Stránka 498 z 507

Napsal: 29.1.2007 11:11
od Smurfx
Topper píše:Podelne sezeni, to je kapitola sama pro sebe. Staci se podivat na jednotlive dodavky M1. U nas se vzdy slo proti proudu.
To s těmi M1 jsem nějak nepochopil. Podélné sedačky v metru nijak nevadí, naopak prostor zvětšují. Metro není tak úzké jako 14T a tudíž si mezi příčné sedačky může stoupnout dost lidí.

Napsal: 29.1.2007 10:50
od Topper
Smurfx píše:No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede
Podelne sezeni, to je kapitola sama pro sebe. Staci se podivat na jednotlive dodavky M1. U nas se vzdy slo proti proudu.

Napsal: 29.1.2007 10:28
od Smurfx
Topper píše:to je take jedina vyhoda teto tramvaje. 1,5 sedacky to ma take. Ulicky uzke. A ty bedny pod sedackama, bez komentare. to je tramvaj pro trpasliky. No, ale jak to jinak udelat, ze? :oops:
No ono se jedná o typ tramvaje NGT6DD, která byla do Drážďan dodávána v letech 1995-1998, takže klidně i 10 let stará tramvaj. Novější typy z let 2003 a 2005 jsou řešeny podobně, ale už o něco lépe. Takže za těch 10 let si myslím technologie někam pokročily. Ale oceňuji, že tam alespoň nejsou podélné lavice, V Drážďanech už před 10 lety pochopili, že tudy cesta nevede

Napsal: 29.1.2007 10:17
od Topper
Smurfx píše:Vzadu je pěkně vidět malinký schůdek. Tomu říkám přijatelný schod do části s vyšší podlahou a ne ten Mt.Everest co tady máme :)
to je take jedina vyhoda teto tramvaje. 1,5 sedacky to ma take. Ulicky uzke. A ty bedny pod sedackama, bez komentare. to je tramvaj pro trpasliky. No, ale jak to jinak udelat, ze? :oops:

Napsal: 29.1.2007 9:47
od Smurfx
MOp píše:melo by to vypadat nejak takto. jaka bude realita se nechme prekvapit..
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/dre ... en-018.jpg
Vzadu je pěkně vidět malinký schůdek. Tomu říkám přijatelný schod do části s vyšší podlahou a ne ten Mt.Everest co tady máme :)

Napsal: 29.1.2007 8:04
od MOp
melo by to vypadat nejak takto. jaka bude realita se nechme prekvapit..
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/dre ... en-018.jpg

Napsal: 29.1.2007 7:46
od 8750
Já si interiér 15Tpředstavuji asi jako citybus/citelis. Pár NP sedaček, v části nad podvozky úzká nízkopodlažní ulička (třeba i sve sklonu) a sedadla 2xdvojsedadlo na vysokém schodě.

Napsal: 28.1.2007 15:08
od Jabberwocky
DavidD píše:No tak nekoukej z okna, třeba to přejde....
:-)

Napsal: 28.1.2007 14:16
od DavidD
Jabberwocky píše:Jenom to podélné sezení je při dynamických schopnostech 14T dost opruz. Mne bolí za krkem už po dvou zastávkách :-(
No tak nekoukej z okna, třeba to přejde.... :lol:

Napsal: 28.1.2007 14:04
od Jabberwocky
Jenom to podélné sezení je při dynamických schopnostech 14T dost opruz. Mne bolí za krkem už po dvou zastávkách :-(

Napsal: 28.1.2007 13:20
od Smurfx
MKzB píše: P.S. Jezdím zásadně ve VP části.
jj, já taky, vždycky je tam volno, i když je tramvaj narvana :D

Napsal: 28.1.2007 13:10
od MKzB
100% LF sice vypadá efektně, dobře se to opěvuje, rychleji se vyměňují cestující, ale to je asi všechno. Raději mám dva schody po kterých vyjde i částečný invalida a sedadla napříč s efektivně využitým interiérem, než jeden vysoký schod, který dělá problémy i některým mladým.
Zatím to vidím spíše tak, že koukáme, co se děje na západě (EU=náš vzor!) a potom se opičíme (nejen v oblasti MHD), přitom české podmínky mají úplně jiná specifika.
Jenomže to by ti tam nahoře museli mít páru o životě obyčejného člověka. Měli by se občas projet tramvají, a ne se vozit v limuzínách s majáčky. Měli by se zamyslet nad účelem nízkopodlažnosti.
P.S. Jezdím zásadně ve VP části.

Napsal: 28.1.2007 13:09
od PvvS
Na zapade si klidne dovoli vyssi napravovy tlaky , takze je to neboli. ULF by se v praze asi prolisoval az do metra ....

Napsal: 28.1.2007 12:30
od Proxy
slimman píše:U západních je normální, že tam není vůbec. :wink: Ne, raděj dva menší (a lepší uspořádání) než jeden velký.
Spíš vidím problém v tom, že na Západě by se použil jiný materiál a odlehčené komponenty, aby tramvaj neměla takový nápravový tlak na koleje. Dále by se určitě spoustu věcí dalo zmenšit a jinak umístit. To vše bylo bylo asi hodně drahé, ale na interieru by to bylo poznat :wink:

Napsal: 28.1.2007 12:10
od Smurfx
slimman píše:U západních je normální, že tam není vůbec. :wink: Ne, raděj dva menší (a lepší uspořádání) než jeden velký.


přesně tak. Když už schody, tak malý. dopravní podnik měl buď zadat dva schody nebo jeden, ale s přesně danou max. výškou. Takhle z toho v podání Škodovky vznikl takovýto hybrid.