Stránka 13 z 518

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.10.2019 6:26
od demon
Tak trochu fejk… :D

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 14.10.2019 23:53
od 9001
A ted ještě jak si monoblok poradí s hlukem :-).

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 14.10.2019 23:22
od Lister

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 10.10.2019 6:26
od demon
9001 píše:
09.10.2019 21:14
Špatná žárovka? Nebo mají 15T Ledky? :-)

U auta se mi to stalo, když jsem "mlhovku" do brzdovky.
Rozhodně ledky, ale ani na tom autě to není špatnou žárovkou, nýbrž špatným ukostřením.
Tady bych to viděl na nějaký relé, případně problém na sběrnici...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 09.10.2019 21:14
od 9001
Špatná žárovka? Nebo mají 15T Ledky? :-)

U auta se mi to stalo, když jsem "mlhovku" do brzdovky.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 09.10.2019 17:18
od von Špilberk
Vůz 9440 má zajímavou závadu: trvale (za jízdy) svítící brzdová světla. :D

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 05.10.2019 22:06
od DavidD
Karosák píše:
27.9.2019 15:47
To by měla být ta, jejíž opravu realizovala ŠT na základě loňské 150 milionové smlouvy na externí opravy, je to tak?
Není, to je jediný vůz, který si DPP opravil vlastní silou..

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 29.9.2019 18:39
od demon
von Špilberk píše:
28.9.2019 14:24
Navíc monoblok se sice nemůže protočit, ale mohl by třeba prasknout, mohl by si častěji dělat plochy nebo se třeba ulomí okolek, nebo co já vím, ale 15T si určitě něco vymyslí i na monoblok.
Nemusí to být rovnou monoblok. Možná by šel pro začátek brzdovej kotouč naroubovat na osvědčený V60...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 29.9.2019 7:50
od von Špilberk
koci píše:
28.9.2019 18:04
Prapůvod problémů je spíš v tom, že DPP tehdy požadoval plně NP tramvaj s otočnými podvozky a všemi nápravami hnacími, což tehdy bylo obtížně splnitelné. Kdyby se tehdy alespoň v jednom parametru slevilo, problémy být nemusely.
Tak ono se v jednom parametru slevilo, ale tak potichu, že to oficiálně dodneška nikdo nepřiznal. A problémy to nezmenšilo, ale zvětšilo. :devilsmokin

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.9.2019 20:46
od kruťák
koci píše:
28.9.2019 18:04
Kdyby se tehdy alespoň v jednom parametru slevilo
Tak by hrozilo, že nemusí vyhrát Škodovka :roll:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.9.2019 19:53
od honza z Mo
To 9001: Ano, právě tu "primitivnost" u T trojek jsem měl na mysli.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.9.2019 18:04
od koci
Prapůvod problémů je spíš v tom, že DPP tehdy požadoval plně NP tramvaj s otočnými podvozky a všemi nápravami hnacími, což tehdy bylo obtížně splnitelné. Kdyby se tehdy alespoň v jednom parametru slevilo, problémy být nemusely.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.9.2019 16:15
od Radek
Nebo se taky může ukázat, že problém dobré řešení nemá. To je holt tak, když koupíme vozy silně experimentální konstrukce v 250 kusech.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.9.2019 15:28
od 9001
Von: Monoblok přece jenom bude mít menší šanci prasknout než "šlupka", ale uvidíme co borci vymyslí, ale zatím to vypadá, že 15T jsou docela průser :-(

RT6S :-)))

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.9.2019 14:24
od von Špilberk
9001 píše:
28.9.2019 14:15
ono řešení je "snadné"... Monoblok, ale je otázka co to udělá s hlučností... :-(.
Taky co to udělá s kolejemi :?: Navíc dle JPP se na 15T celkem slušně ničí i motory, no a monoblokové kolo (si myslím) životnost motorů nezvýší. Navíc monoblok se sice nemůže protočit, ale mohl by třeba prasknout, mohl by si častěji dělat plochy nebo se třeba ulomí okolek, nebo co já vím, ale 15T si určitě něco vymyslí i na monoblok. :lol:
9001 píše:
28.9.2019 14:15
Kdo si vzpomene, která první česká tramvaj doleja na kola :-)-
Přiznávám se, že nevím. :smt102