Re: 15T, 16T a odvozené typy
Napsal: 26.12.2007 16:32
Jaké číslo by mohla získat první pražská 15T? U mne vede číslo 9201 (upřímně jsem s tímhle číslem počítal už pro 9111).
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=1231
Smlouva je na 3-clankovou porsetru. Jedinna zmena by byl o okno delsi neseny clanek.Proxy píše:Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvají
Tak to jsem zvědavý, co tedy Škodovka dodá do Brna, neb tam je uzavřená rámcová smlouva i na dodávky 20metrových tramvajíMOp píše:Na tento dotaz mi bylo před nějakým tím časem odpovězeno - momentálně o tom neuvažujeme.
Ve Škodě uvažovat můžou, jen asi tyto města budou rozumná a nebudou mít zájem. Spíš půjdou cestou typu T3kůpele (wan).fricoolinek2 píše:Neuvažují ve Škodě i o výrobě nějaké kratší tramvaje stejné koncepce jako 15T, o kterou by mohl být zájem v menších městech (Plzeň, Liberec, Most???...)
15T má oddělenou kabinu ve stylu lokomotivy (přístupem)Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
První vizualizace 14T, co se v tisku publikovaly, měly dvoje přední dveře. Takže se tam něco zvrtlo hned dvakrát.Markus píše:Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl.
Jak to bude u 15T nevím, ale u 14T si pražský DP přál aby kabina řidiče měla své vlastní dveře a aby kabina byla pevně oddělena od cestujících. Problém 14T vidím v tom že se tento zásah dělal do již existujícího designu a tento fix se podle mě příliš nepovedl. U 15T je naděje že se už od začátku bude s tímto požadavkem při designu pracovat a výsledek bude elegantnější.Vašek píše:Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).