Stránka 487 z 518

Re: T3R.P

Napsal: 22.3.2008 18:47
od fricoolinek2
DavidD píše:Dle zástupců společnosti Škoda co byli na veletrhu čvut ikariera, tak první prototyp bude v Praze v prosinci 2009.
To je až za 21 měsíců. Přijde mi, že by se s tím museli v Plzni děsně sr... (však víte, co chci říct :P ), ale je to jen můj laický pohled. Nicméně Škoda 14T se musela začít stavět někdy na počátku roku 2005 (nevím to tedy jistě, větší znalci mne jistě doplní/ opraví :) ) a v prosinci téhož roku už byla papalášská jízda s 9111.

Re: T3R.P

Napsal: 22.3.2008 18:26
od DavidD
dušan píše:Já bych to tak černě neviděl, pokud si dobře pamatuji, v době výběrového řízení (a dnes to nemusí platit) se mluvilo o dodávkách od roku 2009. Prototyp by měl být snad na jaře, ten se již staví, a pokud bude dobrá vůle na zkoušky, mohly by probíhat skoro nepřetržitě, odhaduji maximálně dva měsíce bez lidí, pak měsíc s lidmi a kilometry by to mělo. Mezitím by se mohly stavět skříně, na těch se asi nic měnit nebude, no a pak ta kompletace bude fofrem, osobně tipuji, že do konce příštího roku by tu mohli být první sériové kusy. A díky nové hale, kterou škoda bude letos mít, je reálný i ten počet 50 kusů ročně, i když VŘ bylo psáno do roku 2018 na 250 kusů, takže času dosti.
Ale to vše jsou představy jednoho absolutně laicky myslícího člověka.
Dle zástupců společnosti Škoda co byli na veletrhu čvut ikariera, tak první prototyp bude v Praze v prosinci 2009.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 18:23
od Jabberwocky
Též bych si dovolil poprosit o zaslání na SZ. Díky!

15T

Napsal: 22.3.2008 18:22
od dušan
KGX 63 píše:Vzhledem k tomu, že 15T ještě není ani prototyp, nějaký čas bude trvat oživování, následně zkušební provoz bez cestujících, pak zkušební provoz s cestujícími... Zkrátka sériová výroba tak cca za dva roky. A ani potom Škodovka asi nezvládne dodávat 50 vozů ročně, takže nová RP ještě asi budou potřeba.
Já bych to tak černě neviděl, pokud si dobře pamatuji, v době výběrového řízení (a dnes to nemusí platit) se mluvilo o dodávkách od roku 2009. Prototyp by měl být snad na jaře, ten se již staví, a pokud bude dobrá vůle na zkoušky, mohly by probíhat skoro nepřetržitě, odhaduji maximálně dva měsíce bez lidí, pak měsíc s lidmi a kilometry by to mělo. Mezitím by se mohly stavět skříně, na těch se asi nic měnit nebude, no a pak ta kompletace bude fofrem, osobně tipuji, že do konce příštího roku by tu mohli být první sériové kusy. A díky nové hale, kterou škoda bude letos mít, je reálný i ten počet 50 kusů ročně, i když VŘ bylo psáno do roku 2018 na 250 kusů, takže času dosti.
Ale to vše jsou představy jednoho absolutně laicky myslícího člověka.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 18:05
od Beatlesák
Prosím, pokud někdo máte ty vizualizace 15T, pošlete soukromě na mail nebo SZ. Díky :)

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 17:37
od Lister
Evidentně to někdo pustil omylem. Předpokládám, že to tam admin připravoval a nečekal, že někdo bude tak rychlý. :D Určitě to mělo jít ven až v úterý. Všechny tři fotky mám... :wink:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 17:26
od Tindo
:( asi jsem přišel pozdě

Edit: Děkuji všem, kteří byli tak hodní a obrázky mi poslali.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 17:25
od admirak
Celkem fér vzhled, ale nevím důvod proč to teď zmizelo ze stránek škodovky.

Re: 15T

Napsal: 22.3.2008 17:24
od Tindo
8750 píše:Tak jsme se konečně dočkali...
http://www.skoda.cz/holding/novinky/tra ... d2369.html
http://www.skoda.cz/holding/novinky/hla ... d2373.html
Ty odkazy mi nejdou, je k tomu nějaký zvláštní důvod, jsou tajné jen pro vyvolené co se mohou přihlásit?

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 17:08
od fricoolinek2
Zatím to vypadá dobře, =D> uvidíme dál :wink: Co se týče interiéru, jsem jednoznačně pro variantu č.2, tedy čalouněné sedačky z plastu, to dřevo by patřilo tak do 3. tř. osobního vlaku z roku 1950 (nebo jako k jídelnímu stolu v bejváku - můžete si vybrat :lol: ) a ne do tramvaje z 21. století. Držím Škodě 15T a všem, kterým se na jejím vzniku podíleli (takže určitě také panu ing. Tarantovi) hodně štěstí v dalších fázích vývoje. :wink:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 16:54
od Markus
Jsem moc zvědavý na fotky z výroby. Na obrázku se mi souprava moc líbí. Z interiéru moc moudrý nejsem, vypadá to ale že by tam mohlo být více místa kde se člověk může ve stoje upíchnout bez toho aby musel neustále uhybat lidem co chtějí nastoupit/vystoupit (narážím teď zejména na dementní interiér citibus harmoniky, ale 14T je hned v závěsu hlavně tou přední částí). Závěr, to co je o 15T zatím známo se mi zamlouvá.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 16:51
od Martin
=D> Pěkné, líbí se mi to. A i ten původní návrh, co visel na K-Reportu, byl pěkný. Jenom drobnost - prohodil bych bílou a šedou mezi sebou, aby se to víc podobalo barevné koncepci KT8 a T6. Ale to jenom názor jednotlivce.
Dřevěná sedadla na podívání vypadají pěkně, ale při kvalitě našich tratí to substrát pěkně přotřese, radši si posedím na měkkém. :) No, dřevěný strop mi přijde jako kýč. Takže v tomhle vidím praktičtější a elegantnější variantu 2) - platové sedaček s potahem a nerezový strop. Zrcátka vypadají libově, jsem zvědav, jestli se ujmou. :?:
Možná jsem idealista, ale doufám, že si na výrobě tohodle vozítka dá víc zaležet na řemeslném provedení. [-o<

A že do toho ryju: ten poloPTG je takhle v definitivní podobě (kloub dozadu)?

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 16:34
od 9001
K moderátorům. Nestálo by za založení úplně nové téma Škoda 15T? Vzhledem k tomu, že už je představena, tak se tu o ostatních typech škodovek moc psát nebude.

JInak k samotnému vozu =D> =D> =D> Oproti 14T vzhledově nesrovnatelná.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 16:28
od 8251
Kéžby ta 15T byla ve vokovicích,chtěl bych se s něčim novým projet.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 22.3.2008 16:24
od XSC
S vybočováním to horší než KT být nemůže, vůz je o něco užší. Také bych volil variantu 2, ale líbila by se mi verze s koženkovými sedačkami, jako je zkoušena u busů. Stále zde zůstávají rozevírající se tyče pro držící se cestující, což mi přijde nepříjemné - nutí to se předklánět nad sedačky.