Stránka 371 z 514

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 21.4.2010 22:53
od Radim7227
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti ... &Itemid=45
Tramvaj Škoda ForCity 15T stojí před lodí pankrácké vozovny. Do depa nesmí – na zdejší jedenácté koleji se totiž téměř propadla!

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 18.4.2010 16:11
od kasme
9201 v 11.25 odjíždí ze smyčky Sídliště Barrandov
VIDEO s "odborným" komentářem :) http://www.stream.cz/video//457740-skod ... barrandove
FOTO: http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/smes/1004/15t/

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 16.4.2010 1:01
od Bald
P_V píše:Více smyslu by dávala ta MOpova verze, protože tahle dvojkolí jsou asi méně zatížená.
To je pravda, ale to jde odladit, pokud máš na mysli skluz nebo tahy. Možná i to je příčina těchhle spekulací. Já jsem nikdy nepochopil ten šum okolo tohoto vozu. Asi právě proto jsem očekával víc, než čeho jsem se dočkal. Ale pražskej design se mi líbí víc než ta Riga, abych taky vyjádřil svůj názor na vzhled. Tramvaj se netváří jako Hyundai, ale má agresivní vzhled. Oproti mírumilovným KT8 a otlemeným sarančatům je to dravec na kolejích (to abych nebyl za patnáctkovýho kverulanta :D ).

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 16.4.2010 0:43
od Bald
jo, je to stejný jako Riga. Nechápu, kdo vypustil do světa takovej nesmysl, že se vynechaj krajní motory. K čemu by to bylo dobré? Strach z nehod - možná. Ale jeden celej podvozek = absence trakční jednotky se všim všudy, s chlazením, kabeláž k podvozku a takový ty věci. Jistě - jeden kontejner by mohl živit vždy jednu osu dvou podvozků (2+3, 4+5...), pak by se taky ušetřil celý agregát. A články by byly takovej pojízdnej elektrickej a vodovodní kolektor 8-)
Možná by se dalo uvažovat i o odstranění hydrauliky z toho podvozku, 6 os na zajištění jistě stačí. Otázka je, co na to normy, DÚ.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 16.4.2010 0:23
od Hhoonnzzaa
Mě dává více smyslu verze pana demona, pokud si to výrobce zkouší pro Rigu, tak by byl nehnaný první podvozek viz:http://www.youtube.com/watch?v=v70euhEN_6A

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 23:46
od P_V
Více smyslu by dávala ta MOpova verze, protože tahle dvojkolí jsou asi méně zatížená.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 23:12
od demon
MOp píše:light verze - prvni a posledni naprava nema motory.
Wow, tak moje informace je jiná, ale netrvám na její správnosti. MOp má asi spolehlivější zdroj...

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 23:06
od MOp
light verze - prvni a posledni naprava nema motory.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 23:04
od demon
MOp píše:Pozor, 9207 je odlehcena pouze pro ucely vyrobce a provedeni testu! Praze by mela byt dodana jako heavy.
Tak jest, tedy nikoliv "by měla být", ale bude.
Lister píše:Může prosím někdo objasnit v čem spočívá light verze? Zdejší vyhledávání mi odpověď nedalo.
V absenci motorů a pohonu prvního podvozku.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 23:03
od Lister
Může prosím někdo objasnit v čem spočívá light verze? Zdejší vyhledávání mi odpověď nedalo.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 22:58
od MOp
Pozor, 9207 je odlehcena pouze pro ucely vyrobce a provedeni testu! Praze by mela byt dodana jako heavy.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 22:48
od mart337
No ještě že se jedná o tu odlehčenou verzi. Na PA je 11. kolej (kde byla po celou dobu 9201) v současné době mimo provoz. Popraskaly některé soklíky pod kolejemi. Jestli jsem dobře pochopil, 9202 - 9206 nejsou odlehčené a mohly by nadělat rotyku.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 19:08
od Brejšín
Jo ,jo je to tak. Náhodně jsem potkal cestou na Pankrác. :^o

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 18:45
od MM-Mikulovsky
OMH píše:A dalším důvodem je počasí, je ošklivo, tak by zmokly :roll:
Počítám, že moknou i v Plzni - pod střechou se snad jenom montují, ale jsou jistě v oploceném střeženém areálu.
Když se odříznou VO a MO, tak by stály kde? Hlídal by je někdo např. v Braníku ve smyčce? Počítám, že i letos během probíhajících výluk přes prázdniny s odpojením vozoven od kolejové sítě budou vozy z nich přesunuty (tak jako loni z KO na PA a do HL) do jiných vozoven a tam opět zaberou celé jejich kolejové harfy před vraty hal!

A to jsem zvědaví jak rychle by se našel nějaký de..l, který by je počmáral. Stačilo mi vyprávění v kurzu jednoho instruktora, jak na Zvonařce hlídal 1. pražskou 14T, jenž tam "pózovala" v opačném směru (díky přejetí kolejové propojky v ulici Minské - obratiště Čechovo náměstí) pro nějakou reklamu. Na a ze Zvonařky dojela z/k onomu nejbližšímu kolejovému přejezdu po opačné koleji v noci před/po natáčení a byť natáčení trvalo pár hodin, tak tam tedy strávila celý den a onen kolega řidič si prý tehdy po úvaze sedl do kabiny nastavil do monitorů pohledy z kamer na celé oba boky a přímím pohledem hlídal čelo vozu. No nakonec mu ji prý někdo počmáral vzadu!
Absolut píše:MM-Mikulovsky:
1) No právě ve VO by mohly bejt uklizený a jezdit si vesele zkoušky na izolovaném kousku trati.
2) Slyšel jste správně, v jedné etapě se o tomto řešení vážně uvažuje.
1.) No potěš - to by mi těch zkoušejících kolegů bylo skutečně velmi, ale velmi líto. Mě stačilo předloni 1x udělat 10 koleček na výlukové lince 21 Modřany – Podolská vodárna a pěkně se mi motala palice! Jak jsem byl poté rád, že jsem ji již nedostal. (Kvůli velkému počtu kol na krátké trase je i u řidičů BUS "v oblibě" tzv. Výtah - linka 148 Pod. vodárna - Kavky, říkají "ještě že se v pracovních dnech jede občas na Budějárnu.")
2.) Díky za potvrzení info.

Re: Škoda 15T ForCity

Napsal: 15.4.2010 18:27
od demon
Absolut píše:No ona je předběhla jen tím, že už tady je, jinak vozy 9202-9206 vypadají dost hotově, jen není důvod je sem zas tak rychle cpát.
Však jo, předběhla je proto, že narozdíl od nich, ještě byla v takové fázi dokončování, umožňující zkoušku odlehčené verze...