Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
Ano, je to o penězích. Myslím že do 23 MKč by se to vešlo i v pozlaceném provedení
Re: Škoda 15T ForCity
Počítače náprav jsou prima a počítají i při velkých rychlostech, ale velký problém jim dělají magnety. Pokud ho někdo použije nad snímačem, tak se započte jako náprava, ale tam, kde by se měl odečíst, tak tam už nebývá "přicucnut" ke koleji a tak se neodečte. Pokud by jste chtěli ještě spolehlivější, tak už tam rovnou mohou být kolejové obvody. Je to jen o penězích.P_V píše:Jsou přeci i spolehlivější metody detekce vozidla, jako třeba indukční snímač mezi kolejemi nebo počitadlo náprav.
Re: Škoda 15T ForCity
U tramvaje to bude fungovat taky. Jen prostě brnkátko je levnější, takže se šetří, a pak nadává a vyvozují mylné závěry o nepoužitelnosti principu celého zařízení. Navíc, indukční detektory se přeci už používají k blokování výhybek.
Re: Škoda 15T ForCity
Myslíš jako na velké dráze?P_V píše:Jsou přeci i spolehlivější metody detekce vozidla, jako třeba indukční snímač mezi kolejemi nebo počitadlo náprav.
Re: Škoda 15T ForCity
Jsou přeci i spolehlivější metody detekce vozidla, jako třeba indukční snímač mezi kolejemi nebo počitadlo náprav.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pražec neohlídá, protože ho ovládají obyč. kontakty. Poskytne úplně stejnou službu jako předsunutá lampa ROV. Když se ti urve pacička, nebo zrovna odskočí lišta, signál se nekoná a bude svítit volno , i když za humny je vlak. Žádný dispečer, nebo výpravčí se o závadě rovněž na žádném panelu nedozví. A zrovna vy neopomenete nikdy zmínit, že jezdíme na rozhled! Prostě to není zabzař, a které by se daly opřít nějaké jistoty. Nic tam není tuplované...má to stejný bezpečnostní status jako navigace v autě
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
on jistě spojením "někoho tam vyžehlí" myslel chodce a ne tramvaj na níž jedinou dokážem nastavit detekci a z ní odvozené "stůj" na SSZ (ať to jsou pražce či čočky, ale pražce mají výhodu, že při poruše detekce - záseku průjezd "stůj" může povolit PDT a není nutná PČR).9001 píše:Možná úplně blbá otázka... Pražec nehlídá obsazený úsek? Resp volno dá, až když se tam bude dát vjet bezpečně?MF píše:HHoo...: ono to je jedno, jestli tam pražcové návěstidlo bude, nebo ne. Až tam pak někdo pojede pražec nepražec a někoho tam vyžehlí, tak bude argumentovat čím? že neviděl, nečekal...? Pražec mu dává akorát pokyn volno-stůj. Stejně dál za ním se jede na rozhled (nenahrazuje oddílové návěstidlo), takže když tam něco bude, tak stále to je na řidiči. To je zásadní rozdíl mezi velkou dráhou a tramvají, kde se jezdí na rozhled...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Možná úplně blbá otázka... Pražec nehlídá obsazený úsek? Resp volno dá, až když se tam bude dát vjet bezpečně?MF píše:HHoo...: ono to je jedno, jestli tam pražcové návěstidlo bude, nebo ne. Až tam pak někdo pojede pražec nepražec a někoho tam vyžehlí, tak bude argumentovat čím? že neviděl, nečekal...? Pražec mu dává akorát pokyn volno-stůj. Stejně dál za ním se jede na rozhled (nenahrazuje oddílové návěstidlo), takže když tam něco bude, tak stále to je na řidiči. To je zásadní rozdíl mezi velkou dráhou a tramvají, kde se jezdí na rozhled...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
A celé to je pořád o neschopnosti vykácet a udržovat vykácené jedno křoví.
MF má pravdu, pražec akorát otupí pozornost.
MF má pravdu, pražec akorát otupí pozornost.
Re: Škoda 15T ForCity
HHoo...: ono to je jedno, jestli tam pražcové návěstidlo bude, nebo ne. Až tam pak někdo pojede pražec nepražec a někoho tam vyžehlí, tak bude argumentovat čím? že neviděl, nečekal...? Pražec mu dává akorát pokyn volno-stůj. Stejně dál za ním se jede na rozhled (nenahrazuje oddílové návěstidlo), takže když tam něco bude, tak stále to je na řidiči. To je zásadní rozdíl mezi velkou dráhou a tramvají, kde se jezdí na rozhled...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
At žije řidič, který kouká před sebe . Záleží na úhlu pohledu...Hhoonnzzaa píše:Tak doufám, že to DPP stálo za to. Ať žije prevence, ať žije podnik, který myslí dopředu!MF píše:Tak pry předběžná škoda těch dvou 15T (Braník) je cca 23 mega. Kuloary hovoří o instalaci prazcoveho navestidla...
Podle některých úseku z našich silnic na bezmozky nepomůže nic... Viz jeden dům do kterého běžně vletí kamiony... Jsou tam reflexní věci, zpomalovací nákresy...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Škoda 15T ForCity
Tak doufám, že to DPP stálo za to. Ať žije prevence, ať žije podnik, který myslí dopředu!MF píše:Tak pry předběžná škoda těch dvou 15T (Braník) je cca 23 mega. Kuloary hovoří o instalaci prazcoveho navestidla...
Re: Škoda 15T ForCity
Ať to spojí s ovládáním výhybky jako rychlostní a semaforem na autopřejezdu. Byla by to hezká příležitost pořešit nejen důsledek, ale i část důvodu.
Re: Škoda 15T ForCity
Tak pry předběžná škoda těch dvou 15T (Braník) je cca 23 mega. Kuloary hovoří o instalaci prazcoveho navestidla...