Stránka 497 z 518

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 17.10.2007 18:33
od Vašek
Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).

Re: 15T, 16T a odvozené typy

Napsal: 12.10.2007 19:42
od Quetzalcoatl
A na Dolním Dvořišti čekal trailer s 03T směr Sardínie. Asi byl expediční den, nepřivezli něco i nám? :)

Napsal: 11.10.2007 23:13
od scoffer
Dneska ve 22.40 na Jižní spojce směr P 10 u Barrandovského mostu byla přavážená 16 T pro polskou Wrocław. Snad jsem dobře videl :roll:

Napsal: 05.10.2007 16:13
od demon
Dle informací z brněnské diskuze jim při zkratové zkoušce zkolabovala jejich nejnovější chlouba "Adélka". :lol:
Údajně cosi vyhořelo...

Napsal: 12.9.2007 9:23
od jara
Smurfx píše:Koukám, že 1,5 sedačky zázrakem zmizely. To bude asi tím, že Brňáci nemají metro a tramvaje se nemají kam propadat vinou vysokých nápravových tlaků :D
V tomhle případě by snad bylo dobré, kdyby ty sedačky dali uplně doprčic.

Napsal: 11.9.2007 23:41
od Smurfx
m@rtin píše:http://www.k-report.net/discus/nahledy/086721.jpg

Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?
Koukám, že 1,5 sedačky zázrakem zmizely. To bude asi tím, že Brňáci nemají metro a tramvaje se nemají kam propadat vinou vysokých nápravových tlaků :D

Jinak vidím, že se Škodovka nepoučila a opět se setkáváme s dementně vysoko umístěnými příčnými tyčemi. Celkově na mě barevné ladění interiéru působí dost špatně, je to takové typicky brněnsky strakaté. pražský interiér je mnohem elegantnější a čistší. A to nemluvím o vnějším nátěru, to je prostě hrůza.

Co se mi ale líbí jsou LCD panely u stropu. V Praze to má jenom jeden vůz v jedné soupravě metra a šlus. Na 15T prý LCD taky nebudou, DP je nechce. Ach jo :?

Napsal: 11.9.2007 21:05
od Karotka
Sergei-LBC píše:Dle mě zde Kotas až moc zvýrazňuje prolézačkový charakter vozu
Je to vůbec původní Kotasův návrh, nebo jenom okopírované řešení z KT8D5N? Lomený pruh totiž má smysl, odlišuje-li nízké vstupy od vysokých, ale na 13T to už je dostatečně rozlišeno šířkou dveří.

Napsal: 11.9.2007 20:16
od Sergei-LBC
Dle mě zde Kotas až moc zvýrazňuje prolézačkový charakter vozu, spíš bych celou tramvaj uvedl do podobného duchu jako čela.. Ale s tím teď stejně nic neuděláme.. :lol:
Pepa: Oficiálně asi ano, ale řekl bych, že velmi brzy tomu začnou říkat nějakým dalším familiérním jménem, např. "herka rozvrzaná" apod. :P

Napsal: 11.9.2007 20:10
od MF
Interiér jsem zatím neviděl, ale ta kombinace venkovního nátěru je hrozná. Kdyby ten Kotas byl po celé tramvaji,tak by to snad bylo dobrý, ale takhle?

Napsal: 11.9.2007 20:07
od Pepa
Na TV Prima v 1.zpávách byla reportáž o převozu 13T a v Brně ji řikaj Adélka :lol:

Napsal: 11.9.2007 17:58
od 8750
Když jsem nátěr13T viděl poprvé, myslel jsem si, že je to fotomontáž. Zlatá wana! Stříbrná s Kotasovým nátěrem vypadají příšerně. Zato interiér si myslím, že je lepší jak u 14T.

Napsal: 11.9.2007 15:01
od PvvS
Kdyz byla schvalena jako typ Vektra, tak tyhle projdou klidne...

Napsal: 11.9.2007 12:56
od m@rtin
http://www.k-report.net/discus/nahledy/086721.jpg

Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?

Napsal: 11.9.2007 8:13
od S_M_Lomoz
Karotka píše:[OT]Ež je z Moskvy, význam písmene poněkud nejasný (v Leningradě měli zase EM jako "modifikace" kvůli rozteči dveří, ale nabízí se vysvětlení ve stylu radia Jerevan - politická korektnost mezi M a Ž)[/OT]
[Topic On]

ČKD taky značilo typy tramvají podle země odběru (T3SU, KT4D, KT8D5K, T6A2BG...), i když technické rozdíly byly různé.
Jak se píše na >ruské Wikipedii<: Model Ež měl být přechodem k nerealizovanému modelu řady Ž, podle >metrovagons.ru< se pod označením Ž dokonce ze začátku vyvíjel. V Mytišči se řady značily postupně písmeny azbuky A-B-V-G-D-E-Ž.

Napsal: 11.9.2007 0:03
od Karotka
Quetzalcoatl píše:Ano moje chyba. Věngrija. Ež je tedy odjinud.
[OT]Ež je z Moskvy, význam písmene poněkud nejasný (v Leningradě měli zase EM jako "modifikace" kvůli rozteči dveří, ale nabízí se vysvětlení ve stylu radia Jerevan - politická korektnost mezi M a Ž)[/OT]
[Topic On]

ČKD taky značilo typy tramvají podle země odběru (T3SU, KT4D, KT8D5K, T6A2BG...), i když technické rozdíly byly různé.