Stránka 497 z 498

OdeslatNapsal: 15.1.2007 19:19
od 8701
Jen bych u pozornil na další chytrost Poláků a to že jim příjde zbytečné buse na pořadí linky a číslo vozovny. To se u pražské sestry T 14 vyskytuje nalevo i napravo.
Poláci jsou chytří a ví že to je ZBYTEČNÝ. :lol:

OdeslatNapsal: 15.1.2007 19:07
od I.am.good
Jo, ta kabina je super. Holt v Polsku jsou normální lidi, kteří uznají, že 1+0 pro řidiče je sice možná hezká věc, nicméně ubírá to odhadem 2-4 místa k sezení a několik míst k stání + první dveře jsou u zastávkového sloupku a ne 8 metrů od něj.

OdeslatNapsal: 15.1.2007 18:23
od slimman
Proxy napsal:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.

Sakra, napadá mě, jak to teda bylo vyřesený v 06T pro Cagliary, která měla ta sedadla až u okna ?? Oproti podlaze tam byl ještě stupínek, ale pod sedadly bylo prázdno. Nebo ne ?

OdeslatNapsal: 15.1.2007 17:08
od jara
Proxy napsal:Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129136.jpg
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129134.jpg


Jedna změna tam ale je! Dveře kabiny řidiče se dají otevřít tak, že první dveře jsou jen pro něj. A nebo si je zavře tak, že se dá normálně dveřma vycházet ven. Podobný systém mají i pražské citybusy,

OdeslatNapsal: 15.1.2007 16:44
od Proxy
Smurfx napsal:BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?
Bohužel to vypadá, že interiér je řešen stejně špatně jako v Praze.
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129136.jpg
http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/129/129134.jpg

a jedno videjko ze zkušebek: http://www.youtube.com/watch?v=W7ip0MG5S7o

technický výkres: http://www.trampolska.cba.pl/skoda_16T(2).JPG

OdeslatNapsal: 12.1.2007 10:22
od 7080
DJ LA DÉFENSE napsal:V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...

Jsou na to pravidla, existuje cosi jako barevné schéma jak mají být vozidla natírána. Něco jiného je, že reklamní nátěry jsou vyjímka, ale jinak se podle schémat jede.

Re: Vizualizace

OdeslatNapsal: 11.1.2007 23:28
od Smurfx
Marek napsal:Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz


Abych řekl pravdu, tohle se mi vůbec nelíbí. Pražská 14T je pěkná mimo jiné také díky kompletně stříbrném čelu se zajímavými prolisy. Tohle vypadá jako pojízdná nemocnice. Doufám že si tuhle úpravu někdo nevydupe :D

OdeslatNapsal: 11.1.2007 19:12
od Petr
I.am.good napsal:Ty wole, to je fakt krásný.......
Od chvíle, co ta tramvaj přišla do Prahy jsme v kontaktu se zodpovědnými. Jenže na naše názory se hledí skrz prsty... Více tady

OdeslatNapsal: 11.1.2007 17:01
od pawel
mňam. a ten bílej pruh bych ještě nechal i na čelech, aby tak obkroužil celou tramvaj.

OdeslatNapsal: 11.1.2007 16:20
od Jabberwocky
Velice hezké. Rozhodně lepší než současné schéma. I když kdysi se tu něco podobného už objevilo a tenkrát mi to přišlo ještě o trochu lepší.

OdeslatNapsal: 11.1.2007 16:06
od I.am.good
Ty wole, to je fakt krásný.......

Vizualizace

OdeslatNapsal: 11.1.2007 16:02
od Marek
Petr napsal:Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.
Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz

OdeslatNapsal: 11.1.2007 15:18
od DJ LA DÉFENSE
I.am.good napsal:Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např.
V dnešní době na to už nejsou žádná pravidla...

OdeslatNapsal: 11.1.2007 15:07
od Petr
slimman napsal:Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.
Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.

OdeslatNapsal: 11.1.2007 14:57
od slimman
Takhle když se na 16T dívám ,tak se mi taky líbí víc. Když si ji ale přdstavím v pražských ulicích, tak mi tam ta červená prostě nějak chybí.