Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Škoda 15T ForCity
Stránka 3 z 502

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 28.8.2018 15:23
od Karosák
Gab: Psal to tu i DavidD - u tramvaje stačí víceméně vyjmout podvozek, povolit matku a sejmout kolo. U 15T musíš odstrojit úplně všechno - motory, brzdové střadače, možná i ty chladicí rozvody.... nevím co ještě, také mi to bylo jen řečeno na podvozkárně a zkrátka jsem zřel, že kolo je to poslední, co se z toho dá sundat, takže to fakt nejde udělat ani na vozovně se zvedáky, ale musí to na podvozkárnu, která je rovněž zahlcena, jako celý ÚD.

Co se úprav týče o DE kolech nic nevím, ČB snad takovou paseku nezpůsobí, neb účinkuje na vnější obruči a nemá co utrhnout, max, vytvoří plochy, ale úprava regulace ČB již proběhla a dochází k poměrně měkkému přistání. Problémem je kroutící moment při rozjezdu a zastavování, kdy ta pružná vložka nezvládá takový krouťák přenášet z náboje na obruč a obráceně a utrhne - protočí se to. To snad měl trochu eliminovat nový SW na faceliftech, který v kritickém okamžiku krouťák omezuje. Také by mohlo pomoci při dobržďování si pomoci ČB, jako u tyri. Ale to je divoká karta, bo větší riziko ploch, hrozba opětovného zastavování "do zdi" nárůst spotřeby brzdových destiček, jejichž (ne) životnost je také želízkem v ohni.

Podotýkám, že nejsem od fochu, takže u mě si nestěžujte.

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 28.8.2018 15:01
od 9001
G: Toho se asi nedočkáme ne? 100 kusů už bude ve full provozu asi dost velký průser...

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 28.8.2018 14:49
od kruťák
gabuliatko: nebyl bych tak hrr, za posledních pár dnů se v provozu ukázalo pár ležáků. Uvidíme, jak dlouho vydržej :twisted:

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 28.8.2018 13:31
od gabuliatko
Demon napsal:Aktuálně asi teprve třetí, jen se vyzkoušelo mnoho typů pružných vložek, protože právě v těch je problém. A konečné vyřešení je stále bohužel v nedohlednu.

Zkouší se omezovat brždění čelistmi nebo tudy cesta nevede? Je správné tvrzení že u prototypu s jakýmisi DE koly k tomuto jevu nedocházelo?
O tom jak se chovají vzorky a jak sériová výroba něco vím u textilu a tady to nebude jiné, jen mi jde o to zda to fungovalo aspon u vzorku nebo zda se řeklo že se to vyřeší ...
fricoolinek2 napsal:Snad vyměnit kolo nebude tak složitý ani u tramvaje, ne?

Estli nebude problém že než se de vyměnovat kolo tak se musí sundat celej podvozek. Jinak sem měl možnost při DODu v ÚDu vidět jak se to dělá a je k "tomu" potřeba "trochu" svaloviny.
Tedy pomineme-li ekonomický efekt této zábavy prostojem vozu počínaje a cenou kola konče.

Btw: tipne si někdo datum kdy počet neprovozních vozů 15T dosáhne 100? Myslím že je dobře našlápnuto.

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 28.8.2018 11:10
od demon
9001 napsal:Demon: A v čem nemám pravdu?
Brno objednalo druhou várku protože muselo, nikoliv že by chtělo. To pozadí znáš. Politika...
Radek napsal:To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?
Aktuálně asi teprve třetí, jen se vyzkoušelo mnoho typů pružných vložek, protože právě v těch je problém. A konečné vyřešení je stále bohužel v nedohlednu.
fricoolinek2 napsal:Snad vyměnit kolo nebude tak složitý ani u tramvaje, ne?
No o "trošku" větší než u auta asi bude... :lol:
Čekal bych, že když už se tu takhle erudovaně vyjadřuješ, tak o tom něco málo víš...

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 18:30
od gabuliatko
Radek napsal:To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?

pšt (-X

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 14:54
od Bobik
fricoolinek2 napsal: O. M. Hrubeš (* 1986, zajímající se o MHD již od dob mateřské školky) kecal...
Teda, věřit rádobynovinářskejm slintům pana OMG, to už chce pořádnej kus odvahy... 8-) :lol:

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 14:22
od Karosák
U tramvaje to problém není, u 15T už právě docela jo. Tím to neomlouvám a se stavem jsem náležitě nespokojen. Spíš mě překvapuje, když víte jak to tu v Banánistánu všeobecně chodí, že čekáte, že zrovna tohle jako bude šlapat? Jak se ve vaší firmě managuje autopark, nebo tiskové služby? Někdy nestačím žasnout, ale jak je to možné, že se drbe levou rukou za pravým uchem i ve firmách, kde nepracují šotouši? No, dál to asi nemá cenu :P

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 13:56
od Radek
To, že padají kola, neznamená nutně, že je podstata problému v kolech. Koneckonců, kolikátý model kol se aktuálně používá?

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 13:41
od fricoolinek2
No ale tak snad GO Kachen mají nějaké personální i prostorové požadavky, ne? Pak je logický se ptát, zda zmíněný požadavky nechybí u oprav/PÚ 15Téček.

BTW: No a jak je to s těma kolama? O. M. Hrubeš (* 1986, zajímající se o MHD již od dob mateřské školky) kecal, když psal o těch 20 odstavených kusech kvůli blbejm kolum? Snad vyměnit kolo nebude tak složitý ani u tramvaje, ne?

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 12:24
od Petrpes
Prostě na to demoničtí soudruzi v ÚDDP *****... :D
Na 23 jezdí šroty šotoušům pro radost, eRPesa jsou však ještě větší šroty!
A na nejnovější vozy které mají jezdit se sere a desítky jich stojí ;)
No prostě to chlapci vedou jedna radost, bohužel tenhle DP řídí šotouši...

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 10:57
od 9001
Karosák: Faktem je, že vozy stojí a nejezdí... Což je stejný jako ten for s sejícím strojem. Jede to, ale neseje to :D No to je docela problém ne? :D.

Demon: A v čem nemám pravdu? :D Linka 23 je prezentovaná že jezdí skoro zadarmo, právě proto, že na ní podle účetních jezdí vozy s nulovou hodnotou :lol:

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 5:28
od demon
Karosák: Že jo. Chvilku tu člověk není a tady se najednou vyrojí teorií a mouder... :lol:
Nějak nám mládenci to samostudium odflákli a to včetně propadlíka 9001, ten už by nějaký znalosti mít měl... #-o

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 27.8.2018 3:09
od Karosák
Hoši, jsem fascinován vašimi hlubokými znalostmi problematiky, vás je tu fakt škoda.... #-o :roll:

Re: Škoda 15T ForCity

OdeslatNapsal: 26.8.2018 21:17
od chlapecx
fricoolinek2 napsal:
chlapecx napsal:
Brno mělo taky Poršáky, ale brno je opravilo velmi rychle! jinak by neměli čím jezdit :-D Praha vytáhla T6 a SUCS z kopřiv a přišly mu 15T a furt ještě chodí, tak není kam chvátat :-D je čas na to pomalu se s tím šmrdlat :-D



Ono to tak opravdu působí. Vrcholem všeho je rekonstrukce Kachen z Miškovce. Inu, proč zprovoznit 5ks 15T, když místo toho můžu "vyrobit" jednu tramvaj se 40 let starým základem, že?


Německá zakázka asi vynese víc, než samooprava protáčejících se kol rok starýho vozu :roll: :lol: