Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: 15T, 16T a odvozené typy
Mám otázku ohledně interiéru 15T: Kabina bude opět řešena jako velký celek s vlastními předními dveřmi nebo se opět přistoupí k menší kabině s 1. dveřmi pro cestující? ( I když vzhledem k tomu, že kabina bude mít podlahu výrazně výše než interiér, tak asi možnost 1 ).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 15T, 16T a odvozené typy
A na Dolním Dvořišti čekal trailer s 03T směr Sardínie. Asi byl expediční den, nepřivezli něco i nám?
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že 1,5 sedačky zázrakem zmizely. To bude asi tím, že Brňáci nemají metro a tramvaje se nemají kam propadat vinou vysokých nápravových tlakům@rtin píše:http://www.k-report.net/discus/nahledy/086721.jpg
Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?
Jinak vidím, že se Škodovka nepoučila a opět se setkáváme s dementně vysoko umístěnými příčnými tyčemi. Celkově na mě barevné ladění interiéru působí dost špatně, je to takové typicky brněnsky strakaté. pražský interiér je mnohem elegantnější a čistší. A to nemluvím o vnějším nátěru, to je prostě hrůza.
Co se mi ale líbí jsou LCD panely u stropu. V Praze to má jenom jeden vůz v jedné soupravě metra a šlus. Na 15T prý LCD taky nebudou, DP je nechce. Ach jo
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/086721.jpg
Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?
Tak. A jsem zvědav, co na nápravové tlaky řekne Tarant a jiní. Má snad požadované nápravové tlaky Praha nižší než Brno?
Jak se píše na >ruské Wikipedii<: Model Ež měl být přechodem k nerealizovanému modelu řady Ž, podle >metrovagons.ru< se pod označením Ž dokonce ze začátku vyvíjel. V Mytišči se řady značily postupně písmeny azbuky A-B-V-G-D-E-Ž.Karotka píše:[OT]Ež je z Moskvy, význam písmene poněkud nejasný (v Leningradě měli zase EM jako "modifikace" kvůli rozteči dveří, ale nabízí se vysvětlení ve stylu radia Jerevan - politická korektnost mezi M a Ž)[/OT]
[Topic On]
ČKD taky značilo typy tramvají podle země odběru (T3SU, KT4D, KT8D5K, T6A2BG...), i když technické rozdíly byly různé.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
[OT]Ež je z Moskvy, význam písmene poněkud nejasný (v Leningradě měli zase EM jako "modifikace" kvůli rozteči dveří, ale nabízí se vysvětlení ve stylu radia Jerevan - politická korektnost mezi M a Ž)[/OT]Quetzalcoatl píše:Ano moje chyba. Věngrija. Ež je tedy odjinud.
[Topic On]
ČKD taky značilo typy tramvají podle země odběru (T3SU, KT4D, KT8D5K, T6A2BG...), i když technické rozdíly byly různé.