Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Vašek » 17.10.2007 18:33

Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Příspěvek od Quetzalcoatl » 12.10.2007 19:42

A na Dolním Dvořišti čekal trailer s 03T směr Sardínie. Asi byl expediční den, nepřivezli něco i nám? :)

scoffer
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30.8.2005 9:54

Příspěvek od scoffer » 11.10.2007 23:13

Dneska ve 22.40 na Jižní spojce směr P 10 u Barrandovského mostu byla přavážená 16 T pro polskou Wrocław. Snad jsem dobře videl :roll:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6700
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 05.10.2007 16:13

Dle informací z brněnské diskuze jim při zkratové zkoušce zkolabovala jejich nejnovější chlouba "Adélka". :lol:
Údajně cosi vyhořelo...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 12.9.2007 9:23

Smurfx píše:Koukám, že 1,5 sedačky zázrakem zmizely. To bude asi tím, že Brňáci nemají metro a tramvaje se nemají kam propadat vinou vysokých nápravových tlaků :D
V tomhle případě by snad bylo dobré, kdyby ty sedačky dali uplně doprčic.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 11.9.2007 23:41

m@rtin píše:http://www.k-report.net/discus/nahledy/086721.jpg

Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?
Koukám, že 1,5 sedačky zázrakem zmizely. To bude asi tím, že Brňáci nemají metro a tramvaje se nemají kam propadat vinou vysokých nápravových tlaků :D

Jinak vidím, že se Škodovka nepoučila a opět se setkáváme s dementně vysoko umístěnými příčnými tyčemi. Celkově na mě barevné ladění interiéru působí dost špatně, je to takové typicky brněnsky strakaté. pražský interiér je mnohem elegantnější a čistší. A to nemluvím o vnějším nátěru, to je prostě hrůza.

Co se mi ale líbí jsou LCD panely u stropu. V Praze to má jenom jeden vůz v jedné soupravě metra a šlus. Na 15T prý LCD taky nebudou, DP je nechce. Ach jo :?

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 11.9.2007 21:05

Sergei-LBC píše:Dle mě zde Kotas až moc zvýrazňuje prolézačkový charakter vozu
Je to vůbec původní Kotasův návrh, nebo jenom okopírované řešení z KT8D5N? Lomený pruh totiž má smysl, odlišuje-li nízké vstupy od vysokých, ale na 13T to už je dostatečně rozlišeno šířkou dveří.

Uživatelský avatar
Sergei-LBC
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 19.12.2004 10:38
Bydliště: d-22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sergei-LBC » 11.9.2007 20:16

Dle mě zde Kotas až moc zvýrazňuje prolézačkový charakter vozu, spíš bych celou tramvaj uvedl do podobného duchu jako čela.. Ale s tím teď stejně nic neuděláme.. :lol:
Pepa: Oficiálně asi ano, ale řekl bych, že velmi brzy tomu začnou říkat nějakým dalším familiérním jménem, např. "herka rozvrzaná" apod. :P

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 11.9.2007 20:10

Interiér jsem zatím neviděl, ale ta kombinace venkovního nátěru je hrozná. Kdyby ten Kotas byl po celé tramvaji,tak by to snad bylo dobrý, ale takhle?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 11.9.2007 20:07

Na TV Prima v 1.zpávách byla reportáž o převozu 13T a v Brně ji řikaj Adélka :lol:

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Příspěvek od 8750 » 11.9.2007 17:58

Když jsem nátěr13T viděl poprvé, myslel jsem si, že je to fotomontáž. Zlatá wana! Stříbrná s Kotasovým nátěrem vypadají příšerně. Zato interiér si myslím, že je lepší jak u 14T.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 11.9.2007 15:01

Kdyz byla schvalena jako typ Vektra, tak tyhle projdou klidne...

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Příspěvek od m@rtin » 11.9.2007 12:56

http://www.k-report.net/discus/nahledy/086721.jpg

Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od S_M_Lomoz » 11.9.2007 8:13

Karotka píše:[OT]Ež je z Moskvy, význam písmene poněkud nejasný (v Leningradě měli zase EM jako "modifikace" kvůli rozteči dveří, ale nabízí se vysvětlení ve stylu radia Jerevan - politická korektnost mezi M a Ž)[/OT]
[Topic On]

ČKD taky značilo typy tramvají podle země odběru (T3SU, KT4D, KT8D5K, T6A2BG...), i když technické rozdíly byly různé.
Jak se píše na >ruské Wikipedii<: Model Ež měl být přechodem k nerealizovanému modelu řady Ž, podle >metrovagons.ru< se pod označením Ž dokonce ze začátku vyvíjel. V Mytišči se řady značily postupně písmeny azbuky A-B-V-G-D-E-Ž.

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 11.9.2007 0:03

Quetzalcoatl píše:Ano moje chyba. Věngrija. Ež je tedy odjinud.
[OT]Ež je z Moskvy, význam písmene poněkud nejasný (v Leningradě měli zase EM jako "modifikace" kvůli rozteči dveří, ale nabízí se vysvětlení ve stylu radia Jerevan - politická korektnost mezi M a Ž)[/OT]
[Topic On]

ČKD taky značilo typy tramvají podle země odběru (T3SU, KT4D, KT8D5K, T6A2BG...), i když technické rozdíly byly různé.

Odpovědět