topil 30% a ventiloval 50% a vypejkal tak salón až na 27°C, dnes po překonání 18°C automat sám topení vypnul a nechal pouze ventilaci 50%. Na obrázku v příloze je vůz po výjezdu z depa, kdy teplota uvnitř a vně vozu je stejná jako teplota v depu - vůz správně netopí. Hurá!
Ale aby té chvály nebylo moc - ten venkovní teploměr je opravdu turbodělník. Nevím, v čom je problém, ale ten venkovní tepolměr se nepovedl - při výjezdu z depa mnohdy trvá i dvě hodiny, než tepoměr zobrazuje skutečnou teplotu venku. Jako třeba dnes - po výjezdu 19°C. Na správných 10°C, nebo kolik to v noci bylo se srovnal až za hodinu a půl po výjezdu.
Ale aby té chvály nebylo moc - ten venkovní teploměr je opravdu turbodělník. Nevím, v čom je problém, ale ten venkovní tepolměr se nepovedl - při výjezdu z depa mnohdy trvá i dvě hodiny, než tepoměr zobrazuje skutečnou teplotu venku. Jako třeba dnes - po výjezdu 19°C. Na správných 10°C, nebo kolik to v noci bylo se srovnal až za hodinu a půl po výjezdu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.