Stránka 496 z 518

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 26.12.2007 16:32
od fricoolinek2
Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 14.12.2007 10:39
od adam_r
Proxy píše:Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvají :shock:
Smlouva je na 3-clankovou porsetru. Jedinna zmena by byl o okno delsi neseny clanek.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 14.12.2007 10:30
od Proxy
MOp píše:Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.
Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvají :shock:

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 13.12.2007 15:44
od S_M_Lomoz
A to "by měl nabízet" znamená "nejsme si jistí, ale říká se, že..." nebo "bylo by dobré, kdyby...."?

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 13.12.2007 15:34
od pawel
bokša: tak to je jednoznačně dobrá zpráva.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 13.12.2007 0:29
od MOp
Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 13.12.2007 0:24
od MF
fricoolinek2 píše:Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)
Ve Škodě uvažovat můžou, jen asi tyto města budou rozumná a nebudou mít zájem. Spíš půjdou cestou typu T3kůpele (wan).

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 12.12.2007 23:59
od JANEK L.
Prosím, neví někdo výrobní a evidenční čísla tramvají 16T :( ?

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 12.12.2007 23:34
od fricoolinek2
Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 12.12.2007 19:04
od 2217
TAk jsem se šla mrknout na desing 13T a řeknu k tomu asi to, že zlatá naše mrcha. To je fakt hnus. :(
my skutečně nižší lidi na příčné tyče nedosáhanm ani v T3, takže mě ani nepřekvapuje jejich hodně vysoké umístění (asi Škodovka počítá s tím, že kaštani porostou).

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 12.12.2007 17:40
od bokša
Zápis z jednání komise pro cyklistickou dopravu:

8. Různé
Nový typ tramvaje pro Prahu by měl nabízet i řešení přepravy jízdních kol.

http://doprava.praha-mesto.cz/(4pf1vs45 ... -138173736

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 17.10.2007 23:32
od Smurfx
Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
15T má oddělenou kabinu ve stylu lokomotivy (přístupem) :)

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 17.10.2007 23:17
od MOp
15T bude mit oddelenou kabinu ridice stejne jako 14T

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 17.10.2007 20:57
od P_V
Markus píše:Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl.
První vizualizace 14T, co se v tisku publikovaly, měly dvoje přední dveře. Takže se tam něco zvrtlo hned dvakrát.

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 17.10.2007 20:35
od Markus
Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
Jak to bude u 15T nevím, ale u 14T si pražský DP přál aby kabina řidiče měla své vlastní dveře a aby kabina byla pevně oddělena od cestujících. Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl. U 15T je naděje že se už od začátku bude s tímto požadavkem při designu pracovat a výsledek bude elegantnější.