Stránka 206 z 518

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 18:08
od Martin
Pane MOpe, řekl bych, že se jedná o vstřícnost k nevidomým a slabozrakým, kteří si přečtou lépe míň textu větším písmem na kontrastním panelu. Aspoň soudím podle Dp-kontaktu 12/2010. Že tam bude malinkým písmem hromada informací, to nikomu nepomůže - většina lidí nečte (jak poznamenal 9001) a špatně vidící uvidí jen barevný flek. Mě se to takhle líbí - méně je někdy více.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 17:33
od 9001
Já jsem poměrně spokojený. Nepíše se tu náhodou pravidelně, že lidi nečtou a nevím co ještě?
Mapa sítě by musela být poměrně velká, aby to bylo rozumně přehledné...

Jediné co bych tam přidal by byly ty přestupy na jiné linky.

Jenom pro MOpa: Rok 2000 byl rokem nástupu Alstomů a tedy i jezevčíků z dob ruské kalkulačky. :wink: Pokrok tam je více než velký

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 17:27
od willyjeff
MOp píše:Jsem asi jediný, kdo by očekával, že nový vnitřní transparent by měl v roce 2011 ukazovat daleko více věcí?
Rozhodně nejseš. Také mi to chybí a vadí mi, když dnešní pražské novoty se vykládají jako moderna.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 17:24
od hyaho
Tak slo by udelat vse,mozna jsou limity v pouzitem HW,jde vse kdyz jsou penize.....treba se jeste dockame,treba si budem muset pockat na dalsi zmenu az s GPS mapou. Uvidime. Tak ci tak prestupni vazby.....neni problem ke kodu se zastavkou dopsat pojizdejici linky problem bude v dobe vyluk, kdy by se musel prehravat i tento soubor coz by trvalo dele. Info nejen o vylukach by nebyl problem, aktualizace pres Wifi ve vozovne,jen udelat program a upravit stavajici. Ted jen chut se do toho pustit a prosadit to vyse......no mitni ctenari,co vy na to???

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 15:59
od MOp
Jsem asi jediný, kdo by očekával, že nový vnitřní transparent by měl v roce 2011 ukazovat daleko více věcí?
Např. mi zde totálně chybí přestupní vazby resp. linky projíždějící příští zastávkou. Taktéž již začíná být na západ od nás pomalu standardem zobrazování zbývajícího času příjezdu do následující zastávky, resp. dalších zastávek na trase atd..
Proč nemůže být displej více barevný než jen šedivo-modro-bílý? Kam se poděly sliby o mapě sítě s vyznačením trasy a aktuální polohy, včetně probíhajících výluk a zvýrazněné výlukové trasy?

Nepochybně je to zlepšení o sto procent, nicméně nás to stále přibližuje spíše než do roku 2011, kde žijeme, někam k roku 2000!

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 15:39
od Sirka
Vnitřek je pěkný, ale k čemu je to dobré u toho vnějšího panelu?

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 15:22
od trainzjohny
Tedy ten vnitřní je více než luxusní, mimo času i datum a den v týdnu, zastávek dál po trase taky docela dost =D>

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 15:21
od hyaho
MM-Mikulovsky píše:.......Ovšem je otázka jestli pod tím kricím plastem není z boku pár cenťáků místa - dal by se vyrobit jeho nový výlisek v cca dolním metru (pod úrovní současného madla), ale z boku (od dveřního otvoru) s prolisem, do nějž by se vešly prysty ruky objímající přidané madlo těsně vedle současné plochy toho krycího plastu......
misto tam krapet je,ovsem pokud se nepletu tak tam neni zadny bocni profil (snadnejsi montaz svisle tyce) ke kteremu by se dala vyztuha a pak pres laminat madlo,ale mozna se pletu. Vse je k diskuzi,ale jekekoliv zasahy do vyroby jdou az s hodne velkym zpozdenim a vetsinou tezko zpetne.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 15:15
od hyaho
Par fotek transparentu na 9207 s poslednim nahranym SW
transparent_2.jpg
Nove usporadani zobrazeni vnitrnich transparentu v 9207, mozna uz konecna verze.
bok transp_2.jpg
Venkovni zobrazeni bocniho transparentu bez maleho brasky pri otevrenych dverich,totot otazkou zda je posledni verze,nebo se bude umistovat s temito transparenty i maly braska.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 14:42
od kruťák
Tak dnes se konečně dostalo ven na linku i něco jiného než starý známý blafy. "Z Rakouska" se vrátila 9233 a dnes jezdí na 401. pořadí linky 24. =D>

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 14:00
od MM-Mikulovsky
hyaho píše:Pokud je tohke opravdu postrech z provozu a vyskytuje se to u vetsiny starsich/hure se pohybujicich nastupujicich cestujicich tak potom to muze mit nejaky vliv na chod/nastaveni dveri, otazkou je kolik to prida navic k poruchovisti. Bohuzel dat jen madla jinde asi nepujde,konstrukce to nyni neumoznuje (zboku je jen laminat) a o dost by to snizilo nasupni prostor,coz nevim jak by se libilo jak normam tak panu ing.Kotasovi :) Zkusim se na to schvalne zamerit. Uvidime jak si povedou na 9210.
Já jsem tento kolegův postřeh se dověděl nedávno a sám sem si jej ještě nedokázal ověřit - proto jsem se tu tázal, jestli si toho někdo nevšiml také.
Jen jinam bych madla nedával - ty současná mají užití během jízdy a při výstupu. Ovšem je otázka jestli pod tím kricím plastem není z boku pár cenťáků místa - dal by se vyrobit jeho nový výlisek v cca dolním metru (pod úrovní současného madla), ale z boku (od dveřního otvoru) s prolisem, do nějž by se vešly prysty ruky objímající přidané madlo těsně vedle současné plochy toho krycího plastu. PS: Pokusím se dnes vyfotit a zítra dokreslit a zde obrazně ukázat.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 12:55
od hyaho
MM-Mikulovsky píše:Ani nechytají, ale za ně přímo do vozu (dle sledování jednoho kolegy) vytahují (36čísel z nástupní plochy ve vozovce jsou totiž vlastně dva průměrné typové schody o výšce 18cm), čímž s nima musí rozhodně zalomcovat a je-li jejich tuhost (spíše však jejich mechanismu či nejpravděpodobněji jejich uchycení k němu) skutečně tak chabá, jak sám píšeš, tak kolegův postřeh bude správný.
Žel madla z vnitřní strany rámů dveří nejsou k tomuto užití vhodná - jsou z vněšku daleko a navíc vysoko!
Pokud je tohke opravdu postrech z provozu a vyskytuje se to u vetsiny starsich/hure se pohybujicich nasupujicich cestujicich tak potom to muze mit nejaky vliv na chod/nastaveni dveri,otazkou je kolik to prida navic k poruchovisti. Bohuzel dat jen madla jinde asi nepujde,konstrukce to nyni neumoznuje (zboku je jen laminat) a o dost by to snizilo nasupni prostor,coz nevim jak by se libilo jak normam tak panu ing.Kotasovi :) Zkusim se na to schvalne zamerit. Uvidime jak si povedou na 9210.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 12:35
od matti
Ale sluší jí němčina, kéž by se dostala do toho Chemnitzu :)

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 12:06
od thriller2
hyaho píše:
MM-Mikulovsky píše:Dnes (vlastně již včera) po 16. hodině 9233 vyjela po l.4 z od Čechova náměstí a za Otakarkou DC odbočila po l.6. Na vnějších transparentech bylo č.2 (ostatní jsem žel nepřečetl) a navíc vzadu měla sejmutou plentu uchycení sřáhla a něco tam bylo uchyceno a zakrývalo zasahovalo to až pod číslo (zakrývalo to stříbrný střed masky).
Neví někdo něco o účelu této jízdy, při níž určitě byli v salónu nějací lidé?
Byla to propagacni jizda Skodovky pro Nemeckeho zakaznika, v transparentech byly nahrane Nemecke data,proto linka c.2 :)
Fotky jsou v Na znamení. Měla orientaci "2 Ffriedrich Engels Platz", což je konečná dvojky ve Vídni.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 02.10.2011 11:47
od MM-Mikulovsky
hyaho píše: Osobne si nemyslim ze by poruchovost stoupla diky tomu ze se cest.chytaji za kridla. Spis potiz je v tom (ciste osobni pocit - radeji nezalozeny na nicem :) ) ze je mala tuhost kridel, mechanizmus dveri je prilis humpolacky a hlucny,koordinace pohonu pri zavirani taky nic moc a celkove dvere si neudrzi nastavni......
Ani nechytají, ale za ně přímo do vozu (dle sledování jednoho kolegy) vytahují (36čísel z nástupní plochy ve vozovce jsou totiž vlastně dva průměrné typové schody o výšce 18cm), čímž s nima musí rozhodně zalomcovat a je-li jejich tuhost (spíše však jejich mechanismu či nejpravděpodobněji jejich uchycení k němu) skutečně tak chabá, jak sám píšeš, tak kolegův postřeh bude správný.
Žel madla z vnitřní strany rámů dveří nejsou k tomuto užití vhodná - jsou z vněšku daleko a navíc vysoko!