Stránka 19 z 518

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 28.8.2018 12:10
od demon
9001 píše:Demon: A v čem nemám pravdu?
Brno objednalo druhou várku protože muselo, nikoliv že by chtělo. To pozadí znáš. Politika...
Radek píše:To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?
Aktuálně asi teprve třetí, jen se vyzkoušelo mnoho typů pružných vložek, protože právě v těch je problém. A konečné vyřešení je stále bohužel v nedohlednu.
fricoolinek2 píše:Snad vyměnit kolo nebude tak složitý ani u tramvaje, ne?
No o "trošku" větší než u auta asi bude... :lol:
Čekal bych, že když už se tu takhle erudovaně vyjadřuješ, tak o tom něco málo víš...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 19:30
od gabuliatko
Radek píše:To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?
pšt (-X

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 15:54
od Bobik
fricoolinek2 píše: O. M. Hrubeš (* 1986, zajímající se o MHD již od dob mateřské školky) kecal...
Teda, věřit rádobynovinářskejm slintům pana OMG, to už chce pořádnej kus odvahy... 8-) :lol:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 15:22
od Karosák
U tramvaje to problém není, u 15T už právě docela jo. Tím to neomlouvám a se stavem jsem náležitě nespokojen. Spíš mě překvapuje, když víte jak to tu v Banánistánu všeobecně chodí, že čekáte, že zrovna tohle jako bude šlapat? Jak se ve vaší firmě managuje autopark, nebo tiskové služby? Někdy nestačím žasnout, ale jak je to možné, že se drbe levou rukou za pravým uchem i ve firmách, kde nepracují šotouši? No, dál to asi nemá cenu :P

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 14:56
od Radek
To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 14:41
od fricoolinek2
No ale tak snad GO Kachen mají nějaké personální i prostorové požadavky, ne? Pak je logický se ptát, zda zmíněný požadavky nechybí u oprav/PÚ 15Téček.

BTW: No a jak je to s těma kolama? O. M. Hrubeš (* 1986, zajímající se o MHD již od dob mateřské školky) kecal, když psal o těch 20 odstavených kusech kvůli blbejm kolum? Snad vyměnit kolo nebude tak složitý ani u tramvaje, ne?

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 13:24
od Petrpes
Prostě na to demoničtí soudruzi v ÚDDP *****... :D
Na 23 jezdí šroty šotoušům pro radost, eRPesa jsou však ještě větší šroty!
A na nejnovější vozy které mají jezdit se sere a desítky jich stojí ;)
No prostě to chlapci vedou jedna radost, bohužel tenhle DP řídí šotouši...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 11:57
od 9001
Karosák: Faktem je, že vozy stojí a nejezdí... Což je stejný jako ten for s sejícím strojem. Jede to, ale neseje to :D No to je docela problém ne? :D.

Demon: A v čem nemám pravdu? :D Linka 23 je prezentovaná že jezdí skoro zadarmo, právě proto, že na ní podle účetních jezdí vozy s nulovou hodnotou :lol:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 6:28
od demon
Karosák: Že jo. Chvilku tu člověk není a tady se najednou vyrojí teorií a mouder... :lol:
Nějak nám mládenci to samostudium odflákli a to včetně propadlíka 9001, ten už by nějaký znalosti mít měl... #-o

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 27.8.2018 4:09
od Karosák
Hoši, jsem fascinován vašimi hlubokými znalostmi problematiky, vás je tu fakt škoda.... #-o :roll:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 26.8.2018 22:17
od chlapecx
fricoolinek2 píše:
chlapecx píše:
Brno mělo taky Poršáky, ale brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit :-D Praha vytáhla T6 a SUCS z kopřiv a přišly mu 15T a furt ještě chodí, tak není kam chvátat :-D je čas na to pomalu se s tím šmrdlat :-D

Ono to tak opravdu působí. Vrcholem všeho je rekonstrukce Kachen z Miškovce. Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?
Německá zakázka asi vynese víc, než samooprava protáčejících se kol rok starýho vozu :roll: :lol:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 26.8.2018 20:36
od 9001
Bobik: Proto Brno objednalo druhou várku 13T :lol: :lol: :lol: Vtip dne.

Jinak tohle je všechno hra z čísly. Nic víc... Důkazem jest provoz linky 23, kterou provozují účetně už dávno odepsané vozy, takže provoz vlastně nic nestojí...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 26.8.2018 18:04
od P_V
Kam rvali peníze do jaké opravy? Vždyť jim Škodovka ty tramvaje dodala už bez těch praskajících nosníků.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 26.8.2018 16:51
od Bobik
fricoolinek2 píše:Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?
Máš ty počty drobet obráceně. :D Obávám se, že cena "zprovoznění" jedné 15T je podobná ceně reko pěti kachen. :wink:
chlapecx píše:Brno mělo taky Poršáky, ale Brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit...
Ano a přesně v tom je ten podstatný rozdíl. Brno nemělo jinou možnost, než rychle narvat šílený peníze do opravy neperspektivích vozů. Praha touhle cestou jít naštěstí nemusela.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 26.8.2018 5:01
od fricoolinek2
chlapecx píše:
Brno mělo taky Poršáky, ale brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit :-D Praha vytáhla T6 a SUCS z kopřiv a přišly mu 15T a furt ještě chodí, tak není kam chvátat :-D je čas na to pomalu se s tím šmrdlat :-D

Ono to tak opravdu působí. Vrcholem všeho je rekonstrukce Kachen z Miškovce. Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?