ale ve faseliftové 14T je použita tato jeho barva, (asi) aby sedáky v salónu barevně "ladily" s vnější stříbrno(šedo) červeně černou barvou TRAMkruťák píše:....
MM-M: On fix nemusí být jen černý
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Po abnormálně kluzkém dřevu je to zase druhý extrém - superadhezní guma
MM-M: On fix nemusí být jen černý
MM-M: On fix nemusí být jen černý
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Škoda 15T ForCity
Koženka to rozhodně není. Asi nejvíc to připomíná nějakou gumu. Je to trochu měkčené a hlavně po tom člověk nesklouzne.martin8211 píše:BTW, ty sedačky ve 14T jsou opravdu s koženkou? Já myslel, že to je černá plastová výplň.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Navíc má takovej dojem, že 15T je k nalepení bordelu na kola mnohem náchylnější než cokoli ostatního. A taky to tam "líp" drží a dýl trvá, než to odpadne. Mimochodem onoho "bordelu" po městě je opravdu neskutečná fůra (navíc tím, jak bobtnají místa, kde jezdí pokolejích i busy, tak si to tam "dobrovolně" taháme sami čím dál víc), stačí přejet nějakej přejezd a už to mlátí. Jenže třeba taková T3, pokud se to vůbec nalepí, si většinou tak 3x bouchne a je to dole, zatímco 15T v klidu mlátí ještě 5 zastávek.mart337 píše: A ono to nemusí být jenom ploška, ale třeba na trati na kolo nalepený nějaký kousek asfaltu, či nějaký jiný binec a to pak vesele klape dokud se to zase neodlepí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Škoda 15T ForCity
V autobusech koženky jsou a nějaké poškrábání se nekoná.
BTW, ty sedačky ve 14T jsou opravdu s koženkou? Já myslel, že to je černá plastová výplň.
BTW, ty sedačky ve 14T jsou opravdu s koženkou? Já myslel, že to je černá plastová výplň.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
tak nejnovější jsou ve faseliftové14T - plastové s černou koženkou = omezení viditelnosti počmárání fixem, ale pravděpodobně snadnější "poškrábání" (resp. pořezání)mart337 píše:..... Takže snad nové plastové sedačky jsou lépe tvarované a hlavně snad budou i odolnější proti rýpání. Co se týká kreslení fixy, to je asi neřešitelný problém, některé jdou ještě vyčistit, ale některé zrovna moc ne.
Re: Škoda 15T ForCity
Už se to tady psalo. To rachocení přes křížení, a větší slyšitelnost jetí přes nerovnosti je dáno celkovou nízkopodlažností, kde je problém odizolovat dostatečně skříň vozu od podvozku. Co se týká ploch na kolech, to je opravdu bohužel hned. Stačí někde náhlá překážka na trati, nebo vlhká kolej a sklouzne to raz dva a je uděláno. Likvidace ploch je potom docela finančně náročná. A ono to nemusí být jenom ploška, ale třeba na trati na kolo nalepený nějaký kousek asfaltu, či nějaký jiný binec a to pak vesele klape dokud se to zase neodlepí. Jinak tyto plochy rachotí vesele i na ostatních typech tram, ale zase se to do vozu přenáší méně díky jednoduššímu odizolování skříně od podvozků. Zvenku je to slyšet úplně stejně.
Co se týká sedáků, staré sedáky v T3 jsou skoro nezničitelné (i když když se chce, tak se dá asi zničit všechno - třeba popsat nesmazatelnými fixy). Dle mého názoru nejsou ale nejvhodnější tvarově - moc nízká a zakloněná opěrná část na záda, takže když si do ní sedne delší člověk, tak má tendenci ujíždět po sedáku dopředu. Co se týká překližkových sedaček, tak ty mají dobrá vysoká opěradla, ale nemají vytvarovaný sedák, takže se tam vesele klouže i do stran v zatáčkách. Navíc jsou díky svému materiálu snadno poničitelné lidovou tvořivostí. Takže snad nové plastové sedačky jsou lépe tvarované a hlavně snad budou i odolnější proti rýpání. Co se týká kreslení fixy, to je asi neřešitelný problém, některé jdou ještě vyčistit, ale některé zrovna moc ne.
Co se týká sedáků, staré sedáky v T3 jsou skoro nezničitelné (i když když se chce, tak se dá asi zničit všechno - třeba popsat nesmazatelnými fixy). Dle mého názoru nejsou ale nejvhodnější tvarově - moc nízká a zakloněná opěrná část na záda, takže když si do ní sedne delší člověk, tak má tendenci ujíždět po sedáku dopředu. Co se týká překližkových sedaček, tak ty mají dobrá vysoká opěradla, ale nemají vytvarovaný sedák, takže se tam vesele klouže i do stran v zatáčkách. Navíc jsou díky svému materiálu snadno poničitelné lidovou tvořivostí. Takže snad nové plastové sedačky jsou lépe tvarované a hlavně snad budou i odolnější proti rýpání. Co se týká kreslení fixy, to je asi neřešitelný problém, některé jdou ještě vyčistit, ale některé zrovna moc ne.
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Škoda 15T ForCity
EMA a další 3,14čoviny jsou přednější než rachotící podvozky.
Re: Škoda 15T ForCity
tramvaj v takovem stavu by vubec nemela vyjet na trat. jezdim 15T denne a ramusi jich odhadem tak 1/6. pres krizeni je to styl pribornik na vsech. jinak fajn tramvaj, ale tohle je dost zoufaly. a u mnoha se ozyvaji v zatackach divna bouchani od nekterych podvozku. dpp by se mel snazit vsechny vady dusledne reklamovat driv, nez bude pozde.
Re: Škoda 15T ForCity
Možná jenom sjetá plocha na kole po brždění, to je hned.
Re: Škoda 15T ForCity
vcera jsem jel nejakou 935x a rachotila jak tricetileta pred posledni PO. jak je mozne, ze DP odebira stroje, ktere maji po par dni na kolejich sjeta kola? hruza...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Při DOD ve Škodě to bylo prezentováno jako módní vlna... Akorát DP se ji chytnul trochu víc.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... 02/?type=3
Hm.... Že by fakt to přiblblý dřevo nebyl dobrej nápad?
Lamináty v T3 vydržely obvykle celou kariéru nebo při PO došlo ke kompletní výměně?
Hm.... Že by fakt to přiblblý dřevo nebyl dobrej nápad?
Lamináty v T3 vydržely obvykle celou kariéru nebo při PO došlo ke kompletní výměně?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Taky, taky PIVO
Re: Škoda 15T ForCity
Nevím, můj názor je, že to je nevyhovujícím tvarem sedačky. Ten Tě vždycky svým spodním zakulacením nechá ujet dopředu a záda Ti rovně narozdíl od ostatních sedáků dobře nepodpírá.