Tohle byla naprosto standardní součást výuky seznámení s vozem 15T. Informace o panelu nadřazeného řízení a obslužných funkcích. Tak buď na to instruktoři již *****, nebo si vůbec neposlouchal. Přemýšlím, která varianta odpovědi je horší....blight28 píše:Děkuju moc, jsi první kdo mi dokázal poradit, jinak všichni čučeli jak zjara
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Škoda 15T ForCity
Re: Škoda 15T ForCity
Děkuju moc, jsi první kdo mi dokázal poradit, jinak všichni čučeli jak zjaravon Špilberk píše:Na hlasitost je čudl nad monitorem, tuším druhý zleva. Po zmáčknutí se objeví hlasitost tam, kde se zobrazuje venkovní teplota nebo kilometry. Normální nastavení je hlasitost 5, já si dávám 4 (na některých kusech 3, protože to řve).
Re: Škoda 15T ForCity
Včera na zkušebce jezdila ve vší tichosti opravená 9245 (po nehodě v Chotkově 13.6.2013 s "Měsíčkem" 5602).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Na hlasitost je čudl nad monitorem, tuším druhý zleva. Po zmáčknutí se objeví hlasitost tam, kde se zobrazuje venkovní teplota nebo kilometry. Normální nastavení je hlasitost 5, já si dávám 4 (na některých kusech 3, protože to řve).
Re: Škoda 15T ForCity
Už mi to nedá a musím se zeptat... Při střídání jsem si u některých vozů (myslím, že vždy Pankrácké) všiml, že je děsně potichu signalizace zavření dveří a taky jejich předvolení cestujícími. Dnes dokonce na 9214 nevydala ani píp. Jde to někde uživatelsky zesílit?
Re: Škoda 15T ForCity
Dnes ve Škodovce prejimka 9317...
Naposledy upravil(a) Redbar dne 17.10.2014 15:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Na to tady máme úsek Švandovo divadlo - Anděl. Sice místy OR ale i tak to stojí za to.9001 píše:Spíš si odchytit 15T na Vršovické. To je zážitek...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nejsem technik, ale s těma kolama to zcela jistě souvisí. Myslím, že různě rachtající vozy reprezentují různě porozpadaná skládaná kola.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Spíš si odchytit 15T na Vršovické. To je zážitek...gabuliatko píše:100% nízká podlaha vyžaduje přesun tlumících prvků. V Plzni na DODu říkali něco o tom, že tlumící činnost převzaly kola. A nemám poslední zprávy jaká kola jsou správná za ty co se (ehm) montovaly do prototypu.
Mě mnohem víc děsí rány v interiéru při rychlejším průjezdu pravotočivým obloukem mezi Újezdem a Švandovo divadlem ZC.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
100% nízká podlaha vyžaduje přesun tlumících prvků. V Plzni na DODu říkali něco o tom, že tlumící činnost převzaly kola. A nemám poslední zprávy jaká kola jsou správná za ty co se (ehm) montovaly do prototypu.
Mě mnohem víc děsí rány v interiéru při rychlejším průjezdu pravotočivým obloukem mezi Újezdem a Švandovo divadlem ZC.
Mě mnohem víc děsí rány v interiéru při rychlejším průjezdu pravotočivým obloukem mezi Újezdem a Švandovo divadlem ZC.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Takže prakticky pořád na soupravu skáčeme +10 tun co generace vozů... To se někde musí projevit. Taky Vám nepřijde divné, když projede Regionova, že to je slyšet a cítit.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ringoffer váží okolo 12 tun, plecháč má okolo 5 tun, krasin skoro 7 (prázdné).9001 píše:A dokáže tedy někdo smyslupně odpovědět co tam dělá ten randál?
K vibracím to je jasné... T3 má 32 tun souprava, 15T má 42 tun. Bohužel se mi nepodařilo najít váhu starých dřeváků...
Re: Škoda 15T ForCity
Staré dvounápravové tramvaje byly taky těžké jak sviň. Třeba brněnská souprava 4MT+vlek o délce 22 m má hmotnost 20 tun.9001 píše:...Bohužel se mi nepodařilo najít váhu starých dřeváků...
Tj. až 6 t na nápravu dvounápravového motorového vozu v porovnání s čtyřmi tunami u T3 a pěti tunami u 15T.
viz např. info o vozech v brněnském muzeu
Olomoucký muzejní Ringhoffer - 12 tun + vlečňák 8 tun
Praha - vlečňák plecháč 4 tuny, krasín 7 tun
mevro - 14 tun, ponorka - 12 tun, 3001 - 12 tun
Naposledy upravil(a) thriller2 dne 01.10.2014 12:22, celkem upraveno 3 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
A dokáže tedy někdo smyslupně odpovědět co tam dělá ten randál?
K vibracím to je jasné... T3 má 32 tun souprava, 15T má 42 tun. Bohužel se mi nepodařilo najít váhu starých dřeváků...
K vibracím to je jasné... T3 má 32 tun souprava, 15T má 42 tun. Bohužel se mi nepodařilo najít váhu starých dřeváků...
Re: Škoda 15T ForCity
Byl jsem včera večer v Jindřišské na poště. Podle vibrací v budově se snadno dalo poznat, že jede 15T. Jiné tramvaje jen prošuměly za oknem. To je přitom čerstvě rekonstruovaná trať s gumovými rohožemi.