Stránka 23 z 518
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 07.6.2018 6:10
od demon
Vono to celý má ještě jeden vedlejší produkt - jak ti ta voda neodteče ven, tak ti ještě před protečenim do salónu vykoupe veškerý kabeláže na střeše a rázem z toho máš tuhle hezkou poruchu pomocných pohonů, támhle nízkej izolační stav, takže ti panel k práci vyhrává všemožnejma krásnejma barvičkama.
Hezky to maj soudruzi ze z Plzně vymyšlený, jen co je pravda...
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 06.6.2018 15:49
od Karosák
Díky za tip
To je neskutečný....
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 06.6.2018 12:59
od Petr
parrot píše:Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník?
Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.
Nejsou gumičky, Kubrte
Aneb jsou tam takové molitanové špunty, které se zanáší špínou. Je třeba je měnit. Nové zatím nejsou. Ale každopádně....
Stačí každou konečnou klimatizaci na chvíli vypnout, v systému klesne tlak a voda samovolně odteče odtokovými otvory....
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 05.6.2018 16:12
od parrot
Chlapi je už v běhu nějaké řešení (odstranění příčiny), aby si cestují s sebou za pěkného počasí do 15T4 nemuseli brát deštník?
Zejména v posledním článku bývá ze stropu pěkná sprška.
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 01.5.2018 22:14
od demon
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 01.5.2018 21:08
od fricoolinek2
Dokázal by někdo říct přibližný poměr před-facelifových 15T s plastovými x dřevěnými sedačkami? Nemá už jich plast většina?
A u dřevokachen se nějaký výměny za (předpokládám) plastový Fainsy dělaly?
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 24.4.2018 15:38
od 9001
Redbaer: A ono jiná tramvaj od jiného výrobce není slepenec?
A agenturní budou taky všude...
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 24.4.2018 14:25
od Redbar
.....jsem ty tramvaje pomáhal vyrábět....bych vám mohl vyprávět neuvěřitelné historky z výroby....ale to by si mě pak taky mohli najít...
..ale asi tak,stručně řečeno,co chcete čekat od výrobku sestavenýho několika dodavateli...třeba topení pod sedačkama vymyslel nějakej inženýr doma ve sklepě a podařilo se mu to střelit podniku...rámy a konstrukce se vařej někde,podvozky s brzdama se dělaj zase jinde,plasty a komplet obložení...všechno to je k sobě poslepovaný,ale nikdo neví jak dlouho to vydrží...komunikační linky po voze...to máte kamery,dveře,označovače,pohony,brzdy...a vřechno to dělaj agenturní...takže jak asi vypadá kvalita odvedené práce že...půl roku jsem jezdil na Pankrác a do Vokovic,každej den,každou noc když přijel zátah se něco posralo...jednou jedinkrát se stalo že nebylo co dělat...pak další peklo v Turecku...každej večer nějaký chyby...dveře,podvozky,trakce,pískování....furt něco hořelo nebo nefungovalo...ale všichni se tvářej jako že je vše v pořádku....je to všechno šitý horkou jehlou a nikdo rozhodně nemůže být hrdý na značku Škoda jako tomu bylo v minulé době...těžko vyrábět kvalitní výrobek když managementu jde jen a jen o peníze v první řadě a kvalita je mu u ******,když na dílnách vládnou poměry kdy si každej hraje na svým písečku a snaží se přehodit svoji nekvalitní práci na vedlejší oddělení...to už není stará dobrá Škodovka kde se každej znal s každym a byl hrdej na to že je škodovák...ta rychlá doba semlela všechno...i kvalitní českou práci na kterou jsme mohli být hrdí...my staří brzy odejdeme a vám mladým tu zůstane jen zdevastovaný svět....
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 31.3.2018 19:38
od DavidD
demon píše:Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.
Právě že na toto se při výzkumu přišlo..
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 31.3.2018 12:52
od demon
Tak jelikož je to nejvíc potřeba v oblouku a právě v oblouku je četnost výskytu žlábkových kolejnic zdaleka nejvyšší a ani v budoucnu se na tom nic měnit příliš nebude, tak mě nenapadá k čemu je ten výzkum vůbec dobrý, tedy pokud to soudruzi dalším pokračováním výzkumu v budoucnu nevyladí i pro použití u žlábkových kolejnic.
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 30.3.2018 22:47
od DavidD
von Špilberk píše:No a co je s
tímhle Praha to nechce nebo Škodovka to nechce nebo to nepomáhá tolik, kolik by bylo potřeba
Nebo to ještě není připraveno k běžnému provozu
Výsledky výzkumu synchronizovaného řízení pohonů v podvozku tramvaje s nezávisle otáčivými koly spolu korespondují v etapách teoretických i experimentálních. Z rozboru výsledků je zřejmé, že synchronizovaným řízením lze dosáhnout nezanedbatelného efektu v redukci vodicích sil a tím i v redukci opotřebení kol a kolejnic až o desítky procent.
Bo hlavní problém je, že to funguje na kolejnicích typu s49, na žlábkových již tolik ne.. tedy v Praze to prozatím má velice omezené možnosti použití..
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 30.3.2018 18:12
od Bobik
No a si se nějak nedaří, bo sám víš, co to zatím dělá....
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 30.3.2018 11:18
od von Špilberk
No a co je s
tímhle Praha to nechce nebo Škodovka to nechce nebo to nepomáhá tolik, kolik by bylo potřeba
Nebo to ještě není připraveno k běžnému provozu
Výsledky výzkumu synchronizovaného řízení pohonů v podvozku tramvaje s nezávisle otáčivými koly spolu korespondují v etapách teoretických i experimentálních. Z rozboru výsledků je zřejmé, že synchronizovaným řízením lze dosáhnout nezanedbatelného efektu v redukci vodicích sil a tím i v redukci opotřebení kol a kolejnic až o desítky procent.
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 29.3.2018 6:30
od Bobik
Plus samozřejmě skluzovka, která je založená na porovnávání rozdílnejch otáček kol (bo jinak to vlastně ani nejde) a naučit ji, aby poznala kdy jde o skluz/smyk a kdy o oblouk není vůbec jednoduchý.
Re: Škoda 15T ForCity
Napsal: 28.3.2018 20:37
od trainzjohny
jeffer píše:T3R.P: 16,25 t, tj. cca 4 t na nápravu
15T: 42 t, tj. cca 5,25 t na nápravu
(14T: 38 t, tj. cca 6,4 t na nápravu)
a to sú len pohotovostné hmotnosti
A teď ještě ten větší problém - VÝKON:
T3R.P = 40kw na nápravu
14T = 90kw na nápravu
15T = 90kw na pár kol
A totéž pak platí i na brzdu, k tomu si připočtěme "geniální" systém brzy 15T kde čelisti nastoupí až poté co tramvaj elektricky zastaví na 0 a vyjde vám, proč má 15T problém. On není v tom, že by se ta kola ojížděla, ale že se laicky řečeno urvou, a to jak psal Demon klidně i po několika týdnech provozu.