Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
gabuliatko
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Příspěvek
od gabuliatko » 27.8.2018 19:30
Radek píše:To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?
pšt

-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 27.8.2018 15:54
fricoolinek2 píše: O. M. Hrubeš (* 1986, zajímající se o MHD již od dob mateřské školky) kecal...
Teda, věřit rádobynovinářskejm slintům pana OMG, to už chce pořádnej kus odvahy...

-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3372
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 27.8.2018 15:22
U tramvaje to problém není, u 15T už právě docela jo. Tím to neomlouvám a se stavem jsem náležitě nespokojen. Spíš mě překvapuje, když víte jak to tu v Banánistánu všeobecně chodí, že čekáte, že zrovna tohle jako bude šlapat? Jak se ve vaší firmě managuje autopark, nebo tiskové služby? Někdy nestačím žasnout, ale jak je to možné, že se drbe levou rukou za pravým uchem i ve firmách, kde nepracují šotouši? No, dál to asi nemá cenu

-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1371
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 27.8.2018 14:56
To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 27.8.2018 14:41
No ale tak snad GO Kachen mají nějaké personální i prostorové požadavky, ne? Pak je logický se ptát, zda zmíněný požadavky nechybí u oprav/PÚ 15Téček.
BTW: No a jak je to s těma kolama? O. M. Hrubeš (* 1986, zajímající se o MHD již od dob mateřské školky) kecal, když psal o těch 20 odstavených kusech kvůli blbejm kolum? Snad vyměnit kolo nebude tak složitý ani u tramvaje, ne?
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 27.8.2018 13:24
Prostě na to demoničtí soudruzi v ÚDDP *****...

Na 23 jezdí šroty šotoušům pro radost, eRPesa jsou však ještě větší šroty!
A na nejnovější vozy které mají jezdit se sere a desítky jich stojí

No prostě to chlapci vedou jedna radost, bohužel tenhle DP řídí šotouši...
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9635
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 27.8.2018 11:57
Karosák: Faktem je, že vozy stojí a nejezdí... Což je stejný jako ten for s sejícím strojem. Jede to, ale neseje to

No to je docela problém ne?

.
Demon: A v čem nemám pravdu?

Linka 23 je prezentovaná že jezdí skoro zadarmo, právě proto, že na ní podle účetních jezdí vozy s nulovou hodnotou

-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6022
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 27.8.2018 6:28
Karosák: Že jo. Chvilku tu člověk není a tady se najednou vyrojí teorií a mouder...
Nějak nám mládenci to samostudium odflákli a to včetně propadlíka 9001, ten už by nějaký znalosti mít měl...

-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3372
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 27.8.2018 4:09
Hoši, jsem fascinován vašimi hlubokými znalostmi problematiky, vás je tu fakt škoda....

-
chlapecx
- problémový jedinec
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.8.2012 22:14
Příspěvek
od chlapecx » 26.8.2018 22:17
fricoolinek2 píše:chlapecx píše:
Brno mělo taky Poršáky, ale brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit

Praha vytáhla T6 a SUCS z kopřiv a přišly mu 15T a furt ještě chodí, tak není kam chvátat

je čas na to pomalu se s tím šmrdlat

Ono to tak opravdu působí. Vrcholem všeho je rekonstrukce Kachen z Miškovce. Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?
Německá zakázka asi vynese víc, než samooprava protáčejících se kol rok starýho vozu

-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9635
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 26.8.2018 20:36
Bobik: Proto Brno objednalo druhou várku 13T

Vtip dne.
Jinak tohle je všechno hra z čísly. Nic víc... Důkazem jest provoz linky 23, kterou provozují účetně už dávno odepsané vozy, takže provoz vlastně nic nestojí...
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3590
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 26.8.2018 18:04
Kam rvali peníze do jaké opravy? Vždyť jim Škodovka ty tramvaje dodala už bez těch praskajících nosníků.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 26.8.2018 16:51
fricoolinek2 píše:Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?
Máš ty počty drobet obráceně.

Obávám se, že cena "zprovoznění" jedné 15T je podobná ceně reko pěti kachen.

chlapecx píše:Brno mělo taky Poršáky, ale Brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit...
Ano a přesně v tom je ten podstatný rozdíl. Brno nemělo jinou možnost, než rychle narvat šílený peníze do opravy neperspektivích vozů. Praha touhle cestou jít naštěstí nemusela.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2346
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 26.8.2018 5:01
chlapecx píše:
Brno mělo taky Poršáky, ale brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit

Praha vytáhla T6 a SUCS z kopřiv a přišly mu 15T a furt ještě chodí, tak není kam chvátat

je čas na to pomalu se s tím šmrdlat

Ono to tak opravdu působí. Vrcholem všeho je rekonstrukce Kachen z Miškovce. Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?
-
chlapecx
- problémový jedinec
- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.8.2012 22:14
Příspěvek
od chlapecx » 25.8.2018 22:34
fricoolinek2 píše:demon píše:Nevim jestli to laikovi něco řekne, ale OK. Pak by bylo ale třeba podat informaci celou a nezkreslenou a ne tenhle paskvil...
A nezkresleně je to jak? Že 15T je komplikovaná a PÚ trvá déle než u T3 "jednoduché jak kafemlejnek" nebo že ji není lehké opravit po vážné nehodě, ok. Ale co ty kola, OMG?
Brno mělo taky Poršáky, ale brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit

Praha vytáhla T6 a SUCS z kopřiv a přišly mu 15T a furt ještě chodí, tak není kam chvátat

je čas na to pomalu se s tím šmrdlat
