Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod P_V v 25.6.2007 22:22

Z praktického hlediska asi budou problematická ta lepená skla před reflektory, ne? Přehřívání, zhoršení optických vlastností, obtížná výměna...
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod demon v 25.6.2007 21:12

pawel napsal:blábol par excellence

Na druhou stranu, pokud by skutečně měla 15T vypadat nějak takhle, rozhodně bych nebyl proti ! :P
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod Proxy v 25.6.2007 18:34

Tonda Ježek napsal:Zdá se mi to nebo se skutečně jedná o projekt ČKD LT38?
Nezdá, a protože jsi minulý týden byl na dovolené, tak prozradím, že tento nesmysl minulý týden vyšel i v jedněch pražských novinách
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Tonda Ježek v 25.6.2007 18:29

Matošo napsal:EXKLUZIVNĚ: Nová tramvaj pro Prahu - Škoda 15t
20.6.2007 12:17

Pražskou MHD poslední dobou zmítá jedna aféra za druhou. Generální ředitel, který nemá o fungování dopravy ani potuchy, nebo již zmíněná kontroverzní tramvaj Škoda 14t "Porsche", která je cestující veřejností prakticky zavrhnuta. Výrobce Škoda Transportation tudíž usoudil, že spolupráce se studiem Porsche design nebyla zrovna krokem správným směrem a tak se rozhodl, že novou obří zakázku na 250 tříčlánkových tramvají pro hlavní město svěří po designové stránce úspěšnějšímu partnerovi, designstudiu pana Patrika Kotase. Ten již v minulosti spolupracoval na vozech RT6, jejich vývoj však krachující ČKD nedokázalo dokončit a čtyři vozy stojí již 10 let v Pankrácké vozovně. DP se sice snaží vozy uvést do provozu, špatně zvolená koncepce však vše velice komplikuje. Design vozů RT6 však byl hodnocen natolik pozitivně, že právě nová Škoda 15t by se jim měla velice přiblížit. My Vám exkluzivně představujeme skicu vozu 15t, jehož design by se již neměl nijak výrazně měnit.


Zdá se mi to nebo se skutečně jedná o projekt ČKD LT38?
Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 22:54

Odeslatod pawel v 25.6.2007 16:32

blábol par excellence
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Matošo v 25.6.2007 16:23

EXKLUZIVNĚ: Nová tramvaj pro Prahu - Škoda 15t
20.6.2007 12:17

Pražskou MHD poslední dobou zmítá jedna aféra za druhou. Generální ředitel, který nemá o fungování dopravy ani potuchy, nebo již zmíněná kontroverzní tramvaj Škoda 14t "Porsche", která je cestující veřejností prakticky zavrhnuta. Výrobce Škoda Transportation tudíž usoudil, že spolupráce se studiem Porsche design nebyla zrovna krokem správným směrem a tak se rozhodl, že novou obří zakázku na 250 tříčlánkových tramvají pro hlavní město svěří po designové stránce úspěšnějšímu partnerovi, designstudiu pana Patrika Kotase. Ten již v minulosti spolupracoval na vozech RT6, jejich vývoj však krachující ČKD nedokázalo dokončit a čtyři vozy stojí již 10 let v Pankrácké vozovně. DP se sice snaží vozy uvést do provozu, špatně zvolená koncepce však vše velice komplikuje. Design vozů RT6 však byl hodnocen natolik pozitivně, že právě nová Škoda 15t by se jim měla velice přiblížit. My Vám exkluzivně představujeme skicu vozu 15t, jehož design by se již neměl nijak výrazně měnit.
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

Odeslatod Absolut v 25.6.2007 15:54

hoď sem přímo obsah, píše mi to totiž tohle, MOp bude vědět proč a NENAPÍŠE TO SEM.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod fibou v 25.6.2007 15:49

fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Odeslatod Marek B. v 25.6.2007 14:26

Osobně považuji za nejlepší Kotasův design LT 24, 36 a 38, který se bohužel díky krachu ČKD nikdy nerealisoval. Je hodně podobný M1 a perfektní by bylo, kdyby podobný design dal Kotas i 15T
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Odeslatod Karotka v 24.6.2007 22:50

PvvS napsal:I u kotasa dela lak hodne. Puvodni hranatej lak oddeluje cela od vozu a ty vypadaj jak spatne prilepeny.
No jo, ono se to snad od začátku prezentovalo jako čelo a la RT6, napasovaný na ... (doplňte si typ z ČKD dle libosti). Třeba to tak dopadne i s 15T.

OT: ULF podle mě vypadá rozsekaně, kdyby natřeli "portály" jako články, bylo by to lepší. Ale co tu ještě nikdo nepoznamenal: kdeže je slavná vídeňská červeno/+-bílá "corporate identity", kterou se inspirovala i Praha? :?
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Smurfx v 24.6.2007 21:41

Jabberwocky napsal:ULF vypadá hrozně nudně. I když ještě nudnější tramvaje (po stránce designu) mají podle mne v Mnichově ( http://www.tram-muenchen.de/fzg-r2.htm ).
14T se mi líbí, hlavně zvnějšku.


Souhlasím. ULF není ošklivý, ale je neskutečně nudný a unylý. Prostě design o ničem. 14T zaujme, je elegantní a mně se líbí opravdu několikanásobně víc. Jediný co mě irituje je žádná snaha o zamaskování oken v různé úrovni. Trocha barvy nebo protažení oken dolů /nahoru (falešné protažení, pod kterym by byl jenom plech) a bylo by to lepší.

Ale to už do diskuze o 15T moc nepatří že :).

každopádně má tento týden Škodovka představit světu první vizualizaci 15T. Opravdu to snad nebude šinkanzen :)
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod PvvS v 24.6.2007 21:23

Pritom kdyz sem ho tam pajcoval tak to vypadalopriserne, kabina je v uplne jine vysce nez origo anitra, a celkove to k sobe nepatri. Trochu barev a jde to.
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Odeslatod Jabberwocky v 24.6.2007 21:19

PvvS: Ta Astra s té-dvojkovým čelem je absolutně sqělá!!! :-) To bych pustil do ulic a pak už se jenom tiše bavil... ;-)
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Guten abend

Odeslatod 6514 v 24.6.2007 20:40

teraz som ták, ze nevim co bolo skorej:vajce, nebo kurca, lebo mám zoznam po Wiedenské 601 a vysse, a to tiez volaju :ULF
6514
Uživatel
 
Založen: 07.4.2007 15:44

Odeslatod PvvS v 24.6.2007 20:21

Nc co clovek to jinej vkus. Osobne se mi libi prave ULF, kvuli jeho jednoduchymu desingu a i vektra je na tom podobne. Naopak mi vubec nesedl pelikan a porse. Jeste max kotase , ovsem v druhym provedeni z autosvetlama (ne ty kulaty velkooky prisery). I u kotasa dela lak hodne Puvodni hranatej lak oddeluje cela od vozu a t yvypadaj jak spatne prilepeny. Ale kdyz se na to da nejaka jednolita barva pod CVR , nebo se rpechod zamaskuje jako v novy verzi brnenskyho laku , tak uz se rozdil celo/vuz/okna minimalizuje a mizi.

Jak zapusobi lak je krasne videt na par nasledujicich fotkach (fotomontazich)

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Kde jakykoliv celo vcelku sedne k vozu , hlavne bez prechodu

Tady je videt vyskovy rozdil oken a nasilnej prechod cela a vozu

Obrázek

stejne jako tady , dlouhy zadni okno je od ostatnich i kdyz nastavenych sedou barvou oddeleny a nesedne tam

Obrázek
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron