Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 15T ForCity
Pane MOpe, řekl bych, že se jedná o vstřícnost k nevidomým a slabozrakým, kteří si přečtou lépe míň textu větším písmem na kontrastním panelu. Aspoň soudím podle Dp-kontaktu 12/2010. Že tam bude malinkým písmem hromada informací, to nikomu nepomůže - většina lidí nečte (jak poznamenal 9001) a špatně vidící uvidí jen barevný flek. Mě se to takhle líbí - méně je někdy více.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Já jsem poměrně spokojený. Nepíše se tu náhodou pravidelně, že lidi nečtou a nevím co ještě?
Mapa sítě by musela být poměrně velká, aby to bylo rozumně přehledné...
Jediné co bych tam přidal by byly ty přestupy na jiné linky.
Jenom pro MOpa: Rok 2000 byl rokem nástupu Alstomů a tedy i jezevčíků z dob ruské kalkulačky. Pokrok tam je více než velký
Mapa sítě by musela být poměrně velká, aby to bylo rozumně přehledné...
Jediné co bych tam přidal by byly ty přestupy na jiné linky.
Jenom pro MOpa: Rok 2000 byl rokem nástupu Alstomů a tedy i jezevčíků z dob ruské kalkulačky. Pokrok tam je více než velký
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Rozhodně nejseš. Také mi to chybí a vadí mi, když dnešní pražské novoty se vykládají jako moderna.MOp píše:Jsem asi jediný, kdo by očekával, že nový vnitřní transparent by měl v roce 2011 ukazovat daleko více věcí?
Re: Škoda 15T ForCity
Tak slo by udelat vse,mozna jsou limity v pouzitem HW,jde vse kdyz jsou penize.....treba se jeste dockame,treba si budem muset pockat na dalsi zmenu az s GPS mapou. Uvidime. Tak ci tak prestupni vazby.....neni problem ke kodu se zastavkou dopsat pojizdejici linky problem bude v dobe vyluk, kdy by se musel prehravat i tento soubor coz by trvalo dele. Info nejen o vylukach by nebyl problem, aktualizace pres Wifi ve vozovne,jen udelat program a upravit stavajici. Ted jen chut se do toho pustit a prosadit to vyse......no mitni ctenari,co vy na to???
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Jsem asi jediný, kdo by očekával, že nový vnitřní transparent by měl v roce 2011 ukazovat daleko více věcí?
Např. mi zde totálně chybí přestupní vazby resp. linky projíždějící příští zastávkou. Taktéž již začíná být na západ od nás pomalu standardem zobrazování zbývajícího času příjezdu do následující zastávky, resp. dalších zastávek na trase atd..
Proč nemůže být displej více barevný než jen šedivo-modro-bílý? Kam se poděly sliby o mapě sítě s vyznačením trasy a aktuální polohy, včetně probíhajících výluk a zvýrazněné výlukové trasy?
Nepochybně je to zlepšení o sto procent, nicméně nás to stále přibližuje spíše než do roku 2011, kde žijeme, někam k roku 2000!
Např. mi zde totálně chybí přestupní vazby resp. linky projíždějící příští zastávkou. Taktéž již začíná být na západ od nás pomalu standardem zobrazování zbývajícího času příjezdu do následující zastávky, resp. dalších zastávek na trase atd..
Proč nemůže být displej více barevný než jen šedivo-modro-bílý? Kam se poděly sliby o mapě sítě s vyznačením trasy a aktuální polohy, včetně probíhajících výluk a zvýrazněné výlukové trasy?
Nepochybně je to zlepšení o sto procent, nicméně nás to stále přibližuje spíše než do roku 2011, kde žijeme, někam k roku 2000!
Re: Škoda 15T ForCity
Vnitřek je pěkný, ale k čemu je to dobré u toho vnějšího panelu?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tedy ten vnitřní je více než luxusní, mimo času i datum a den v týdnu, zastávek dál po trase taky docela dost
Re: Škoda 15T ForCity
misto tam krapet je,ovsem pokud se nepletu tak tam neni zadny bocni profil (snadnejsi montaz svisle tyce) ke kteremu by se dala vyztuha a pak pres laminat madlo,ale mozna se pletu. Vse je k diskuzi,ale jekekoliv zasahy do vyroby jdou az s hodne velkym zpozdenim a vetsinou tezko zpetne.MM-Mikulovsky píše:.......Ovšem je otázka jestli pod tím kricím plastem není z boku pár cenťáků místa - dal by se vyrobit jeho nový výlisek v cca dolním metru (pod úrovní současného madla), ale z boku (od dveřního otvoru) s prolisem, do nějž by se vešly prysty ruky objímající přidané madlo těsně vedle současné plochy toho krycího plastu......
Re: Škoda 15T ForCity
Par fotek transparentu na 9207 s poslednim nahranym SW
Nove usporadani zobrazeni vnitrnich transparentu v 9207, mozna uz konecna verze. Venkovni zobrazeni bocniho transparentu bez maleho brasky pri otevrenych dverich,totot otazkou zda je posledni verze,nebo se bude umistovat s temito transparenty i maly braska.Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Tak dnes se konečně dostalo ven na linku i něco jiného než starý známý blafy. "Z Rakouska" se vrátila 9233 a dnes jezdí na 401. pořadí linky 24.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Já jsem tento kolegův postřeh se dověděl nedávno a sám sem si jej ještě nedokázal ověřit - proto jsem se tu tázal, jestli si toho někdo nevšiml také.hyaho píše:Pokud je tohke opravdu postrech z provozu a vyskytuje se to u vetsiny starsich/hure se pohybujicich nastupujicich cestujicich tak potom to muze mit nejaky vliv na chod/nastaveni dveri, otazkou je kolik to prida navic k poruchovisti. Bohuzel dat jen madla jinde asi nepujde,konstrukce to nyni neumoznuje (zboku je jen laminat) a o dost by to snizilo nasupni prostor,coz nevim jak by se libilo jak normam tak panu ing.Kotasovi Zkusim se na to schvalne zamerit. Uvidime jak si povedou na 9210.
Jen jinam bych madla nedával - ty současná mají užití během jízdy a při výstupu. Ovšem je otázka jestli pod tím kricím plastem není z boku pár cenťáků místa - dal by se vyrobit jeho nový výlisek v cca dolním metru (pod úrovní současného madla), ale z boku (od dveřního otvoru) s prolisem, do nějž by se vešly prysty ruky objímající přidané madlo těsně vedle současné plochy toho krycího plastu. PS: Pokusím se dnes vyfotit a zítra dokreslit a zde obrazně ukázat.
Re: Škoda 15T ForCity
Pokud je tohke opravdu postrech z provozu a vyskytuje se to u vetsiny starsich/hure se pohybujicich nasupujicich cestujicich tak potom to muze mit nejaky vliv na chod/nastaveni dveri,otazkou je kolik to prida navic k poruchovisti. Bohuzel dat jen madla jinde asi nepujde,konstrukce to nyni neumoznuje (zboku je jen laminat) a o dost by to snizilo nasupni prostor,coz nevim jak by se libilo jak normam tak panu ing.Kotasovi Zkusim se na to schvalne zamerit. Uvidime jak si povedou na 9210.MM-Mikulovsky píše:Ani nechytají, ale za ně přímo do vozu (dle sledování jednoho kolegy) vytahují (36čísel z nástupní plochy ve vozovce jsou totiž vlastně dva průměrné typové schody o výšce 18cm), čímž s nima musí rozhodně zalomcovat a je-li jejich tuhost (spíše však jejich mechanismu či nejpravděpodobněji jejich uchycení k němu) skutečně tak chabá, jak sám píšeš, tak kolegův postřeh bude správný.
Žel madla z vnitřní strany rámů dveří nejsou k tomuto užití vhodná - jsou z vněšku daleko a navíc vysoko!
Re: Škoda 15T ForCity
Ale sluší jí němčina, kéž by se dostala do toho Chemnitzu
Re: Škoda 15T ForCity
Fotky jsou v Na znamení. Měla orientaci "2 Ffriedrich Engels Platz", což je konečná dvojky ve Vídni.hyaho píše:Byla to propagacni jizda Skodovky pro Nemeckeho zakaznika, v transparentech byly nahrane Nemecke data,proto linka c.2MM-Mikulovsky píše:Dnes (vlastně již včera) po 16. hodině 9233 vyjela po l.4 z od Čechova náměstí a za Otakarkou DC odbočila po l.6. Na vnějších transparentech bylo č.2 (ostatní jsem žel nepřečetl) a navíc vzadu měla sejmutou plentu uchycení sřáhla a něco tam bylo uchyceno a zakrývalo zasahovalo to až pod číslo (zakrývalo to stříbrný střed masky).
Neví někdo něco o účelu této jízdy, při níž určitě byli v salónu nějací lidé?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 15T ForCity
Ani nechytají, ale za ně přímo do vozu (dle sledování jednoho kolegy) vytahují (36čísel z nástupní plochy ve vozovce jsou totiž vlastně dva průměrné typové schody o výšce 18cm), čímž s nima musí rozhodně zalomcovat a je-li jejich tuhost (spíše však jejich mechanismu či nejpravděpodobněji jejich uchycení k němu) skutečně tak chabá, jak sám píšeš, tak kolegův postřeh bude správný.hyaho píše: Osobne si nemyslim ze by poruchovost stoupla diky tomu ze se cest.chytaji za kridla. Spis potiz je v tom (ciste osobni pocit - radeji nezalozeny na nicem ) ze je mala tuhost kridel, mechanizmus dveri je prilis humpolacky a hlucny,koordinace pohonu pri zavirani taky nic moc a celkove dvere si neudrzi nastavni......
Žel madla z vnitřní strany rámů dveří nejsou k tomuto užití vhodná - jsou z vněšku daleko a navíc vysoko!