Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Absolut » 28.12.2007 9:10

Nechci vám kazit radost, ale tenhle vůz má stále číslo 4002, nikoli 4101.

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od JANEK L. » 28.12.2007 8:56

Karotka píše:Existuje ještě "pojízdný billboard" ponorka č. 4101? Jestli ano, tak máme trojitou shodu.
Mimochodem v počátcích PIDu se mohly shodovat busy "ostatních" dopravců s metrem Ečs.
Reklamní vůz 4101 (ex 3068), v roce 1977 přečíslován na 4002 je od roku 1987 v depozitáři historických vozů jako rezerva pro další možné využití, takže trojitou shodu máme. =D>

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Karotka » 27.12.2007 22:05

trainzjohny píše:
Oskar píše:Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
Ne, nejvyšší cityhnus je 6552 a takové T3 už nemáme, jediné 6149 asi ještě bude jako 741 i jako muzejní kus T3, ale to nepočítám. Nejdnalo se o vozy provozní a nejezdily spolu.
Před několika lety to nebyla výjimka... B741 a B941 přišly dříve, než se začalo s GO T3. Namátkou 6092, 6124, 6138, 6139, 6142, 6228, 6230.
A ještě dříve měly šestkovou řadu i busy ŠM/ŠL11 (v nepřetržité řadě 5001-7xxx?)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od trainzjohny » 27.12.2007 21:53

Fořtík píše: (-X To je ovšem velký omyl. Shoda čísel je také mezi Citybusy a rekonstruovanými soupravami metra. Zcela konkrétně si vzpomínám (jako příklad) na jeden řepský citybus ev.č. 3261 a 81.71M toho samého evidenčního čísla, který slouží jako vložený vůz na trase B.
Ano, rekonstrukce meter se vlastně velmi hojně dvojí s busy, přecijen se v tomto číslování tak neorietuju a tohle mi uniklo :oops:
Oskar píše:Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
Ne, nejvyšší cityhnus je 6552 a takové T3 už nemáme, jediné 6149 asi ještě bude jako 741 i jako muzejní kus T3, ale to nepočítám. Nejdnalo se o vozy provozní a nejezdily spolu.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Karotka » 27.12.2007 21:38

Existuje ještě "pojízdný billboard" ponorka č. 4101? Jestli ano, tak máme trojitou shodu.
Mimochodem v počátcích PIDu se mohly shodovat busy "ostatních" dopravců s metrem Ečs.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Oskar » 27.12.2007 20:01

Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Fořtík » 27.12.2007 19:49

trainzjohny píše:Myslím metro,protože krom nepochopitelného duplicitního číslování busů a T3SUCS (7XXX) se totiž u podniku stená čísla nenosí a to dokonce ani v rámci PIDu.
(-X To je ovšem velký omyl. Shoda čísel je také mezi Citybusy a rekonstruovanými soupravami metra. Zcela konkrétně si vzpomínám (jako příklad) na jeden řepský citybus ev.č. 3261 a 81.71M toho samého evidenčního čísla, který slouží jako vložený vůz na trase B.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od trainzjohny » 27.12.2007 19:34

Oskar píše:
trainzjohny píše:Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1)
Rozumím dobře, že myslíš "M"? Vždyť snad každá složka DPP má své číslování, ne? Nebo je M1 nějaké vozítko JPT, o kterém zatím nevím?
Myslím metro,protože krom nepochopitelného duplicitního číslování busů a T3SUCS (7XXX) se totiž u podniku stená čísla nenosí a to dokonce ani v rámci PIDu.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Oskar » 27.12.2007 19:33

trainzjohny píše:Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1)
Rozumím dobře, že myslíš "M"? Vždyť snad každá složka DPP má své číslování, ne? Nebo je M1 nějaké vozítko JPT, o kterém zatím nevím?

BTW. Jaké ev. č. připadá pro LD Újezd - Nebozízek - Petřín? Čísla 1 a 2 budou asi spíš čísla pořadí :)

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od JANEK L. » 27.12.2007 19:20

Pomůže mi někdo jaká ev.č. mají polské 16T? :cry:

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od zastavaman » 27.12.2007 19:06

MF píše:tradici v dělání mezer mezi čísly a číslování začínající divně. třeba 9111
dovolím si tvrdit, že to číslo má být vtipnou variací na tradiční označení opravdických porsche (911)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od trainzjohny » 27.12.2007 17:44

P_V píše:Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...
1xxx jsou krasiny :wink: V historii lze většině čísel přidělit vozy. Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1) a 5xxx. Ovšem největší díra je 7293-7299.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od radek31 » 26.12.2007 22:32

tipuju 9501

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od MF » 26.12.2007 21:53

P_V píše:
fricoolinek2 píše:Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).
Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...
Taky klidně může navázat na 14T, tedy 9171 a výše. Ale klidně to může být těch 9201. DP čísly začínající na 9 zatím udržuje tradici v číslování kloubových vozů. Zároveň má tradici v dělání mezer mezi čísly a číslování začínající divně. třeba 9111, 8211. RT6 se mohly formálně přečíslovat a 14T mohly být od 9101... To samé v době dodávání RP s dnes již neexistujícími vozy 8200, 8201(ten však už nebyl dávno) a 8205 a RP mohla být od 8201.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od P_V » 26.12.2007 21:27

fricoolinek2 píše:Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).
Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...

Odpovědět