Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Nechci vám kazit radost, ale tenhle vůz má stále číslo 4002, nikoli 4101.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Reklamní vůz 4101 (ex 3068), v roce 1977 přečíslován na 4002 je od roku 1987 v depozitáři historických vozů jako rezerva pro další možné využití, takže trojitou shodu máme.Karotka píše:Existuje ještě "pojízdný billboard" ponorka č. 4101? Jestli ano, tak máme trojitou shodu.
Mimochodem v počátcích PIDu se mohly shodovat busy "ostatních" dopravců s metrem Ečs.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Před několika lety to nebyla výjimka... B741 a B941 přišly dříve, než se začalo s GO T3. Namátkou 6092, 6124, 6138, 6139, 6142, 6228, 6230.trainzjohny píše:Ne, nejvyšší cityhnus je 6552 a takové T3 už nemáme, jediné 6149 asi ještě bude jako 741 i jako muzejní kus T3, ale to nepočítám. Nejdnalo se o vozy provozní a nejezdily spolu.Oskar píše:Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
A ještě dříve měly šestkovou řadu i busy ŠM/ŠL11 (v nepřetržité řadě 5001-7xxx?)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Ano, rekonstrukce meter se vlastně velmi hojně dvojí s busy, přecijen se v tomto číslování tak neorietuju a tohle mi unikloFořtík píše: To je ovšem velký omyl. Shoda čísel je také mezi Citybusy a rekonstruovanými soupravami metra. Zcela konkrétně si vzpomínám (jako příklad) na jeden řepský citybus ev.č. 3261 a 81.71M toho samého evidenčního čísla, který slouží jako vložený vůz na trase B.
Ne, nejvyšší cityhnus je 6552 a takové T3 už nemáme, jediné 6149 asi ještě bude jako 741 i jako muzejní kus T3, ale to nepočítám. Nejdnalo se o vozy provozní a nejezdily spolu.Oskar píše:Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Existuje ještě "pojízdný billboard" ponorka č. 4101? Jestli ano, tak máme trojitou shodu.
Mimochodem v počátcích PIDu se mohly shodovat busy "ostatních" dopravců s metrem Ečs.
Mimochodem v počátcích PIDu se mohly shodovat busy "ostatních" dopravců s metrem Ečs.
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
To je ovšem velký omyl. Shoda čísel je také mezi Citybusy a rekonstruovanými soupravami metra. Zcela konkrétně si vzpomínám (jako příklad) na jeden řepský citybus ev.č. 3261 a 81.71M toho samého evidenčního čísla, který slouží jako vložený vůz na trase B.trainzjohny píše:Myslím metro,protože krom nepochopitelného duplicitního číslování busů a T3SUCS (7XXX) se totiž u podniku stená čísla nenosí a to dokonce ani v rámci PIDu.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Myslím metro,protože krom nepochopitelného duplicitního číslování busů a T3SUCS (7XXX) se totiž u podniku stená čísla nenosí a to dokonce ani v rámci PIDu.Oskar píše:Rozumím dobře, že myslíš "M"? Vždyť snad každá složka DPP má své číslování, ne? Nebo je M1 nějaké vozítko JPT, o kterém zatím nevím?trainzjohny píše:Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1)
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Rozumím dobře, že myslíš "M"? Vždyť snad každá složka DPP má své číslování, ne? Nebo je M1 nějaké vozítko JPT, o kterém zatím nevím?trainzjohny píše:Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1)
BTW. Jaké ev. č. připadá pro LD Újezd - Nebozízek - Petřín? Čísla 1 a 2 budou asi spíš čísla pořadí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Pomůže mi někdo jaká ev.č. mají polské 16T?
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
dovolím si tvrdit, že to číslo má být vtipnou variací na tradiční označení opravdických porsche (911)MF píše:tradici v dělání mezer mezi čísly a číslování začínající divně. třeba 9111
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
1xxx jsou krasiny V historii lze většině čísel přidělit vozy. Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1) a 5xxx. Ovšem největší díra je 7293-7299.P_V píše:Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: 15T, 16T a odvozené typy
tipuju 9501
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Taky klidně může navázat na 14T, tedy 9171 a výše. Ale klidně to může být těch 9201. DP čísly začínající na 9 zatím udržuje tradici v číslování kloubových vozů. Zároveň má tradici v dělání mezer mezi čísly a číslování začínající divně. třeba 9111, 8211. RT6 se mohly formálně přečíslovat a 14T mohly být od 9101... To samé v době dodávání RP s dnes již neexistujícími vozy 8200, 8201(ten však už nebyl dávno) a 8205 a RP mohla být od 8201.P_V píše:Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...fricoolinek2 píše:Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...fricoolinek2 píše:Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).