Re: 15T, 16T a odvozené typy
Napsal: 28.12.2007 9:10
Nechci vám kazit radost, ale tenhle vůz má stále číslo 4002, nikoli 4101.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1231
Reklamní vůz 4101 (ex 3068), v roce 1977 přečíslován na 4002 je od roku 1987 v depozitáři historických vozů jako rezerva pro další možné využití, takže trojitou shodu máme.Karotka píše:Existuje ještě "pojízdný billboard" ponorka č. 4101? Jestli ano, tak máme trojitou shodu.
Mimochodem v počátcích PIDu se mohly shodovat busy "ostatních" dopravců s metrem Ečs.
Před několika lety to nebyla výjimka... B741 a B941 přišly dříve, než se začalo s GO T3. Namátkou 6092, 6124, 6138, 6139, 6142, 6228, 6230.trainzjohny píše:Ne, nejvyšší cityhnus je 6552 a takové T3 už nemáme, jediné 6149 asi ještě bude jako 741 i jako muzejní kus T3, ale to nepočítám. Nejdnalo se o vozy provozní a nejezdily spolu.Oskar píše:Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
Ano, rekonstrukce meter se vlastně velmi hojně dvojí s busy, přecijen se v tomto číslování tak neorietuju a tohle mi unikloFořtík píše: To je ovšem velký omyl. Shoda čísel je také mezi Citybusy a rekonstruovanými soupravami metra. Zcela konkrétně si vzpomínám (jako příklad) na jeden řepský citybus ev.č. 3261 a 81.71M toho samého evidenčního čísla, který slouží jako vložený vůz na trase B.
Ne, nejvyšší cityhnus je 6552 a takové T3 už nemáme, jediné 6149 asi ještě bude jako 741 i jako muzejní kus T3, ale to nepočítám. Nejdnalo se o vozy provozní a nejezdily spolu.Oskar píše:Možná by se taky našel nějaký autobus 6XXX a jemu odpovídající tétrojka.
To je ovšem velký omyl. Shoda čísel je také mezi Citybusy a rekonstruovanými soupravami metra. Zcela konkrétně si vzpomínám (jako příklad) na jeden řepský citybus ev.č. 3261 a 81.71M toho samého evidenčního čísla, který slouží jako vložený vůz na trase B.trainzjohny píše:Myslím metro,protože krom nepochopitelného duplicitního číslování busů a T3SUCS (7XXX) se totiž u podniku stená čísla nenosí a to dokonce ani v rámci PIDu.
Myslím metro,protože krom nepochopitelného duplicitního číslování busů a T3SUCS (7XXX) se totiž u podniku stená čísla nenosí a to dokonce ani v rámci PIDu.Oskar píše:Rozumím dobře, že myslíš "M"? Vždyť snad každá složka DPP má své číslování, ne? Nebo je M1 nějaké vozítko JPT, o kterém zatím nevím?trainzjohny píše:Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1)
Rozumím dobře, že myslíš "M"? Vždyť snad každá složka DPP má své číslování, ne? Nebo je M1 nějaké vozítko JPT, o kterém zatím nevím?trainzjohny píše:Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1)
dovolím si tvrdit, že to číslo má být vtipnou variací na tradiční označení opravdických porsche (911)MF píše:tradici v dělání mezer mezi čísly a číslování začínající divně. třeba 9111
1xxx jsou krasiny V historii lze většině čísel přidělit vozy. Nejvíce děr je v řadách 4xxx (to ale využívají nyní M1) a 5xxx. Ovšem největší díra je 7293-7299.P_V píše:Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...
Taky klidně může navázat na 14T, tedy 9171 a výše. Ale klidně to může být těch 9201. DP čísly začínající na 9 zatím udržuje tradici v číslování kloubových vozů. Zároveň má tradici v dělání mezer mezi čísly a číslování začínající divně. třeba 9111, 8211. RT6 se mohly formálně přečíslovat a 14T mohly být od 9101... To samé v době dodávání RP s dnes již neexistujícími vozy 8200, 8201(ten však už nebyl dávno) a 8205 a RP mohla být od 8201.P_V píše:Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...fricoolinek2 píše:Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).
Máme takových nevyužitých sérií, počínaje 1xxx...fricoolinek2 píše:Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).