Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
Bílou a žlutou bych nahradil krémovou. Možná i ten pás u střechy.
Re: Škoda 15T ForCity
Aaa, bože, nalepte na to zpátky tu bílou fólii Designový LED pásek z tržnice je k breku a použité sedačky jsou ty, co se neúspěšně zkoušely na 8029 před x lety. Tak snad aspoň klimatizace v Praze bude úspěšná a na kříženích to bude méně rachtat
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
DPP na svém facebookovém profilu právě představil upravenou verzi 15T
Foto zde
Foto zde
facebook DPP píše:Představujeme první modernizovanou tramvaj Škoda 15T Forcity Alfa.
Tramvaje z dílen plzeňské Škody Transportation prošly úpravou designu, interiéru i několika technickými změnami, které zvyšují pohodlí při cestování. DPP do roku 2018 tak získá celkem 125 kusů tohoto typu vozidel.
Do prostoru vozidel, určeného pro cestující, je nově zavedena výkonná klimatizace a také wi-fi připojení na internet s moderní technologií LTE. Stávající dřevěné sedačky ve vozidlech potom nahradily plastové.
Celé čelo vozidel dostalo nový design – pro rychlejší a levnější opravitelnost po nehodách došlo také ke snížení počtu plastových dílů. Výrazně upravena byla rovněž barevnost tramvají, horní pás vozu je stříbrný oproti stávajícímu tmavému provedení, bílá barva místo šedé je použita pod okny. Střední díl čela vozu a rám čelního okna je žlutooranžový. Nad předními reflektory je designový LED pásek.
Kromě úprav designu a interiéru tramvají bylo provedeno i několik technických změn. Velkou úpravou prošla mechanická brzda, která byla modernizována a odhlučněna, aby nedocházelo k nežádoucímu hluku při přejezdech přes kolejová křížení a jiné nerovnosti. Do kabiny řidiče pak byla vyvedena zásuvka 230V pro potřeby servisu a jednodušší úklid vozů. Odlehčené jsou nově také kryty podvozků. Úpravami prošel rovněž řídící software vozu, do kterého byly promítnuty dlouhodobé poznatky z náročného pražského provozu.
Vozy budou umístěny ve vozovně Motol a po 17. říjnu 2015 budou vypravovány zejména na páteřní lince č. 9 a na dalších linkách do Řep a na Barrandov, které jsou velmi využívané.
V letech 2017 a 2018 budou tyto vozy umístěny i do vozovny Žižkov, takže poté bude jimi páteřní linka č. 9 vybavená kompletně.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Asi tak... Navíc je otázka času, kdy se na 15T objeví první CVR...Petrpes píše:Jendo, ty tomu nerozumíš a je vidět že nejsi pravověrný šotouš ultras
Třeba na dráze, u vybraných kusů lokomotiv zvaných brejlovec, co mají bleskový natěr, lze očkávat výkon až o 30% vyšší
Je zajímavé že tramvajovým ultras žlutý pruh vadí, vždyť i ten má docela určitě vliv na jízdní vlastnosti tramvaje...
Re: Škoda 15T ForCity
Já si stejnak myslím že kdyby se nainstaloval volant tak by se rychlost tramvaje zvýšila né o 30% ale klidně i o 50%, představte si, že bys prostě to blbě zaparkováné auto mohl vzít okolo a pokračovat dál
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jendo, ty tomu nerozumíš a je vidět že nejsi pravověrný šotouš ultras
Třeba na dráze, u vybraných kusů lokomotiv zvaných brejlovec, co mají bleskový natěr, lze očkávat výkon až o 30% vyšší
Je zajímavé že tramvajovým ultras žlutý pruh vadí, vždyť i ten má docela určitě vliv na jízdní vlastnosti tramvaje...
Třeba na dráze, u vybraných kusů lokomotiv zvaných brejlovec, co mají bleskový natěr, lze očkávat výkon až o 30% vyšší
Je zajímavé že tramvajovým ultras žlutý pruh vadí, vždyť i ten má docela určitě vliv na jízdní vlastnosti tramvaje...
Re: Škoda 15T ForCity
Pánové možná že mně ukamenujete, ale řešíte tu zde věci, které jsou tak trochu malicherné.!!!
Je úplně jedno jestli 15T bude mít takovou či onakou barvu, jestli se bude smát či mračit atd.
Co však není jedno je zdali bude mít bezporuchové dveře, nebude se při jízdě přes křižovatky třást a vydávat drnčivé zvuky, bude mít celkově tichý chod, jednou provždy už vyřešené sezení v interiéru, budou vyřešeny jednou provždy podvozky a jako bonus bych pak v těch vozech rád viděl i tu malou ledničku či infopanely jako třeba na nových tramvajích v Drážďanech, kde se vedle informací o tom na jaké zastávce se zrovna nalézáte ukazují i jiné dopravní informace či reklamy.
Možná, že jsem na něco zapomněl, ale to není podstatné, důležité je, aby tyto nové vozy sloužily jak ke spokojenosti cestujících tak ke spokojenosti pracovníků dopravního podniku.
Je úplně jedno jestli 15T bude mít takovou či onakou barvu, jestli se bude smát či mračit atd.
Co však není jedno je zdali bude mít bezporuchové dveře, nebude se při jízdě přes křižovatky třást a vydávat drnčivé zvuky, bude mít celkově tichý chod, jednou provždy už vyřešené sezení v interiéru, budou vyřešeny jednou provždy podvozky a jako bonus bych pak v těch vozech rád viděl i tu malou ledničku či infopanely jako třeba na nových tramvajích v Drážďanech, kde se vedle informací o tom na jaké zastávce se zrovna nalézáte ukazují i jiné dopravní informace či reklamy.
Možná, že jsem na něco zapomněl, ale to není podstatné, důležité je, aby tyto nové vozy sloužily jak ke spokojenosti cestujících tak ke spokojenosti pracovníků dopravního podniku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Škoda 15T ForCity
Kterej ***** to zas poslal do Metra? Nátěr PID je jen čistá fikce, navíc, 9327 je v Praze už od minulého pondělí.
Re: Škoda 15T ForCity
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Škoda 15T ForCity
A co to rádio? to bys také nechtěl?Pepa píše:Lednička je fakt to poslední co bych do tramvaje chtěl... Dokážete si představit jak bude za pár měsíců vypadat? Bohužel někteří kolegové jsou
Re: Škoda 15T ForCity
15T4, jak by vypadala v PID nátěru. Autor originální fotografie: Lukáš Gutkais, Metro.cz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Třeba v rámci nějaké VP/PO se budou staré upravovat do verze nových
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Dorazila nová tramvaj
Inu 250 ks je pro novináře asi máloPodle dřívějších informací bude pražskými ulicemi zpočátku jezdit 125 takto upravených vozů. Dopravní podnik potom plánuje v rámci modernizace provozu každoročně nakoupit dalších 32 vozů.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Škoda 15T ForCity
Přátelé, mohl by někdo poradit, jaká ev.č. mají vozy 15T0, 15T1, 15T2 a 15T3? Praha má 9201-9325 a Riga má 57016-57201 a 58011-58066. Díky
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
tramvaj je polepena fólií z důvodu utajení do doby slavnostních mechechekruťák píše:Mě zajímá, kde to na čele má (má-li) evidenční číslo