Aha, tak to jo. Chybně jsem předpokládal, že ty večerní výjezdy na noční máš započítané v řádku nazvaném NOC. Každopádně ještě jednou díky za zajímavá čísla.trainzjohny píše:Jenom polonocí máš okolo 50, k tomu 2 (cca 14x), 13 (8x) 15 (10x) 21 (12x) to máme rovnou stovku +-.
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Škoda 15T ForCity
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
myslíš spíš 50ks NOČNÍCH vypravení - polonoční směna (končící mezi 00:00 a cca 2:00) může být i na soupravě/KB, který vyjel z vozovny již ráno nebo nejpozději na posílení odpolední špičkytrainzjohny píše:Jenom polonocí máš okolo 50, k tomu 2 (cca 14x), 13 (8x) 15 (10x) 21 (12x) to máme rovnou stovku +-.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jenom polonocí máš okolo 50, k tomu 2 (cca 14x), 13 (8x) 15 (10x) 21 (12x) to máme rovnou stovku +-.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Škoda 15T ForCity
Díky, přesně tak jsem to myslel. Akorát teda tvoje čísla říkají, že ten den vyjelo 206 kloubových a 294 ostatních. A že by mezi těmi ostatními bylo 88 sól mi přijde nějak moc...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pokud to bereš podle toho zda jezdí více souprav 2xT než kloubových vozů, tak to už kloubové vozy budou převažovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 07.1.2007 15:10
Re: Škoda 15T ForCity
Pokud z těch dat odhaduji dobře, tak velmi brzy dojde k dalšímu nenápadnému přelomu. Na pořadích, kde je předepsáno vypravení "2xT nebo článková tramvaj", v PD asi častěji člověk narazí na soupravu 2xT, ale brzy už by měly převážit článkové tramvaje. Nebo už k tomu došlo?trainzjohny píše: To se celkem snadno může stát, když vezme v potaz rostoucí počet 14T, k tomu kachny a T6, takt to už pak na T3 "moc" nezbývá.
EDIT: nemám tu teď k dispozici aktuální data, ale pro zajímavost 19.12.2016 bylo složení následující:
(neberu v potaz výměny během dne a podobné lotroviny, beru všechna pořadí co ve dne jsou a první vyjetý vlak na něj, tedy šejdr se počítá jen 1x a to ranní)
NOC: 44xT3, 15xT6
DEN: 225xT3, 69xT6, 36x KT8, 14x14T, 156x15T celkem přesně 500 souprav, tedy T3 už neměla ani polovinu, zato stále dominují
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Nevím, nejsem norma tedy hovořím tak, jak mi huba narostla
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Neměl by to být tramvajový VLAK a ne SOUPRAVA?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
ó nikoliv maldý pane, píšu snad jasně, že jde o SOUPRAVY, beru pouze co na daném pořadí je. Tedy na 225 pořadích bychlo buď sólo T3něco, nebo dvě T3 něco, žádné dělení !fricoolinek2 píše:No ale T3 musí dělit dvěma (v případě nasazení do souprav). Takže mi z toho začíná vycházet, že matematicky je nejvyšší šance na to, že přijede pořadí obsluhované 15T....
Ale to 36/48 KT8N mi přjde celkem málo. 2 jako zálohy ve vozovně a 4-6 na MO/PÚ v ÚDDP. Ovšem to stále vychází tak, že by jich bylo 4-6 ladem, přičemž by na jedné z linek mohly citelně navýšit % NP vozů...
Ještě jsem zjistil drobnou vadu, měl jsem v příspěvku níže pár vlaků navíc (bohužel jsem bral jako unikátní pořadí i čísla vyšší než 80 tedy stažení vozu z linky či manipulační nájezdy na výměny, proto je jich trochu víc než by mělo.) A může to být mírně zkresleno i tím, že některé sóla zatáhnou a následně vyjedou na polonoce, které jsem také počítal jako unikátní pořadí.
Nakonec vlastně nejtěžší na tam, je, zvolit správnou metodiku pro výpočet
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
To je otázka...Třeba ted je zase většina "uvězněná" na 11+14...fricoolinek2 píše:No ale T3 musí dělit dvěma (v případě nasazení do souprav). Takže mi z toho začíná vycházet, že matematicky je nejvyšší šance na to, že přijede pořadí obsluhované 15T....
Ale to 36/48 KT8N mi přjde celkem málo. 2 jako zálohy ve vozovně a 4-6 na MO/PÚ v ÚDDP. Ovšem to stále vychází tak, že by jich bylo 4-6 ladem, přičemž by na jedné z linek mohly citelně navýšit % NP vozů...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
No ale T3 musí dělit dvěma (v případě nasazení do souprav). Takže mi z toho začíná vycházet, že matematicky je nejvyšší šance na to, že přijede pořadí obsluhované 15T....
Ale to 36/48 KT8N mi přjde celkem málo. 2 jako zálohy ve vozovně a 4-6 na MO/PÚ v ÚDDP. Ovšem to stále vychází tak, že by jich bylo 4-6 ladem, přičemž by na jedné z linek mohly citelně navýšit % NP vozů...
Ale to 36/48 KT8N mi přjde celkem málo. 2 jako zálohy ve vozovně a 4-6 na MO/PÚ v ÚDDP. Ovšem to stále vychází tak, že by jich bylo 4-6 ladem, přičemž by na jedné z linek mohly citelně navýšit % NP vozů...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
To se celkem snadno může stát, když vezme v potaz rostoucí počet 14T, k tomu kachny a T6, takt to už pak na T3 "moc" nezbývá.fricoolinek2 píše:Pokud to dobře počítám, tak po přpočtení na "T-ekvivalent" by jsme se brzy mohli dočkat po více jak 50 letech nového nejrozšířenějšího tramvajového vozu.
Zajímavější by ale zřejmě bylo to, zda se už stalo, že by v nějaký den bylo na více pořadích 15T než T3 všech verzí, ať už sólo nebo v soupravě. Možná o víkendu...?
EDIT: nemám tu teď k dispozici aktuální data, ale pro zajímavost 19.12.2016 bylo složení následující:
(neberu v potaz výměny během dne a podobné lotroviny, beru všechna pořadí co ve dne jsou a první vyjetý vlak na něj, tedy šejdr se počítá jen 1x a to ranní)
NOC: 44xT3, 15xT6
DEN: 225xT3, 69xT6, 36x KT8, 14x14T, 156x15T celkem přesně 500 souprav, tedy T3 už neměla ani polovinu, zato stále dominují
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Pokud to dobře počítám, tak po přpočtení na "T-ekvivalent" by jsme se brzy mohli dočkat po více jak 50 letech nového nejrozšířenějšího tramvajového vozu.
Zajímavější by ale zřejmě bylo to, zda se už stalo, že by v nějaký den bylo na více pořadích 15T než T3 všech verzí, ať už sólo nebo v soupravě. Možná o víkendu...?
Zajímavější by ale zřejmě bylo to, zda se už stalo, že by v nějaký den bylo na více pořadích 15T než T3 všech verzí, ať už sólo nebo v soupravě. Možná o víkendu...?
Re: Škoda 15T ForCity
Asi jim nefunguje myčák a na čistotu to nejezdí
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jo zrovna včera jsem měl skoro na 12 hodin facelift, jak jsem to na Ledovci obcházel, říkám si jak by místo bílé byla super původní stříbrná... Žlutej čenich bych nechal, ale ta bílá je EE