Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 15T ForCity
Po sto první. Problém není s ne/uměním něco opravit ale je jinde. Proč jsou asi 14T v Motoule, Kachny v Hloubětíně a tak? No protože mimo jiné nějakej chytrej máňa-ger vymyslel že šetřit se dá i snížením skladovejch zásob. Účetně je to príma úspora a že to v reálu drobet skřípe a ve skladech se válí sotva po jedný a ještě ne moc drahý součástce ho už netrápí.
14T svýho času byly i ve Strašidelnicích a pak šupajdili do MO. Proč asi?
14T svýho času byly i ve Strašidelnicích a pak šupajdili do MO. Proč asi?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
Ve Strašnicích se taky museli naučit postarat o RPéčka, i když tam dřív nebyla. Ve VO se budou muset učit, co s 15T. To je ten pokrok...
Re: Škoda 15T ForCity
Když to je těžký. Takhle od stolu se ty wany rozmisťujou pěkně, ale vzhledem k tomu, že každý depo umí opravovat něco jinýho a například tam, kde maj digitály, neumíá opravovat analogy, bude s rozmístěním wan asi docela problém...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 15T ForCity
To nezní špatně. O víkenku jezdí přes Palmovku l.3 a l.8 v sólo vozech. V okolí VO není v sólech prakticky nic. Linka 2 je zralá na zrušení a i kdyby ne, tak na ní nemusí být nízká podlaha. Na l.8 z Podbaby nízké podlahy jsou a na l. 1 a 18 z Petřin taky.MM-Mikulovsky píše:Osobně tedy preferuji jako domovskou vozovnu pro wany ŽI, která je nyní defakto nejcentrálnější vozovnou = "co by kamenem dohodil" od tras l. 7, 11, 5 (jejího druhého konce než řeším výše) a všech linek jezdících přes Palmovku + přes ní na Dělnickou = l.24/14.
Hlavně výjezd na l. 7 a 11 z ŽI by byl mnohem jednodušší, než tam hnát wanu přes celou Prahu z VO.
Re: Škoda 15T ForCity
I tak mi přijde divné, že doposud někdo nevyrábí materiál omyvatelný, který je nezapařující a zároveň nehořlavý.Karosák píše:Chápu co jsi tím chtěl říct, ale když pak člověk vychutnává to ČD koženkové království...gabuliatko píše:Koženka v dřážním vozidle nelze. Tečka.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Chápu co jsi tím chtěl říct, ale když pak člověk vychutnává to ČD koženkové království...gabuliatko píše: Koženka v dřážním vozidle nelze. Tečka.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
l. 5 končí mimo špičku PD na Špejcharu = délka nájezdové trasy tam jako z VO bude obdobná (jak se tu na TF již někdy řešilo) cca z dalších 3 vozoven KO, HL a ŽI.gabuliatko píše:wany musí zůstat, protože linka 2 a 5pawel píše:skvela zprava! tak jeste zrekonstruovat (zavrit) hostivar a sup s nimi na 22 a 26. a wany roztrousit po vsech vozovnach pro solo linky, kam skutecne patri. je to snad poprve od ponorek a mever, co bude SZ cast prahy disponovat skutecne modernimi vozy. a jeste dotaz: kde budou 15T deponovany do doby, nez bude reko vozovny a trati ukoncena?
Osobně tedy preferuji jako domovskou vozovnu pro wany ŽI, která je nyní defakto nejcentrálnější vozovnou = "co by kamenem dohodil" od tras l. 7, 11, 5 (jejího druhého konce než řeším výše) a všech linek jezdících přes Palmovku + přes ní na Dělnickou = l.24/14.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
wany musí zůstat, protože linka 2 a 5pawel píše:skvela zprava! tak jeste zrekonstruovat (zavrit) hostivar a sup s nimi na 22 a 26. a wany roztrousit po vsech vozovnach pro solo linky, kam skutecne patri. je to snad poprve od ponorek a mever, co bude SZ cast prahy disponovat skutecne modernimi vozy. a jeste dotaz: kde budou 15T deponovany do doby, nez bude reko vozovny a trati ukoncena?
Re: Škoda 15T ForCity
skvela zprava! tak jeste zrekonstruovat (zavrit) hostivar a sup s nimi na 22 a 26. a wany roztrousit po vsech vozovnach pro solo linky, kam skutecne patri. je to snad poprve od ponorek a mever, co bude SZ cast prahy disponovat skutecne modernimi vozy. a jeste dotaz: kde budou 15T deponovany do doby, nez bude reko vozovny a trati ukoncena?
Re: Škoda 15T ForCity
Hloubětín je plný relativně nových KT, tam nové NP vozy nejsou potřeba. Navíc Vokovice budou po reko včetně Evropské ulice.gabuliatko píše:Podle mne je důvod Praha 6.m@rtin píše:Dle nového DP Kontaktu se jeví 15T ve Vokovicích jako hotová věc. Zná někdo důvody, proč byly Vokovice upřednostněny před Hloubětínem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Škoda 15T ForCity
Podle mne je důvod Praha 6.m@rtin píše:Dle nového DP Kontaktu se jeví 15T ve Vokovicích jako hotová věc. Zná někdo důvody, proč byly Vokovice upřednostněny před Hloubětínem?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nově upravená vozovna, do které se vejde o pár tramvají méně než před reko?m@rtin píše:Dle nového DP Kontaktu se jeví 15T ve Vokovicích jako hotová věc. Zná někdo důvody, proč byly Vokovice upřednostněny před Hloubětínem?
Re: Škoda 15T ForCity
Dle nového DP Kontaktu se jeví 15T ve Vokovicích jako hotová věc. Zná někdo důvody, proč byly Vokovice upřednostněny před Hloubětínem?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
G: Když se neřeší hodiny u 14T, kde díky lešení nejsou vidět, tak proč by se to řešilo tady
Re: Škoda 15T ForCity
Ono by uplně stačilo mít hodiny na jednom z vnitřních "trojdisplejů" místo čísla linky. Který by zas mohlo být zmenšený namísto hodin a taktéž visí u stropu hlásajíc konečnou a příští zastávku..