Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Smlouva je na 3-clankovou porsetru. Jedinna zmena by byl o okno delsi neseny clanek.Proxy píše:Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvají
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvajíMOp píše:Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.
Re: 15T, 16T a odvozené typy
A to "by měl nabízet" znamená "nejsme si jistí, ale říká se, že..." nebo "bylo by dobré, kdyby...."?
Re: 15T, 16T a odvozené typy
bokša: tak to je jednoznačně dobrá zpráva.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Ve Škodě uvažovat můžou, jen asi tyto města budou rozumná a nebudou mít zájem. Spíš půjdou cestou typu T3kůpele (wan).fricoolinek2 píše:Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Prosím, neví někdo výrobní a evidenční čísla tramvají 16T ?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
TAk jsem se šla mrknout na desing 13T a řeknu k tomu asi to, že zlatá naše mrcha. To je fakt hnus.
my skutečně nižší lidi na příčné tyče nedosáhanm ani v T3, takže mě ani nepřekvapuje jejich hodně vysoké umístění (asi Škodovka počítá s tím, že kaštani porostou).
my skutečně nižší lidi na příčné tyče nedosáhanm ani v T3, takže mě ani nepřekvapuje jejich hodně vysoké umístění (asi Škodovka počítá s tím, že kaštani porostou).
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Zápis z jednání komise pro cyklistickou dopravu:
8. Různé
Nový typ tramvaje pro Prahu by měl nabízet i řešení přepravy jízdních kol.
http://doprava.praha-mesto.cz/(4pf1vs45 ... -138173736
8. Různé
Nový typ tramvaje pro Prahu by měl nabízet i řešení přepravy jízdních kol.
http://doprava.praha-mesto.cz/(4pf1vs45 ... -138173736
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
15T má oddělenou kabinu ve stylu lokomotivy (přístupem)Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
15T bude mit oddelenou kabinu ridice stejne jako 14T
Re: 15T, 16T a odvozené typy
První vizualizace 14T, co se v tisku publikovaly, měly dvoje přední dveře. Takže se tam něco zvrtlo hned dvakrát.Markus píše:Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Jak to bude u 15T nevím, ale u 14T si pražský DP přál aby kabina řidiče měla své vlastní dveře a aby kabina byla pevně oddělena od cestujících. Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl. U 15T je naděje že se už od začátku bude s tímto požadavkem při designu pracovat a výsledek bude elegantnější.Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).