Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 11.1.2007 16:20

Velice hezké. Rozhodně lepší než současné schéma. I když kdysi se tu něco podobného už objevilo a tenkrát mi to přišlo ještě o trochu lepší.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 11.1.2007 16:06

Ty wole, to je fakt krásný.......

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Vizualizace

Příspěvek od Marek » 11.1.2007 16:02

Petr píše:Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.
Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 11.1.2007 15:18

I.am.good píše:Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např.
V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1931
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 11.1.2007 15:07

slimman píše:Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.
Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 11.1.2007 14:57

Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 11.1.2007 11:41

9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
Nevim no, mně se zase víc zamlouvá tak pražská varianta. 16T pro Wroclav mi připadá taková moc nemocniční. Schválně, za jak dlouho tam začnou lidi nadávat na uspořádání jako v Praze.

BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 11.1.2007 1:02

I.am.good píše:Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou
No,já taky neviděl žádný žlutý pantograf...(asi od Listopadu pouze jediný!)
Teď mě napadá,že na 9112 byl po nehodě dosazen taky šedý pantograf... :wink:

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.1.2007 16:04

Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/140011.jpg (černá + červená)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363660.jpg (černá a není to špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363656.jpg (lokomotiva čerstvě po laku, určitě to není špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363569.jpg (lokomotiva po laku, šedý pantograf - jako v tom Polsku na 16T)

Tak jak to tedy je :?: :?: :?:

Argil
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 20.9.2006 19:21
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Argil » 10.1.2007 15:57

Vulture píše:Je to proto, že pantograf vede elektrický proud, musí být označen výraznou barvou! DU nedovoluje ani u historických vozidel jinou barvu než žlutou, až na vyjímky (červený 6102). Je to pro celou ČR včetně ČD.
Dle norem pro vedení proudu se ale používá pro + červená a pro - modrá barva ... žlutá jen v kombinaci se zelenou, což ale značí zem, čili na pantograf nepoužitelné :lol:

Jinak barvičky 16T jsou mnohem lepší než pražské 14T ...

Uživatelský avatar
Vulture
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 18.9.2005 20:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vulture » 10.1.2007 15:41

Je to proto, že pantograf vede elektrický proud, musí být označen výraznou barvou! DU nedovoluje ani u historických vozidel jinou barvu než žlutou, až na vyjímky (červený 6102). Je to pro celou ČR včetně ČD.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2327
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.1.2007 15:05

není to jen DPP, ale celá ČR - zřejmě nějaká regule DÚ.
asi tak má být pantograf "viditelnější" nebo žlutá značí nebezpečí, jiný důvod nevidím, každopádně je to pitomost, když se stejně za chvíli zašpiní.

jinak se mi moc líbí nátěr 16T a osobně bych ho bral i pro prahu (bílý pruh by navíc signalizoval určitou kontinuitu s T6/KT a vůbec příbuznost k podniku)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 10.1.2007 14:18

Všimněte si jednoho zásadního detailu - krásný, s barvou vozu ladící, šedý pantograf. Ono to jde všude, včetně ČD, jen DPP musí mít pantografy odporně žluté. Ptám se: Proč :?:

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Škoda 15T ForCity

Příspěvek od jara » 09.1.2007 21:54

pan Vedoucí píše:Řidič má klasickou kabinku.
Pěkně vystihnuté slovo "kabinku" To opravdu sedí do puntíku. TO se vám povedlo pane Vedoucí :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět