Škoda 15T ForCity

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Topper v 29.1.2007 12:16

Smurfx napsal:Aha, přišlo mi to jako ten starší typ. Pokud má opravdu otočné podvozky, tak je interiér poměrně dobrý, pokud navíc vezmeme v úvahu menší šířku. Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15T @3644


Rekl bych, ze vety "Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15T" a " Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily." moc k sobe nejdou.
Pokud jde o metro, nevim jak to tam vypada ted (na C se moc nedostanu), ale lide meli tendenci stat vsude jinde, nez u podelnych sedacek.
Topper
Uživatel
 
Založen: 13.1.2006 9:20
Bydliště: Uvaly

Odeslatod Smurfx v 29.1.2007 11:29

JaHu napsal:Na té fotce je NGTD12DD z let 2003 - 2005. Tato tramvaj má otočné podvozky. V letech 1995 - 1998 byly dodávávány NGT6DD (5 článků, koncepčně vpodstatě Vektra) a NGT8DD (7 článků), oba typy s pevnými podvozky. 1,5 sedadla jsou až v tram od r. 2003, ve starších prý byly 2x 2 sedadla a lidé si stěžovali na úzké uličky. Je taky třeba vzít v úvahu, že drážďanské tramvaje jsou užší než pražské, tuším že jen 2,25 m. Kvůli šířce se tam taky nedodávaly T3D, ale T4D.


Aha, přišlo mi to jako ten starší typ. Pokud má opravdu otočné podvozky, tak je interiér poměrně dobrý, pokud navíc vezmeme v úvahu menší šířku. Dobrá práce, kéž by takhle nějak vypadala 15T @3644
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod JaHu v 29.1.2007 11:24

Smurfx napsal:No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede


Na té fotce je NGTD12DD z let 2003 - 2005. Tato tramvaj má otočné podvozky. V letech 1995 - 1998 byly dodávávány NGT6DD (5 článků, koncepčně vpodstatě Vektra) a NGT8DD (7 článků), oba typy s pevnými podvozky. 1,5 sedadla jsou až v tram od r. 2003, ve starších prý byly 2x 2 sedadla a lidé si stěžovali na úzké uličky. Je taky třeba vzít v úvahu, že drážďanské tramvaje jsou užší než pražské, tuším že jen 2,25 m. Kvůli šířce se tam taky nedodávaly T3D, ale T4D.
JaHu
Uživatel
 
Založen: 17.5.2006 7:58

Odeslatod Smurfx v 29.1.2007 11:11

Topper napsal:Podelne sezeni, to je kapitola sama pro sebe. Staci se podivat na jednotlive dodavky M1. U nas se vzdy slo proti proudu.


To s těmi M1 jsem nějak nepochopil. Podélné sedačky v metru nijak nevadí, naopak prostor zvětšují. Metro není tak úzké jako 14T a tudíž si mezi příčné sedačky může stoupnout dost lidí.
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod Topper v 29.1.2007 10:50

Smurfx napsal:No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede


Podelne sezeni, to je kapitola sama pro sebe. Staci se podivat na jednotlive dodavky M1. U nas se vzdy slo proti proudu.
Topper
Uživatel
 
Založen: 13.1.2006 9:20
Bydliště: Uvaly

Odeslatod Smurfx v 29.1.2007 10:28

Topper napsal:to je take jedina vyhoda teto tramvaje. 1,5 sedacky to ma take. Ulicky uzke. A ty bedny pod sedackama, bez komentare. to je tramvaj pro trpasliky. No, ale jak to jinak udelat, ze? :oops:


No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod Topper v 29.1.2007 10:17

Smurfx napsal:Vzadu je pěkně vidět malinký schůdek. Tomu říkám přijatelný schod do části s vyšší podlahou a ne ten Mt.Everest co tady máme :)


to je take jedina vyhoda teto tramvaje. 1,5 sedacky to ma take. Ulicky uzke. A ty bedny pod sedackama, bez komentare. to je tramvaj pro trpasliky. No, ale jak to jinak udelat, ze? :oops:
Topper
Uživatel
 
Založen: 13.1.2006 9:20
Bydliště: Uvaly

Odeslatod Smurfx v 29.1.2007 9:47

MOp napsal:melo by to vypadat nejak takto. jaka bude realita se nechme prekvapit..
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/dre ... en-018.jpg


Vzadu je pěkně vidět malinký schůdek. Tomu říkám přijatelný schod do části s vyšší podlahou a ne ten Mt.Everest co tady máme :)
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod MOp v 29.1.2007 8:04

melo by to vypadat nejak takto. jaka bude realita se nechme prekvapit..
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/dre ... en-018.jpg
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Odeslatod 8750 v 29.1.2007 7:46

Já si interiér 15Tpředstavuji asi jako citybus/citelis. Pár NP sedaček, v části nad podvozky úzká nízkopodlažní ulička (třeba i sve sklonu) a sedadla 2xdvojsedadlo na vysokém schodě.
Uživatelský avatar
8750
Uživatel
 
Založen: 17.12.2005 14:54

Odeslatod Jabberwocky v 28.1.2007 15:08

DavidD napsal:No tak nekoukej z okna, třeba to přejde....

:-)
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Odeslatod DavidD v 28.1.2007 14:16

Jabberwocky napsal:Jenom to podélné sezení je při dynamických schopnostech 14T dost opruz. Mne bolí za krkem už po dvou zastávkách :-(
No tak nekoukej z okna, třeba to přejde.... :lol:
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod Jabberwocky v 28.1.2007 14:04

Jenom to podélné sezení je při dynamických schopnostech 14T dost opruz. Mne bolí za krkem už po dvou zastávkách :-(
Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
 
Založen: 27.5.2005 9:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Odeslatod Smurfx v 28.1.2007 13:20

MKzB napsal:P.S. Jezdím zásadně ve VP části.


jj, já taky, vždycky je tam volno, i když je tramvaj narvana :D
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod MKzB v 28.1.2007 13:10

100% LF sice vypadá efektně, dobře se to opěvuje, rychleji se vyměňují cestující, ale to je asi všechno. Raději mám dva schody po kterých vyjde i částečný invalida a sedadla napříč s efektivně využitým interiérem, než jeden vysoký schod, který dělá problémy i některým mladým.
Zatím to vidím spíše tak, že koukáme, co se děje na západě (EU=náš vzor!) a potom se opičíme (nejen v oblasti MHD), přitom české podmínky mají úplně jiná specifika.
Jenomže to by ti tam nahoře museli mít páru o životě obyčejného člověka. Měli by se občas projet tramvají, a ne se vozit v limuzínách s majáčky. Měli by se zamyslet nad účelem nízkopodlažnosti.
P.S. Jezdím zásadně ve VP části.
Naposledy upravil MKzB dne 28.1.2007 15:46, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
 
Založen: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron