Stránka 486 z 498

Re: Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 14:28
od Smurfx
demon napsal:To určitě nemá, odhalovat se bude (jestli...) maximálně nákres !

I když musim uznat, že něco na způsob LT38 by se mi osobně líbilo daleko víc než saranče...


Já tedy lituju, že 15T bude mít zase zcela jiný design. Design 14T je sice kontroverzní, ale mně se opravdu líbí. Už jsem se těšil, že budou nové nízkopodlažky alespoň trochu designově sjednocené, ale jak to vypadá, bude to něco zcela jiného. Ale šinkanzenu bych se nebál, to je fakt blábol novinářů :)

Re: Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 14:22
od demon
Smurfx napsal:To už má škodovka prototyp? ja myslel že má být nejdřív začátkem 2008 a to je ještě dost dlouhá doba.

To určitě nemá, odhalovat se bude (jestli...) maximálně nákres !

I když musim uznat, že něco na způsob LT38 by se mi osobně líbilo daleko víc než saranče...

Re: Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 14:10
od Smurfx
bokša napsal:Hypertajná tramvaj ... alespoň podle 24Hodin - http://www.24hodin.cz/assets/Archiv/21062007.pdf (strana 3)

Monstrum na obrázku dle autora "není monstrum, ale slušně vypadající tramvaj" - tak nevim :-/


I když to asi takhle vypadat nebude, tak by tady nějaká podobnost být mohla. Počet článků sedí a to čelo vypadá celkem Kotasovsky :) Abychom se nakonec nedivili jak to bude podobné.

V tom článku píšou, že by ji mohli příští týden odhalit. To už má škodovka prototyp? ja myslel že má být nejdřív začátkem 2008 a to je ještě dost dlouhá doba.

Re: Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 12:11
od bokša
P_V napsal:Jj, SKD ji dokonce má v katalogu náhradních dílů: http://www.skd.cz/tramvaje/LT38.htm


Já věděl, že jsem ji už někde viděl! No hlavně že maj chlapci o čem psát :evil:

Re: Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 11:50
od P_V
MOp napsal:Ubezpečím tě, že takto ta tramvaj 100% vypadat nebude. Tohle je tuším návrh LT38.
Jj, SKD ji dokonce má v katalogu náhradních dílů: http://www.skd.cz/tramvaje/LT38.htm

Re: Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 11:46
od MOp
bokša napsal:Hypertajná tramvaj ... alespoň podle 24Hodin - http://www.24hodin.cz/assets/Archiv/21062007.pdf (strana 3)

Monstrum na obrázku dle autora "není monstrum, ale slušně vypadající tramvaj" - tak nevim :-/

Ubezpečím tě, že takto ta tramvaj 100% vypadat nebude. Tohle je tuším návrh LT38.

Hypertajná tramvaj

OdeslatNapsal: 21.6.2007 11:36
od bokša
Hypertajná tramvaj ... alespoň podle 24Hodin - http://www.24hodin.cz/assets/Archiv/21062007.pdf (strana 3)

Monstrum na obrázku dle autora "není monstrum, ale slušně vypadající tramvaj" - tak nevim :-/

OdeslatNapsal: 20.6.2007 21:27
od PvvS
majkrosoft918 napsal:co sem slysel tak 15T bude mit chlazeny podvozky nejakou tekutinou,jak vydim tak skodovka si dela pokusne kraliky pro prahu

Nepletl bych si to s ULFem, i siemens ted prechani na vzduchem chlazeny motory (T613 proste jede)

OdeslatNapsal: 20.6.2007 21:15
od demon
majkrosoft918 napsal:co sem slysel tak 15T bude mit chlazeny podvozky nejakou tekutinou,jak vydim tak skodovka si dela pokusne kraliky pro prahu

No jo, už se těšim, jak v zimě nevyjedou vozy 15T, protože jim zamrzla chladící kapalina motorů...
To bude teprve pořádný sousto pro investigativní novináře Primy, namísto nevhodnýho designu, jakej svět neviděl... :roll:

OdeslatNapsal: 20.6.2007 20:46
od majkrosoft918
co sem slysel tak 15T bude mit chlazeny podvozky nejakou tekutinou,jak vydim tak skodovka si dela pokusne kraliky pro prahu

OdeslatNapsal: 20.6.2007 19:49
od radek31
myslím si, že 15T může být obousměrná (pokud si to bude zákazník přát - mám dojem, že to říkal Tarant v tom rozhovoru na DPAreně), ale verze kterou si objednala Praha bude imho klasicky jednosměrná

OdeslatNapsal: 20.6.2007 19:46
od MOp
7080 napsal:Co mě zaráží na těch různých článcích, které jsem četl, tak by nová tramvaj 15T měla být jen s jednou kabinou. To by ale potom nemohla být obousměrná, takže kde je pravda?
Docela mě štve, jak různí novináři motají páté přes deváté, jen aby něco napsali.
Škoda 15T je modulární, tudíž může mít jednu či dvě kabiny. V první fázi vývoje je zatím pouze jedno stanoviště.

OdeslatNapsal: 20.6.2007 19:43
od 7080
Smurfx napsal:Vzhledem k tomu, že to má navrhovat Kotas bych žádnému Šinkanzenu nevěřil (jak píše 24 hodin a podobné plátky) Bude to něco takového, jako M1. Všechno co dělá Kotas vypadá stejně. Nevidím důvod, proč by se od svého stylu odchyloval. Takže velký sklo, usměvavý velký světýlka a je to. IMHO tedy přesně jako M1

Co mě zaráží na těch různých článcích, které jsem četl, tak by nová tramvaj 15T měla být jen s jednou kabinou. To by ale potom nemohla být obousměrná, takže kde je pravda?
Docela mě štve, jak různí novináři motají páté přes deváté, jen aby něco napsali.

OdeslatNapsal: 20.6.2007 19:16
od Smurfx
Vzhledem k tomu, že to má navrhovat Kotas bych žádnému Šinkanzenu nevěřil (jak píše 24 hodin a podobné plátky) Bude to něco takového, jako M1. Všechno co dělá Kotas vypadá stejně. Nevidím důvod, proč by se od svého stylu odchyloval. Takže velký sklo, usměvavý velký světýlka a je to. IMHO tedy přesně jako M1

OdeslatNapsal: 17.4.2007 16:32
od Báža
I.am.good napsal:Na vnitřních otočných podvozcích budou dva čepy - vždy pro každý článek jeden. Fakt nechápu, jak to bude udělané, ale nechme se překvapit :)

Jestli jsem to z téhle věty dobře pochopil, tak by to mělo být udělané tak, jako to mají např. KT8, čili vnitřní podvozky by byly společné vždy pro dva články. Teď se možná pletu, ale není to princip Jacobsových podvozků?