Ano moje chyba. Věngrija. Ež je tedy odjinud.m@rtin píše:Quetz.:
Mimochodem, maďarsko nemělo typ Ež, ale Ev. A proč asi?
Typ metra E + čs jako československo
Typ metra E + v jako maďarsko rusky. Nevím jak se rusky řekne maďarsko, ale začíná to na VÉ!
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Chudáci brňáci. Už modrý pruh na 16T pro Wroclav vypadal odporně, ale tohle je doslova humus. Kombinace nevkusné zplácaniny na boku, stříbrné a červeného pruhu na čele snad ani ošklivější být nemůže.
A ještě přední dveře pro cestující . To jsem zvědav, jak se tam budou ti lidi skrz pidiuličku mezi nohama cestujících strkat a rvát
Co mě ale zaujalo je věta: "V oddíle pro cestující jsou umístěny čtyři info panely a dva LCD oboustranné reklamní panely" - To bych bral i u nás, ale holt v pražském DP k reklamním LCDčkům nějak není vůle, přitom je to mnohem aktraktivnější plocha pro umístění reklamy a případně také dopravních informací apod.
Jsem zvědavý, jestli už jsou na 13T nějaké úpravy a vylepšení (zejména hlučnost a software), vzešlé z testování pražské 14T. Ale moc tomu nefandim a rachtat to bude asi stejně.
A ještě přední dveře pro cestující . To jsem zvědav, jak se tam budou ti lidi skrz pidiuličku mezi nohama cestujících strkat a rvát
Co mě ale zaujalo je věta: "V oddíle pro cestující jsou umístěny čtyři info panely a dva LCD oboustranné reklamní panely" - To bych bral i u nás, ale holt v pražském DP k reklamním LCDčkům nějak není vůle, přitom je to mnohem aktraktivnější plocha pro umístění reklamy a případně také dopravních informací apod.
Jsem zvědavý, jestli už jsou na 13T nějaké úpravy a vylepšení (zejména hlučnost a software), vzešlé z testování pražské 14T. Ale moc tomu nefandim a rachtat to bude asi stejně.
On je rozdíl i v nízkopodlažnosti? To jsou mi docela novinky, no já znám jen tu naši mrchu a zbytek mi nějak uniká..demon píše:Rozdíly jsou minimální ?
Mezi 13T a 14T prosim, ale 16T je dost odlišná.
On je docela rozdíl jestli je něco nízkopodlažní z 48 nebo z 65%, jestli to má 4 motory nebo 6, jestli má výkon 500 kW nebo 350, atd....
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Rozdíly jsou minimální ?Pepa píše:díky
takže rozdíli mezi 13T, 14T a 16T jsou téměř minimální, liší se jen první dveře, pohonné podvozky a interiér
Mezi 13T a 14T prosim, ale 16T je dost odlišná.
On je docela rozdíl jestli je něco nízkopodlažní z 48 nebo z 65%, jestli to má 4 motory nebo 6, jestli má výkon 500 kW nebo 350, atd....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
rozdíl mezi 13T a 16T = sice mají první dveře pro cestující ale 13T má všechny nápravy hnaný takže i pod středním článkem, když to 16T má jen běžný nízkopodlažní podvozek bez motorů. rozdíl je i v interiéru atd.Pepa píše:Tak proč to není 16T? Ta má taky první dveře pro cestující. Těch rozdílů tam určitě bude muset být víc...asi.
i když podle mě, ty změny nemají vliv na technickou stránku tramvaje, tak jsou podle mě všechny zkoušky k ničemu.