Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od fricoolinek2 » 26.12.2007 16:32

Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od adam_r » 14.12.2007 10:39

Proxy píše:Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvají :shock:
Smlouva je na 3-clankovou porsetru. Jedinna zmena by byl o okno delsi neseny clanek.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Proxy » 14.12.2007 10:30

MOp píše:Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.
Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvají :shock:

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od S_M_Lomoz » 13.12.2007 15:44

A to "by měl nabízet" znamená "nejsme si jistí, ale říká se, že..." nebo "bylo by dobré, kdyby...."?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od pawel » 13.12.2007 15:34

bokša: tak to je jednoznačně dobrá zpráva.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od MOp » 13.12.2007 0:29

Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od MF » 13.12.2007 0:24

fricoolinek2 píše:Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)
Ve Škodě uvažovat můžou, jen asi tyto města budou rozumná a nebudou mít zájem. Spíš půjdou cestou typu T3kůpele (wan).

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od JANEK L. » 12.12.2007 23:59

Prosím, neví někdo výrobní a evidenční čísla tramvají 16T :( ?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od fricoolinek2 » 12.12.2007 23:34

Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od 2217 » 12.12.2007 19:04

TAk jsem se šla mrknout na desing 13T a řeknu k tomu asi to, že zlatá naše mrcha. To je fakt hnus. :(
my skutečně nižší lidi na příčné tyče nedosáhanm ani v T3, takže mě ani nepřekvapuje jejich hodně vysoké umístění (asi Škodovka počítá s tím, že kaštani porostou).

Uživatelský avatar
bokša
Uživatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05.12.2006 9:20

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od bokša » 12.12.2007 17:40

Zápis z jednání komise pro cyklistickou dopravu:

8. Různé
Nový typ tramvaje pro Prahu by měl nabízet i řešení přepravy jízdních kol.

http://doprava.praha-mesto.cz/(4pf1vs45 ... -138173736

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Smurfx » 17.10.2007 23:32

Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
15T má oddělenou kabinu ve stylu lokomotivy (přístupem) :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od MOp » 17.10.2007 23:17

15T bude mit oddelenou kabinu ridice stejne jako 14T

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od P_V » 17.10.2007 20:57

Markus píše:Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl.
První vizualizace 14T, co se v tisku publikovaly, měly dvoje přední dveře. Takže se tam něco zvrtlo hned dvakrát.

Markus
Uživatel
Příspěvky: 122
Registrován: 03.7.2007 19:32
Bydliště: Praha 12 Modřany
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Markus » 17.10.2007 20:35

Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
Jak to bude u 15T nevím, ale u 14T si pražský DP přál aby kabina řidiče měla své vlastní dveře a aby kabina byla pevně oddělena od cestujících. Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl. U 15T je naděje že se už od začátku bude s tímto požadavkem při designu pracovat a výsledek bude elegantnější.

Odpovědět