Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quetzalcoatl » 10.9.2007 23:18

m@rtin píše:Quetz.:
Mimochodem, maďarsko nemělo typ Ež, ale Ev. A proč asi?

Typ metra E + čs jako československo
Typ metra E + v jako maďarsko rusky. Nevím jak se rusky řekne maďarsko, ale začíná to na VÉ!
Ano moje chyba. Věngrija. Ež je tedy odjinud.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 10.9.2007 23:12

Chudáci brňáci. Už modrý pruh na 16T pro Wroclav vypadal odporně, ale tohle je doslova humus. Kombinace nevkusné zplácaniny na boku, stříbrné a červeného pruhu na čele snad ani ošklivější být nemůže.

A ještě přední dveře pro cestující :D . To jsem zvědav, jak se tam budou ti lidi skrz pidiuličku mezi nohama cestujících strkat a rvát :)

Co mě ale zaujalo je věta: "V oddíle pro cestující jsou umístěny čtyři info panely a dva LCD oboustranné reklamní panely" - To bych bral i u nás, ale holt v pražském DP k reklamním LCDčkům nějak není vůle, přitom je to mnohem aktraktivnější plocha pro umístění reklamy a případně také dopravních informací apod.

Jsem zvědavý, jestli už jsou na 13T nějaké úpravy a vylepšení (zejména hlučnost a software), vzešlé z testování pražské 14T. Ale moc tomu nefandim a rachtat to bude asi stejně.

nk8215
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 26.5.2006 12:17
Bydliště: Dresden. 70 pod okny ovšem zůstala.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nk8215 » 10.9.2007 23:08

m@rtin píše: Typ metra E + v jako maďarsko rusky. Nevím jak se rusky řekne maďarsko, ale začíná to na VÉ!
Vengrija.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 10.9.2007 22:29

Pepa píše:On je rozdíl i v nízkopodlažnosti? To jsou mi docela novinky, no já znám jen tu naši mrchu a zbytek mi nějak uniká.. :oops:
Rozdíl tam je díky nehnanému střednímu podvozku, který tak umožňuje NP střední díl - proto těch 65 %.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Příspěvek od m@rtin » 10.9.2007 22:28

Quetz.:
Mimochodem, maďarsko nemělo typ Ež, ale Ev. A proč asi.

Typ metra E + čs jako československo
Typ metra E + v jako maďarsko rusky. Nevím jak se rusky řekne maďarsko, ale začíná to na VÉ!

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 10.9.2007 22:05

demon píše:Rozdíly jsou minimální ?
Mezi 13T a 14T prosim, ale 16T je dost odlišná.
On je docela rozdíl jestli je něco nízkopodlažní z 48 nebo z 65%, jestli to má 4 motory nebo 6, jestli má výkon 500 kW nebo 350, atd....
On je rozdíl i v nízkopodlažnosti? To jsou mi docela novinky, no já znám jen tu naši mrchu a zbytek mi nějak uniká.. :oops:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6698
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 10.9.2007 21:56

Pepa píše:díky

takže rozdíli mezi 13T, 14T a 16T jsou téměř minimální, liší se jen první dveře, pohonné podvozky a interiér
Rozdíly jsou minimální ?
Mezi 13T a 14T prosim, ale 16T je dost odlišná.
On je docela rozdíl jestli je něco nízkopodlažní z 48 nebo z 65%, jestli to má 4 motory nebo 6, jestli má výkon 500 kW nebo 350, atd....

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quetzalcoatl » 10.9.2007 21:39

Tam jde asi o nějakou "přidanou hodnotu", že každé město, klient, má pocit, že dostává unikátní typ a ne "seriovou výrobu sérií". Něco podobného bylo v metru, kdy Praha Měla Ečs a Budapešť Ež. Prostě marketing.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 10.9.2007 21:38

díky

takže rozdíli mezi 13T, 14T a 16T jsou téměř minimální, liší se jen první dveře, pohonné podvozky a interiér

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 10.9.2007 21:32

Pepa píše:Tak proč to není 16T? Ta má taky první dveře pro cestující. Těch rozdílů tam určitě bude muset být víc...asi.
rozdíl mezi 13T a 16T = sice mají první dveře pro cestující ale 13T má všechny nápravy hnaný takže i pod středním článkem, když to 16T má jen běžný nízkopodlažní podvozek bez motorů. rozdíl je i v interiéru atd.
i když podle mě, ty změny nemají vliv na technickou stránku tramvaje, tak jsou podle mě všechny zkoušky k ničemu.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 10.9.2007 21:26

slimman píše:I.AM.GOOD:
13T má přední dveře i pro cestující.
Tak proč to není 16T? Ta má taky první dveře pro cestující. Těch rozdílů tam určitě bude muset být víc...asi.

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 10.9.2007 18:37

No co to v tom Brně bdou mít?! Z boku to takhle vypadá dobře, ale ten čumák useknutej....on už normálně vypadá, že k tý tram nepatří a takhle to dorazili. Kdyby to mělo čumák jako 03T/05T už to by bylo lepší.
Jednoznačně, wana je lepší.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.9.2007 17:59

Návrhy hezký, ale mě spíš líbí ten článek. Na něm není jediná nepravda a přitom to vyznívá pro ten krám hodně špatně. :)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 10.9.2007 17:40


Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.9.2007 17:29

navrhuji hlasování:
koho litovat víc? prahu pro její wany, nebo brno pro jeho 13T? :smt033

Odpovědět