Už jenom
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Petrpes: Kéž by Řešíme "zažije město jinak" a Muzem XX. století, které všichni chtějí, ale jaksi není shoda kde...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Přitom by stačilo, kdyby se provozovatel vozidel řádně věnoval údržbě a hlavně řešil co je potřeba s výrobcem, či dodavateli...
15T zde budou 10 let, ale řešíme linku 23 a T3 forever ♡◇♤♧
15T zde budou 10 let, ale řešíme linku 23 a T3 forever ♡◇♤♧
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
https://www.extra.cz/nejnovejsim-prazsk ... mpaign=den
Může se stát, že bude pražská MHD ochromena? Řada řidičů pražského Dopravního podniku bije na poplach. Podle nich nejnovějším tramvajovým vozům 15T ForCity českého výrobce v posledních měsících ve větším množství „padají kola“ a také častěji v důsledku toho dojde k vykolejení.
Já se v tom přípisu nic světoborného nedozvěděl. Už dávno se říkalo, že se mají sledovat tahy motorů a dávat bacha při hlášce o poruše mechanické brzdy. Jen nejdřív se to říkalo právě kvůli problémům s mechanickou brzdou a pak kvůli protáčení kol.
Re: Škoda 15T ForCity
Tak dneska vydán přípis Technické opatření pro tramvaje 15T - návod jak jednoduše vysledovat - rozpoznat poškození kola.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pravdu má tacho, které zapisuje i ty signály od cestujících. Ale i JPP tvrdí, že není úplně normální, aby si řidič 300 m nevšiml, že ho předjíždí pravým pruhem zadní článek
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Já se docela divím, že to DÚ šetří až teď. Kolik vykolejení 15T kvůli obruči už letos bylo 5, 6
(Já vím o 4: Kulaťák, Vysočany, Želva a teď + několik defektů kol bez vykolejení + taky jedna KT, která nechala obruč na Újezdě, ale nevykolejila a našla se až na Řepákově. A to určitě nevím všechno.)
Možná že DP ujišťoval, jak to řeší (jako vždycky), a teď se DÚ konečně nakrknul.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bonatrans_Group
No, na školení říkali, že cestující v oné tramvaji byli skutečně nespokojeni s tím, že tramvaj jede po silnici, a dávali to řidiči najevo všemi možnými čudlíky ve voze. Nicméně kolega "statečně" pokračoval.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Hlavně bychom konečně věděli, co je to ta "šotonirvárna"
No, asi by šlo pár linek do sól. 23 zrušena.
Nemohly by ject na běžný lince i muzejní dvojnápravy?
No, asi by šlo pár linek do sól. 23 zrušena.
Nemohly by ject na běžný lince i muzejní dvojnápravy?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Položil bych tu otázku trošku jinak - co se stane, pokud DÚ "nebude konat"? Myslím, že kdyby díky tomu hrozilo pro DÚ nějaký velkýšpatný, pak si servítky brát nebude a klidně to zakáže.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
No ale teda, co si budeme namlouvat - může se DÚ rozhodovat čistě z vlastní vůle bez toho, aby cítil tlaky? Šlo by 15T zakázat stejně lehce jako 14T, když by bylo jasný, že zákazem 15T by byl způsoben kolaps v síti?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Kdo ty kola vlastně vyrábí?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Z Bratislavy? Tam by byl "menší" problém, ne?
Naposledy upravil(a) fricoolinek2 dne 17.9.2019 23:06, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda 15T ForCity
9001: proč ne Astry?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ono asi přestává sranda... Těch vykolejení už není úplně málo... Uvidíme co na to DÚ...
Rekord asi drží řidiče s 9315, který ji vykolejenou dotáhl od Želvy až na Vinohradské hřbitovy...
fricoolinek2 : T3D určitě ne... SU by asi mohly, pokud se v tom Slováci moc nerýpali a Astry určitě ne....
Rekord asi drží řidiče s 9315, který ji vykolejenou dotáhl od Želvy až na Vinohradské hřbitovy...
fricoolinek2 : T3D určitě ne... SU by asi mohly, pokud se v tom Slováci moc nerýpali a Astry určitě ne....
Re: Škoda 15T ForCity
Mohly by v Praze bez složitého schvalování DÚ jezdit plzeňské Astry? A T3SUS nebo T3P z Bratislavy? A němeké T3D ze Saské Kamenice?demon píše: ↑17.9.2019 16:23Teoreticky ano, prakticky velmi obtížně, ze zahraničí nemožné i teoreticky.fricoolinek2 píše: ↑17.9.2019 16:08Byla by reálná výpůjčka tramvají z jiných měst vč. zahraničních?