Stránka 499 z 513

Napsal: 23.6.2007 17:11
od Zdeněk
PvvS píše:Sedne mi Ulf , jinak asi zadna z neplnoNP vede RT6 nasledovana vektrou
ULF, souhlasím.

Napsal: 23.6.2007 16:55
od PvvS
Sedne mi Ulf , jinak asi zadna z neplnoNP vede RT6 nasledovana vektrou

Napsal: 23.6.2007 14:10
od mechurav
PvvS píše:Ale obcas se to nepodari. Jediny , co ve me evokuje toto celo http://web.ncf.ca/fe177/images/tramway2.jpg je pisoar . A to asi ucelem nebylo.
ale podařilo se to. jinak by tě nenapadl ten pisoar :lol:
docela by mě zajímalo, která 100% nízkopodlažní článková tramvaj je pro vás nejhezčí....
navrhněte typy vozů...pak uděláme anketu a jsem zvědavej která vyhraje

Napsal: 23.6.2007 12:06
od admirak
ad Pvvs: Docela mi to připomíná hlavu tohoto dinosaura http://www.islandsofadventure.com/jpra.jpg

Napsal: 23.6.2007 11:07
od PvvS
Ale obcas se to nepodari. Jediny , co ve me evokuje toto celo http://web.ncf.ca/fe177/images/tramway2.jpg je pisoar . A to asi ucelem nebylo.

Napsal: 23.6.2007 10:53
od mechurav
čelo T3 má evokovat svěžost 60. let ,uvolněnost a eleganci. a podle samotného architekta mělo připomínat (tedy celek tramvaje) rybu, která s elegancí pluje městem.
pokud se podíváme na původní návrh designu tak je to docela pravděpodobné. desing hledá inspiraci a záleží na jeho tvůrci v čem.
Kotas měl jednou prohlásit, že wana má takový desing proto, aby ukázala zastaralost pražských tramvají a především jejich designu (drtivá většina vozů ze 60. let) a návrat ke slávě trolejbusů. Pokud má tedy Praha oblibu v 60. letech (nové tramvaje se stejným designem jako o 40 let starší kolegyně) nedivil bych se pak "šinkanzenu". ten vznikl také v 60. letech a pokud Kotas něco takového vytvořil, bral to pravděpodobně jako výsměch pražské, potažmo české konzervativní společnosti.

Napsal: 22.6.2007 23:02
od Quetzalcoatl
Poslední dobou se mi zdá, že moderní design musí něco připomínat, něco evokovat nebo vypadat podobně jako... Může mi to nějaký teoretik umění vysvětlit? Knihovna má evokovat "cosi organického", Střížkov zase velrybu, ta věc o příspěvek níž loď. Co má připomínat třeba třeba kardausovské čelo? "Interakci s městěm a jeho obyvateli", nebo je prostě udělané tak, protože je pěkné? Už aby tohle období přešlo.

Napsal: 22.6.2007 20:36
od mechurav
nenavrhoval podobu rekonstruované KT8 taky Kotas? Pelikán není špatný architekt, např. Astry měli na svojí dobu velice moderní design, čela 81-71M jsou také povedená, jen ty wany .....
na fotce je tramvaj pro francouzské město Marseille....krásné a historické město jehož centrem vede nová tramvajová trať....a nikdo si na desing neztěžuje...to jen tady v ČR máme nejradši desing T3 a proto ho mají i T3RPV ačkoliv se jejich skříň vyrábí úplně nová, a varia vychází koncepčně z T3 protože je to prostě nejlepší tramvaj....to co je nové je špatné
k foto: návrh designu tramvaje má připomínat loď neboť Marseille je významný přístav, takže tramvaj od Kotase bude vypadat jako Karlův most nebo chrám sv. Víta ale určitě ne jako šinkanzen, nejsme přeci v Tokiu

Re: Hypertajná tramvaj

Napsal: 22.6.2007 17:57
od Neral
Smurfx píše:Ale vždyť přece jezdí, jenže v tunelu :) . M1 jsou přece jeho práce
Jo, jasně, to vím. :) Měl jsem na mysli tramvaje, jenom jsem to nějak špatně formuloval. :wink:

Napsal: 22.6.2007 13:23
od Absolut
Já taky doufám, že za to pořádně zaplatili. Zvlášť, když je to na několika místech na internetu...

Napsal: 22.6.2007 12:47
od Radek
Absolut píše:Jéje, tady se toho stalo. Na obrázku v plátku 24hodin je samozřejmě vizualizace LT38 z roku 1998 a na obrázek 15T, který už je na světě nějaký ten půlrok, si musíte počkat do oficiálního představení tohoto vozu.
Pevně doufám, že redakce 24H (stejný vydavatel jako Blesk) za ten supertajný obrázek pořádně zaplatila :D . Poučení pro příště.

Napsal: 22.6.2007 12:43
od Absolut
Jo a co se týče Pelikána, tak bych tolik nepoomlouval. Práce architekta dopravních prostředků ani dopravních staveb není jednoduchá.

Napsal: 22.6.2007 12:42
od Absolut
Jéje, tady se toho stalo. Na obrázku v plátku 24hodin je samozřejmě vizualizace LT38 z roku 1998 a na obrázek 15T, který už je na světě nějaký ten půlrok, si musíte počkat do oficiálního představení tohoto vozu.

Napsal: 21.6.2007 22:03
od kombi
7080 píše:Jen né žádnou Pelikánovinu. Ostravské wany se mi nelíbí a to co udělal v rekonstruovaných vozech metra taky nic extra. A o vnitřku 14T víme každý své.
Kam se hrabe rekonstrukce metra na jeho supervlak 6MT. To je teprve síla! Hlavně doufám, že si Škodovka zase neprosadí ta malá pitomá světla jako u 14T. A přitom její původní návrh byl tak krásný...

Re: Hypertajná tramvaj

Napsal: 21.6.2007 19:39
od DavidD
Designer píše:Podle mě LT38 s designem 15T opravdu nemá nic společného. Spíš podle unikajících informací o podobě se Šinkanzenem by se třeba mohla podobat Kotasově Pendolinu, které se nikdy nevyrobilo. http://spz.logout.cz/vozidla/680/680_projekt98.html Nu, uvidíme, ale Kotas mívá nadčasový design, který zpravidla nikoho neurazí, takže se asi máme na co těšit :wink: Byla by sranda, kdyby tenhle nákres byl v zítřejším vydání deníku 24 hodin :lol:
Po dnešku bych se ani nedivil...