Stránka 504 z 518

Napsal: 24.6.2007 19:24
od Designer
Proxy píše:Já to vidím přesně naopak - myslím, že kulatá 14T se do historického centra hodí více než hranatý ULF (viz. foto níže). Viděl jsem jednou večer 14T z dálky a musím říci, že by se tam jistá podoba s tolik opěvovanou T3 nalezla.
No já to říkám od prvního momentu, že 14T s čelama jako by T3 z oka vypadla. Bohužel obě spíše vypadají staře, nastříkat Poršetru do barev T3 a naopak, byly by si hodně podobné. Spíše to ale beru jako výtku designu od Porsche a pochvalu designu T3, jeden nadčasový, druhý zastaralý :?

Napsal: 24.6.2007 19:01
od Proxy
Zdeněk píše:Naprosto souhlasím. ULF je decentní, kdežto škodovka...ani nemluvit :(
Já to vidím přesně naopak - myslím, že kulatá 14T se do historického centra hodí více než hranatý ULF (viz. foto níže). Viděl jsem jednou večer 14T z dálky a musím říci, že by se tam jistá podoba s tolik opěvovanou T3 nalezla.

Napsal: 24.6.2007 14:17
od mechurav
P_V píše:Tak nějak by mě zajímalo, jak by vypadala tramvaj (automobil...), kdyby prioritou při návrhu byla ergonomie, užitné vlastnosti, snadná udržovatelnost a nekomplikovaná výroba... Z těch fotek co tu linkujete mám dojem, že se architekti jen snaží o něco prudce jiného než cokoli předtím.
tak se koukni na Dacii Logan nebo lépe na Ladu Kalinu ( u té to budeš mít ještě lepší)

Napsal: 23.6.2007 20:20
od I.am.good
To je fakt, byla tu onehdá 14T v nátěru ála RT6 a vypadala v tom fakt docela sexy. O tom laku je to dost. :(

Napsal: 23.6.2007 20:20
od P_V
Tak nějak by mě zajímalo, jak by vypadala tramvaj (automobil...), kdyby prioritou při návrhu byla ergonomie, užitné vlastnosti, snadná udržovatelnost a nekomplikovaná výroba... Z těch fotek co tu linkujete mám dojem, že se architekti jen snaží o něco prudce jiného než cokoli předtím.

Napsal: 23.6.2007 18:47
od PvvS
I skoda by se dala hodne vylepsit. Nekolik pravtu bylo (srovnani oken), trebas i jenom barvama, viz ta fotomontaz pro polaky, V modrych pruzich pres cely vuz to spoji opticky celo se zbytkem vozu. Staci trocha a je to uplne jiny .

Napsal: 23.6.2007 18:39
od Zdeněk
PvvS píše:Ješnze je rozdil v provedeni. Ulf je jednoduchy strizlivy desing, porsetra je spis preplacana.Navic ulf neni nijak ani barevne delen, takze cely jakoby splyva dohromady. Porse je proti tomu jako spatne poskladany puzzle.
Naprosto souhlasím. ULF je decentní, kdežto škodovka...ani nemluvit :(

Napsal: 23.6.2007 18:29
od PvvS
Ješnze je rozdil v provedeni. Ulf je jednoduchy strizlivy desing, porsetra je spis preplacana.Navic ulf neni nijak ani barevne delen, takze cely jakoby splyva dohromady. Porse je proti tomu jako spatne poskladany puzzle.

Napsal: 23.6.2007 18:20
od mechurav
ULF má desing od stejného architekta a studia jako Škoda 14T

Napsal: 23.6.2007 17:11
od Zdeněk
PvvS píše:Sedne mi Ulf , jinak asi zadna z neplnoNP vede RT6 nasledovana vektrou
ULF, souhlasím.

Napsal: 23.6.2007 16:55
od PvvS
Sedne mi Ulf , jinak asi zadna z neplnoNP vede RT6 nasledovana vektrou

Napsal: 23.6.2007 14:10
od mechurav
PvvS píše:Ale obcas se to nepodari. Jediny , co ve me evokuje toto celo http://web.ncf.ca/fe177/images/tramway2.jpg je pisoar . A to asi ucelem nebylo.
ale podařilo se to. jinak by tě nenapadl ten pisoar :lol:
docela by mě zajímalo, která 100% nízkopodlažní článková tramvaj je pro vás nejhezčí....
navrhněte typy vozů...pak uděláme anketu a jsem zvědavej která vyhraje

Napsal: 23.6.2007 12:06
od admirak
ad Pvvs: Docela mi to připomíná hlavu tohoto dinosaura http://www.islandsofadventure.com/jpra.jpg

Napsal: 23.6.2007 11:07
od PvvS
Ale obcas se to nepodari. Jediny , co ve me evokuje toto celo http://web.ncf.ca/fe177/images/tramway2.jpg je pisoar . A to asi ucelem nebylo.

Napsal: 23.6.2007 10:53
od mechurav
čelo T3 má evokovat svěžost 60. let ,uvolněnost a eleganci. a podle samotného architekta mělo připomínat (tedy celek tramvaje) rybu, která s elegancí pluje městem.
pokud se podíváme na původní návrh designu tak je to docela pravděpodobné. desing hledá inspiraci a záleží na jeho tvůrci v čem.
Kotas měl jednou prohlásit, že wana má takový desing proto, aby ukázala zastaralost pražských tramvají a především jejich designu (drtivá většina vozů ze 60. let) a návrat ke slávě trolejbusů. Pokud má tedy Praha oblibu v 60. letech (nové tramvaje se stejným designem jako o 40 let starší kolegyně) nedivil bych se pak "šinkanzenu". ten vznikl také v 60. letech a pokud Kotas něco takového vytvořil, bral to pravděpodobně jako výsměch pražské, potažmo české konzervativní společnosti.