Stránka 3 z 507

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 26.9.2019 21:10
od Temsor
Ve VO se nám po letech objevila 9293

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 25.9.2019 10:31
od Petrpes
Tohle je zkrátka o laxním přístupu DPP a jeho kliky ve vedení na notě T3forever...
Stejně tak Škodovky samotné!
Přijde mě že místo snahy a řešení se chce ukázat na to, že T3 je lepší a místo 250 15T mělo být 500 wan :D

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 24.9.2019 7:49
od von Špilberk
https://zdopravy.cz/dpp-zacal-kvuli-neh ... eni-34661/
Hezká snůška: vykolejení tramvaje neohrožuje bezpečnost cestujících a problémy s koly jsou až od roku 2015 a jen v jednotkách případů. #-o

Celkem zajímavý přehled.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 22.9.2019 11:41
od Ústečák
Ovšem krom situací, kdy se to povedlo dovést až k vykolejení, se to taky párkrát stihlo podchytit včas, což se logicky nemedializovalo, ale DÚ to zajímat bude.

Problém, pravda, bývá u B a C podvozků, předpokládám, že to je kvůli vyšším tahům. Čili pokud bychom zakázali třetí podvozek, začnou nám padat všechny ostatní. 8-) Docela by mě zajímalo, jak jsou na tom v Rize s tím jedním nehnaným podvozkem. Zdali to kompenzují vyššími tahy u ostatních - a jestli též mají problémy s koly, nebo jde o pražské špecifikum.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 22.9.2019 10:33
od von Špilberk
Tak ze 4 vykolejení, o kterých vím, byly 3 Vokovice. Takže možná je fena zakopána v nějaké konkrétní várce kol. Při troše "štěstí" se třeba dočkáme odstavení jen nějaké skupiny vozů a ne všech. :-k
Navíc ve 3 ze 4 (mně známých případů) šlo o 3. podvozek. Možná by stačilo u tramvají 15T zakázat 3. podvozek. 8-)

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 20.9.2019 21:21
od mart337
Hlavní je, že to pojede a snad i bezpečně.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 20.9.2019 20:59
od P_V
Ano, když ještě tramvaje měly pohon s výkonem 2 HP. :)

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 20.9.2019 20:23
od mart337
jeffer píše:
20.9.2019 19:53
No tak pohoda, nie? Aby nedošlo pri vykoľajení vo vysokej rýchlosti k zraneniam, tak dostanú papierové zníženie maximálky na hmm… tak napríklad 20 km/h. Drážní úřad sa nažerie a doprava v Praze zostane celá… :twisted:
No kdysi se přece jezdilo oficiálně takhle rychle ne?

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 20.9.2019 19:53
od jeffer
No tak pohoda, nie? Aby nedošlo pri vykoľajení vo vysokej rýchlosti k zraneniam, tak dostanú papierové zníženie maximálky na hmm… tak napríklad 20 km/h. Drážní úřad sa nažerie a doprava v Praze zostane celá… :twisted:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 20.9.2019 7:12
od von Špilberk
Petrpes píše:
19.9.2019 23:46
15T zde budou 10 let
Už jenom :?: :lol:

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 19.9.2019 23:58
od 9001
Petrpes: Kéž by :D Řešíme "zažije město jinak" a Muzem XX. století, které všichni chtějí, ale jaksi není shoda kde...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 19.9.2019 23:46
od Petrpes
Přitom by stačilo, kdyby se provozovatel vozidel řádně věnoval údržbě a hlavně řešil co je potřeba s výrobcem, či dodavateli...
15T zde budou 10 let, ale řešíme linku 23 a T3 forever ♡◇♤♧

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 19.9.2019 7:56
od von Špilberk
https://www.extra.cz/nejnovejsim-prazsk ... mpaign=den
Může se stát, že bude pražská MHD ochromena? Řada řidičů pražského Dopravního podniku bije na poplach. Podle nich nejnovějším tramvajovým vozům 15T ForCity českého výrobce v posledních měsících ve větším množství „padají kola“ a také častěji v důsledku toho dojde k vykolejení.
mart337 píše:
18.9.2019 20:09
Tak dneska vydán přípis Technické opatření pro tramvaje 15T - návod jak jednoduše vysledovat - rozpoznat poškození kola.
Já se v tom přípisu nic světoborného nedozvěděl. Už dávno se říkalo, že se mají sledovat tahy motorů a dávat bacha při hlášce o poruše mechanické brzdy. Jen nejdřív se to říkalo právě kvůli problémům s mechanickou brzdou a pak kvůli protáčení kol.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 18.9.2019 20:09
od mart337
Tak dneska vydán přípis Technické opatření pro tramvaje 15T - návod jak jednoduše vysledovat - rozpoznat poškození kola.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 18.9.2019 12:02
od Karosák
Pravdu má tacho, které zapisuje i ty signály od cestujících. Ale i JPP tvrdí, že není úplně normální, aby si řidič 300 m nevšiml, že ho předjíždí pravým pruhem zadní článek #-o