Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 17.2.2011 21:36

Díky za upřesnění. Takže to je nakonec velká bublina. A že jsou obroušené plenty, to mají i 14T, wany i KTN.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 17.2.2011 21:33

K poruše na motoru došlo, ale asi až 30 provozních hodin potom. Další pozitivní fakt je že došlo k poruše pouze prototypového motoru který byl na 9201 osazen jen dočasně v rámci zkoušek výrobce (tudíž sériové provedení motorů je jak je vidět je v pohodě).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 17.2.2011 21:21

Brejšín: Demon se na zelenách zminoval o pár zničených motorech vlivem zatopení. Takže pravda je kde?

Uživatelský avatar
7105
Uživatel
Příspěvky: 282
Registrován: 30.4.2008 21:48
Bydliště: Wokowice

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 7105 » 17.2.2011 21:19

9001 píše:Bobik: TOP sice pravdu mít může, ale vratme se do historie.
Když se zaváděli T1 posléze T3 Jak to všechno probíhalo? Taky se T3 testovala 2 roky než naběhla velkovýroba. Pochybuji, že T3 projela všude kde se protáhl starý vůz. Pochybuji, že nevznikly potkávačky, které se za léta překopaly.
Takže problémy určitě taky byly.
Spíš bych srovnával s testováním KT8D5.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Brejšín » 17.2.2011 21:15

no jeden odkaz pro odpověď na jízdu ve sněhu po předem nepřipravené trati viewtopic.php?f=14&t=1231&st=0&sk=t&sd= ... 50#p138686
a jěště tady viewtopic.php?f=14&t=1231&st=0&sk=t&sd= ... 35#p138719 a důkaz tvrzení viewtopic.php?f=20&t=813&st=0&sk=t&sd=d ... 15#p138927

výsledkem bylo zpevnění pevných částic zámků aby je ten nápor nepřemohl

A jen tak mimochodem pokud někdo víte jak vypadá zatopené obratiště BH, tak 15T to projede bez obtíží i s koly po soustruhu.
Naposledy upravil(a) Brejšín dne 17.2.2011 21:57, celkem upraveno 2 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.2.2011 20:16

(doplním Sergejevicz) - a proto snad asi stále do provozu s cestujícími nezasahuje, ale proslýchají se tu tedy na TF zprávy, že vedení uvažuje o změně objednávky. Ovšem letos by snad mělo být převzato jen 30 ks a ty už prý jsou v Plzni hotové - takže i kdyby ke změně došlo bude v provozu patrná asi až za rok.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od DavidD » 17.2.2011 20:10

Sergejevicz píše:Jak je to s těmi light verzemi, jak jsem tady tu a tam četl? Je to snad tak, že nějaké 15T nemají motory např. na předním podvozku? Zatím jsem u všech kolem mě projíždějících 15T zvuk motorů slyšel od každého podvozku.
Momentálně v Praze nemá na předním podvozku motory pouze vůz 9207..

Uživatelský avatar
Sergejevicz
Uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: 28.1.2011 10:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Sergejevicz » 17.2.2011 20:00

Jak je to s těmi light verzemi, jak jsem tady tu a tam četl? Je to snad tak, že nějaké 15T nemají motory např. na předním podvozku? Zatím jsem u všech kolem mě projíždějících 15T zvuk motorů slyšel od každého podvozku.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od DavidD » 17.2.2011 19:52

gabuliatko píše:
Bobik píše:Proto mě zajímají fakta - čili jak to ve skutečnosti je.
Ve skutečnosti to je 100% tak, že TOP09 vůbec nejde o nějakou 15T.
@3644

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Karosák » 17.2.2011 19:37

Fořtík píše:No jo, ale wifi mají i některé mobily. Wifi určitě mají i různé Ýfouny, Ýpady, Tablety a jiné. Krom toho předpokládám, že by nabízené wifi bylo výrazně rychlejší, než internet v mobilu. Takže já jsem všemi deseti pro wifi! Určitě lepší nápad, než klima...
To vížejo...si tam vezmou polštářek, sváču a budou tam surfovat třeba celou odpolední a na šotouše nezbyde místo :lol:

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od malesak » 17.2.2011 19:28

No myslím že v Rize mají trochu horší tratě a podmínky než v Praze a jde to.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od XSC » 17.2.2011 19:15

9001 píše:Pochybuji, že T3 projela všude kde se protáhl starý vůz. Pochybuji, že nevznikly potkávačky, které se za léta překopaly.
Takže problémy určitě taky byly. Jestli to nebude tím, že to skončilo ve výpravně maximálně večer u piva. Dneska díky netu víme vše do pár minut.
Tak to samozřejmě ano. Jenže to jsou stavební záležitosti, které se podobně řeší i u 15T - vystouplé panely, úprava obrubníků... Ovšem pokud vzniknou problémy při trochu větším sněžení, tak to je něco jiného. To ukazuje na nedomyšlený návrh, takový problém by nastal kdekoliv ve střední Evropě, ne jen v Praze. Jedině v zimě na každou 15T nasadit radlici. :-)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od gabuliatko » 17.2.2011 18:53

Bobik píše:Proto mě zajímají fakta - čili jak to ve skutečnosti je.
Ve skutečnosti to je 100% tak, že TOP09 vůbec nejde o nějakou 15T.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od 9001 » 17.2.2011 18:39

Bobik: TOP sice pravdu mít může, ale vratme se do historie.
Když se zaváděli T1 posléze T3 Jak to všechno probíhalo? Taky se T3 testovala 2 roky než naběhla velkovýroba.

Pochybuji, že T3 projela všude kde se protáhl starý vůz. Pochybuji, že nevznikly potkávačky, které se za léta překopaly.
Takže problémy určitě taky byly. Jestli to nebude tím, že to skončilo ve výpravně maximálně večer u piva. Dneska díky netu víme vše do pár minut.


Když si Praha chce hrát na moderní město se 100 NP taky se musí taky přizpůsobit. Hold nemůžeme chtít jezdit jako jistý ministr Maseratti po polní cestě.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 15T ForCity

Příspěvek od Bobik » 17.2.2011 18:06

Fakta, mě zajímají fakta. Nicméně mohu-li soudit dle zde již napsaného, má TOP09 víceméně pravdu. Proto mě zajímají fakta - čili jak to ve skutečnosti je.

Odpovědět