Malinko nerozumim tvé argumentaci. Nejdřív píšeš, že se díly porouchávají podle druhu smlouvy, teď zase prokazuješ, že jsi moje předchozí příspěvky ani nečetl. Co takhle trochu konzistence ?trainzjohny píše:A kolik desítek let je třeba na provozní zkušenost ? 15T jsou tu od roku 2009, v provozu s kaštanama od 2010, to už je docela solidní dávka zkušeností aby se vědělo co je třeba k tomu aby se udržela v provozu.
Jinak jak to tedy s těmi díly je ? Jednou tvrdíš, že nejsou protože mají dlouhé objednací lhůty a teď pro změnu není dodavatel, tak co je špatně ? Že si je DPP neumí objednat v předstihu, nebo že neví u koho, protože šáde dělá další a další vozy, takže někde díly brát musí, tedy je někdo vyrábí....
Provádí se první periodická údržba, nejstarší kousky mají necelých půl milionu kilometrů, to se nám jaksi dostávají tak do osminy životnosti. Závady se stále opakují a výrobce si s nimi prostě neví rady. To moc nevypovídá o solidní dávce zkušeností...
Stav ohledně dodávek ND jsem popsal, nehodlam se dál opakovat.